Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Er midt i ett samlivsbrudd og bor enda sammen, midt i ett oppussingsprosjekt .... I dag kommer han hjem med en hundevalp , som en overraskelse!!! Dette skulle være såååå fint for ungene. Nå har den pissa inne 3 ganger og jeg som ikke er glad i hunder engang !! Planen hans er at jeg tar vare på hunden på dagtid fordi jeg er sykmeldt!!!!! Gud bedre jeg er forbanna !! Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Hadde bedt han ta med bikkja på jobb eller funnet pass. Snakk om å legge er dårlig grunnlag for videre samarbeid. Anonymous poster hash: fa822...92e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 What???! Vel, jeg forstår at samlivsbrudd er til det beste. Gutten fungerer kanskje bedre i et samliv når han blir voksen. Anonymous poster hash: 2569f...c2c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Har sagt at jeg overhode ikke er interisert i noe ansvar for hunden, og i morgen står jeg opp og får ungene på skolen, samtidig som han skal opp. Så drar jeg ut til byen og andre sysler så får han fikse hunden selv!!!! Er lynende forbanna nå!! Og dette er en meget krevende hund også!! Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Jeg synes mest synd i barna som lever med foreldre som kommuniserer så dårlig! Selv om det blir helt feil, så kan det tenkes at mannens mening var godt ment overfor barna, at de skal få noe positivt å tenke på. Det viktigste er at du og mannen greier å kommunisere på en ordentlig måte. Viser du at du er "lynende forbanna", HI, så er det barna (og ev. du) som blir taperne her. Og stakkars hund! Anonymous poster hash: dfcda...199
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Har sagt at jeg overhode ikke er interisert i noe ansvar for hunden, og i morgen står jeg opp og får ungene på skolen, samtidig som han skal opp. Så drar jeg ut til byen og andre sysler så får han fikse hunden selv!!!! Er lynende forbanna nå!! Og dette er en meget krevende hund også!! Anonymous poster hash: 60af7...613 Støtter deg i denne jeg. En skaffer ikke hund uten å diskutere dette på forhånd. Mener han at du skal ha hunden når dere flytter fra hverandre da? Anonymous poster hash: f84a2...78b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Var dette hans måte og vise at han enda bestemmer over deg? Eller trodde han kunne gjøre det? Vær glad du snart er kvitt han Anonymous poster hash: a4547...152
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Han mente dette kunne han gjøre fordi det er slutt mellom oss og han og ungene vil ha hund...3mot 1!! Det han sa... Og mente han hjalp meg så jeg slapp være alene på dagtid!!!! Ungene synes det var topp og jeg ble den slemme!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613
skinnfilla Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Gud bedre, er faktisk målløs. Det må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne. Er han ikke helt som han skal? håper dere får omplassert den ganske fort, det er langt ifra riktig tidspunkt å ta til seg en hund midt i et samlivsbrudd. Utrolig korttenkt av mannen å ta med en hund hjem til ungene, når han tydeligvis ikke har tid eller hjerne .... Skjønner godt du er forbanna, det har du all grunn til. Og du må nok regne med at det blir vridd til din feil , når dere ikke klarer ta vare på hunden.han virker som en komplett idiot. Man kan ikke kjøpe hund uten at dere er enige! Det går bare ikke an, blir så opprørt på dine og ikke minst den stakkars valpens vegne.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Gud bedre, er faktisk målløs. Det må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne. Er han ikke helt som han skal? håper dere får omplassert den ganske fort, det er langt ifra riktig tidspunkt å ta til seg en hund midt i et samlivsbrudd. Utrolig korttenkt av mannen å ta med en hund hjem til ungene, når han tydeligvis ikke har tid eller hjerne .... Skjønner godt du er forbanna, det har du all grunn til. Og du må nok regne med at det blir vridd til din feil , når dere ikke klarer ta vare på hunden.han virker som en komplett idiot. Man kan ikke kjøpe hund uten at dere er enige! Det går bare ikke an, blir så opprørt på dine og ikke minst den stakkars valpens vegne. Ja dette er helt villt!! Nå begynte han med at siden jeg står opp først skal jeg lufte hunden!!! Og siden jeg fortalte i klartekst at det ikke skjer vil ikke han kjøre barna på skolen... Greit nok jeg får de dit, men jeg har ikke lappen og han kjører forbi skolen når han skal på jobb!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Gud bedre, er faktisk målløs. Det må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne. Er han ikke helt som han skal? håper dere får omplassert den ganske fort, det er langt ifra riktig tidspunkt å ta til seg en hund midt i et samlivsbrudd. Utrolig korttenkt av mannen å ta med en hund hjem til ungene, når han tydeligvis ikke har tid eller hjerne .... Skjønner godt du er forbanna, det har du all grunn til. Og du må nok regne med at det blir vridd til din feil , når dere ikke klarer ta vare på hunden.han virker som en komplett idiot. Man kan ikke kjøpe hund uten at dere er enige! Det går bare ikke an, blir så opprørt på dine og ikke minst den stakkars valpens vegne. Ja dette er helt villt!! Nå begynte han med at siden jeg står opp først skal jeg lufte hunden!!! Og siden jeg fortalte i klartekst at det ikke skjer vil ikke han kjøre barna på skolen... Greit nok jeg får de dit, men jeg har ikke lappen og han kjører forbi skolen når han skal på jobb!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613 Han kan ikke kreve at du skal ta vare på hans hund. Om du vet hvem han kjøpte hunden fra burde du ringe de og fortelle at hunden er en brikke i ett spill din snart ex mann spiller og at den ikke kommer til å bli tatt godt vare på. Her har han over hode ikke tenkt noe på å ta seg av hunden, men bare for å sverte deg i forhold til barna. Anonymous poster hash: a4547...152
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Gud bedre, er faktisk målløs. Det må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne. Er han ikke helt som han skal? håper dere får omplassert den ganske fort, det er langt ifra riktig tidspunkt å ta til seg en hund midt i et samlivsbrudd. Utrolig korttenkt av mannen å ta med en hund hjem til ungene, når han tydeligvis ikke har tid eller hjerne .... Skjønner godt du er forbanna, det har du all grunn til. Og du må nok regne med at det blir vridd til din feil , når dere ikke klarer ta vare på hunden.han virker som en komplett idiot. Man kan ikke kjøpe hund uten at dere er enige! Det går bare ikke an, blir så opprørt på dine og ikke minst den stakkars valpens vegne. Ja dette er helt villt!! Nå begynte han med at siden jeg står opp først skal jeg lufte hunden!!! Og siden jeg fortalte i klartekst at det ikke skjer vil ikke han kjøre barna på skolen... Greit nok jeg får de dit, men jeg har ikke lappen og han kjører forbi skolen når han skal på jobb!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613 Han kan ikke kreve at du skal ta vare på hans hund.Om du vet hvem han kjøpte hunden fra burde du ringe de og fortelle at hunden er en brikke i ett spill din snart ex mann spiller og at den ikke kommer til å bli tatt godt vare på. Her har han over hode ikke tenkt noe på å ta seg av hunden, men bare for å sverte deg i forhold til barna. Anonymous poster hash: a4547...152 Jeg aner virkelig ikke!!! Kom drassende med den i dag Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Hvorfor har du ikke flyttet ut viss dere ikke er sammen. Flytt ut så kjapt du kan og la han sitte der med hunden! Anonymous poster hash: 3404c...b89
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Hvorfor har du ikke flyttet ut viss dere ikke er sammen. Flytt ut så kjapt du kan og la han sitte der med hunden! Anonymous poster hash: 3404c...b89 De må vel pusse opp huset slik at de får solgt det. Ikke bare å flytte rett ut og tape masse penger på investeringen sin. Det tar tid å avvikle et samliv. Anonymous poster hash: a4547...152
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 Du får be han om å levere den tilbake asap! Og heller skaffe seg hund når han har flyttet for seg selv! Hvis han spiller "mamma er slem som ikke lot dere beholde hunden"-kortet, får du si til barna at "men pappa har sagt at dere skal få hund hos pappa når han får seg et nytt sted å bo" Så sitter han der med skjegget i postkassa!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #16 Skrevet 10. februar 2015 Hvorfor har du ikke flyttet ut viss dere ikke er sammen. Flytt ut så kjapt du kan og la han sitte der med hunden! Anonymous poster hash: 3404c...b89 De må vel pusse opp huset slik at de får solgt det.Ikke bare å flytte rett ut og tape masse penger på investeringen sin. Det tar tid å avvikle et samliv. Anonymous poster hash: a4547...152 Nettopp det som er saken her desverre. Lar seg nok ikke gjøre over natten....hi Anonymous poster hash: 60af7...613
skinnfilla Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Gud bedre, er faktisk målløs. Det må være noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne. Er han ikke helt som han skal? håper dere får omplassert den ganske fort, det er langt ifra riktig tidspunkt å ta til seg en hund midt i et samlivsbrudd. Utrolig korttenkt av mannen å ta med en hund hjem til ungene, når han tydeligvis ikke har tid eller hjerne .... Skjønner godt du er forbanna, det har du all grunn til. Og du må nok regne med at det blir vridd til din feil , når dere ikke klarer ta vare på hunden.han virker som en komplett idiot. Man kan ikke kjøpe hund uten at dere er enige! Det går bare ikke an, blir så opprørt på dine og ikke minst den stakkars valpens vegne. Ja dette er helt villt!! Nå begynte han med at siden jeg står opp først skal jeg lufte hunden!!! Og siden jeg fortalte i klartekst at det ikke skjer vil ikke han kjøre barna på skolen... Greit nok jeg får de dit, men jeg har ikke lappen og han kjører forbi skolen når han skal på jobb!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613 Vet ikke hva jeg skal svare, rett og slett! Blir bare sittende og riste på hodet... Er det mulig å være så blåst i huet?Dy har min fulle sympati og hils mannen og ønske god bedring. Har aldri sett på maken til idiot. *du Endret 10. februar 2015 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 Dette er et uttrykk jeg aldri har brukt før, men; WTF? Anonymous poster hash: be826...332
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #19 Skrevet 10. februar 2015 Spent på natten som kommer ja.... Ja det går virkelig ikke an Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Stakkars hund. Jeg kan ikke fordra hunder selv, og ikke vet jeg en døyt om dem heller, så hadde klikka i vinkel om gubben kom hjem med en uten at vi var enige. Dyr har man i mange år, det skal ikke være et impulskjøp. Jeg hadde lagt den ut på facebook og skrevet "gis bort snarest". Anonymous poster hash: 3502e...935
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #21 Skrevet 11. februar 2015 Stakkars lille valpen De krever enormt mye, ikke dra fra den er du snill? Er enig i at mannen din er umoden og en dritt, men få.hvertfall noen til å passe valpen. Valpen fortjener ikke å bli ødelagt for livet. Kan du finne ut hvor han fikk den fra og levere den tilbake? Vet det ikke er ditt ansvar, men hunden kan ikke passe på seg selv. Anonymous poster hash: b902e...e09
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #22 Skrevet 11. februar 2015 Jeg ville selvsagt ikke dratt fra hunden.... Ikke valpens feil dette. Heldigvis tok drittmannen med seg hunden på jobb.... Arg!!!! Hi Anonymous poster hash: 60af7...613
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Hvem av dere fikk ungene på skolen? Anonymous poster hash: f8c9a...9dd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #24 Skrevet 11. februar 2015 Lever hunden tilbake til oppdretter/selger. Forklar situasjonen, at dette var en impulshandling som overhodet du ikke var enig i. Anonymous poster hash: 76226...51b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #25 Skrevet 11. februar 2015 Jeg fulgte barna til skolen. Hi Anonymous poster hash: 60af7...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå