Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #26 Skrevet 10. februar 2015 Kan ikke tro at det er normalt. Det hr jeg ikke opplevd. Jeg syns vi har et veldig bra miljø der jeg jobber. Ansatte fra begynnelsen av 20 årene og opp til pensjonsalder. Trives veldig godt Anonymous poster hash: 17b67...5de
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #27 Skrevet 10. februar 2015 Jeg jobber som støttepedagog for en bydel i Oslo og ser dette i kanskje 30% av barnehagene jeg er innom. Dette kommer ofte av dårlig ledelse og ansatte som føler seg lite verdsatt pluss dårlig kultur i "veggene" på avdelingen. Dersom de ansatte misliker foreldrene, smitter det ofte over på barnet også, noe som er fælt å se. Anonymous poster hash: 2f44c...c72
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #28 Skrevet 10. februar 2015 Får barna med seg drittslengingen? Anonymous poster hash: ce1ff...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #29 Skrevet 10. februar 2015 Dette høres jo veldig spesielt ut. Jeg er leder i bhg og hadde aldri akseptert at mine kolleger hadde snakket om foreldre på en negativ måte. Hadde en ansatt vist fingeren etter foreldre hadde vedkommende blitt oppsagt på dagen! Anonymous poster hash: eb908...a24 "Hadde en ansatt vist fingeren etter foreldre hadde vedkommende blitt oppsagt på dagen!" Som leder burde du vite at det har du ikke lov til Anonymous poster hash: af411...7b3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #30 Skrevet 10. februar 2015 Har jobbet i flere barnehager og jobber på skole nå, aldri hørt dritt om foreldrene. Men en plass jeg jobbet så baksnakket flere kollegaer. Anonymous poster hash: f3b61...5fb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #31 Skrevet 11. februar 2015 Får barna med seg drittslengingen? Anonymous poster hash: ce1ff...5ae Ikke de eldste barna, men 2-3 åringene, ja. HI Anonymous poster hash: cc24d...9bc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #32 Skrevet 11. februar 2015 Får barna med seg drittslengingen? Anonymous poster hash: ce1ff...5ae Ikke de eldste barna, men 2-3 åringene, ja. HI Anonymous poster hash: cc24d...9bc Da MÅ du si ifra!! De skjønner mer enn man tror. Du kan faktisk være den som får til et bedre miljø der, hvis du 'står opp' for de små😊 blir det ingen bedring, så sier du ifra til foreldrene. Anonymous poster hash: 90c58...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå