*Miss Marple* Skrevet 11. februar 2015 #26 Skrevet 11. februar 2015 Jeg hadde tatt med valpen tilbake til selger og forklart barna at dere ikke kan ta godt nok vare på en liten valp akkurat nå. Og så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få fortgang i bruddet, å leve sånn må være fullstendig uholdbart.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #27 Skrevet 11. februar 2015 Jeg hadde tatt med valpen tilbake til selger og forklart barna at dere ikke kan ta godt nok vare på en liten valp akkurat nå. Og så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få fortgang i bruddet, å leve sånn må være fullstendig uholdbart. Du aner ikke hvor mye jeg har lyst til å levere valpen, men jeg får ikke vite hvor han har kjøpt den..... Tro meg, vi skal ut så fort det lar seg gjøre!!!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #28 Skrevet 11. februar 2015 Jeg hadde gjort det klart for mannen at hvis ikke han tok 100% ansvar for valpen (inkludert å vaske etter den når den tisser innendørs), ryker den tilbake. Hadde han latt den bli igjen hjemme mens han dro på jobb ville jeg levert den. Valpen er ikke ditt ansvar. Herregud, hvem gjør slikt mot et uskyldig, levende vesen? Valpen burde få komme til en familie der den var ønsket av alle og godt planlagt. Anonymous poster hash: be826...332
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #29 Skrevet 11. februar 2015 Stakkars hund. Jeg kan ikke fordra hunder selv, og ikke vet jeg en døyt om dem heller, så hadde klikka i vinkel om gubben kom hjem med en uten at vi var enige. Dyr har man i mange år, det skal ikke være et impulskjøp. Jeg hadde lagt den ut på facebook og skrevet "gis bort snarest". Anonymous poster hash: 3502e...935 Hund og eier gis bort snarest til enslig dame. Begge trenger dressur. Anonymous poster hash: ecfa3...01b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #30 Skrevet 11. februar 2015 Han mente dette kunne han gjøre fordi det er slutt mellom oss og han og ungene vil ha hund...3mot 1!! Det han sa... Og mente han hjalp meg så jeg slapp være alene på dagtid!!!! Ungene synes det var topp og jeg ble den slemme!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613 Når man tar dyr inn i et hjem er det ikke "demokrati" som avgjør, da skal alle være enige. Men dette er nok et billig og gjennomtenkt tricks fra mannen din. Hans neste kort er å spørre ungene hvor de helst vil bo, hos ham og valpen eller hos mamma... Anonymous poster hash: 1f135...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå