Katteskinnet Skrevet 9. februar 2015 #26 Skrevet 9. februar 2015 Jeg jobbet lenge i psykiatrien og vet av erfaring at å forsøke å holde en utagerende pasient under kontroll kan se voldsomt ut, uten at det nødvendigvis ER voldsomt. Jeg ser ikke vold i dette klippet, men en vekter som prøver å holde et sint og aggressivt barn under kontroll. Det er ikke spekulasjon fra min side, på svenske nettsider kan man se flere videoer fra episoden, og barnet ER aggressivt. Spekulativt å legge ut et redigert klipp på den måten. Og jeg hører at denne gutten prøver å si trosbekjennelsen, dvs at gutten trodde nok han kom til å dø. Som muslim så skal trosbekjennelsen være det første man hører når man blir født og det siste man sier før man dør, er du ikke i stand til å si det selv så gjør de som er med deg det. Jobber selv i psykiatrien og har måtte håndtere barn på 11-12 år som har vært helt rabiat. Men jeg kan love deg, at hvis jeg hadde behandlet det barnet slik som vekteren gjorde så hadde jeg mistet jobben på dagen! Det er aldri greit å holde hånden foran munnen og nesen slik personen føler at han blir kvalt. Dette var en stor mann og en liten gutt. Det er hundre andre måter han kunne håndtert dette på. Man gjør ikke sånt mot et barn uansett! Skremmende at du kan mene at slik oppførsel vekterene har er Ok! Anonymous poster hash: c9dee...3b8 Sukk... Ja, det var nettopp DET som var poenget mitt...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #27 Skrevet 9. februar 2015 Jeg jobbet lenge i psykiatrien og vet av erfaring at å forsøke å holde en utagerende pasient under kontroll kan se voldsomt ut, uten at det nødvendigvis ER voldsomt. Jeg ser ikke vold i dette klippet, men en vekter som prøver å holde et sint og aggressivt barn under kontroll. Det er ikke spekulasjon fra min side, på svenske nettsider kan man se flere videoer fra episoden, og barnet ER aggressivt. Spekulativt å legge ut et redigert klipp på den måten. Og jeg hører at denne gutten prøver å si trosbekjennelsen, dvs at gutten trodde nok han kom til å dø. Som muslim så skal trosbekjennelsen være det første man hører når man blir født og det siste man sier før man dør, er du ikke i stand til å si det selv så gjør de som er med deg det. Jobber selv i psykiatrien og har måtte håndtere barn på 11-12 år som har vært helt rabiat. Men jeg kan love deg, at hvis jeg hadde behandlet det barnet slik som vekteren gjorde så hadde jeg mistet jobben på dagen! Det er aldri greit å holde hånden foran munnen og nesen slik personen føler at han blir kvalt. Dette var en stor mann og en liten gutt. Det er hundre andre måter han kunne håndtert dette på. Man gjør ikke sånt mot et barn uansett! Skremmende at du kan mene at slik oppførsel vekterene har er Ok! Anonymous poster hash: c9dee...3b8 Sukk... Ja, det var nettopp DET som var poenget mitt... Nei du sier at du ikke ser vold. Anonymous poster hash: df30c...f8e
Katteskinnet Skrevet 9. februar 2015 #28 Skrevet 9. februar 2015 Jeg jobbet lenge i psykiatrien og vet av erfaring at å forsøke å holde en utagerende pasient under kontroll kan se voldsomt ut, uten at det nødvendigvis ER voldsomt. Jeg ser ikke vold i dette klippet, men en vekter som prøver å holde et sint og aggressivt barn under kontroll. Det er ikke spekulasjon fra min side, på svenske nettsider kan man se flere videoer fra episoden, og barnet ER aggressivt. Spekulativt å legge ut et redigert klipp på den måten. Og jeg hører at denne gutten prøver å si trosbekjennelsen, dvs at gutten trodde nok han kom til å dø. Som muslim så skal trosbekjennelsen være det første man hører når man blir født og det siste man sier før man dør, er du ikke i stand til å si det selv så gjør de som er med deg det. Jobber selv i psykiatrien og har måtte håndtere barn på 11-12 år som har vært helt rabiat. Men jeg kan love deg, at hvis jeg hadde behandlet det barnet slik som vekteren gjorde så hadde jeg mistet jobben på dagen! Det er aldri greit å holde hånden foran munnen og nesen slik personen føler at han blir kvalt. Dette var en stor mann og en liten gutt. Det er hundre andre måter han kunne håndtert dette på. Man gjør ikke sånt mot et barn uansett! Skremmende at du kan mene at slik oppførsel vekterene har er Ok! Anonymous poster hash: c9dee...3b8 Sukk...Ja, det var nettopp DET som var poenget mitt... Nei du sier at du ikke ser vold. Anonymous poster hash: df30c...f8e Å ikke se vold er ikke ensbetydende med å ikke se feil...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2015 #29 Skrevet 9. februar 2015 Jeg jobbet lenge i psykiatrien og vet av erfaring at å forsøke å holde en utagerende pasient under kontroll kan se voldsomt ut, uten at det nødvendigvis ER voldsomt. Jeg ser ikke vold i dette klippet, men en vekter som prøver å holde et sint og aggressivt barn under kontroll. Det er ikke spekulasjon fra min side, på svenske nettsider kan man se flere videoer fra episoden, og barnet ER aggressivt. Spekulativt å legge ut et redigert klipp på den måten. Og jeg hører at denne gutten prøver å si trosbekjennelsen, dvs at gutten trodde nok han kom til å dø. Som muslim så skal trosbekjennelsen være det første man hører når man blir født og det siste man sier før man dør, er du ikke i stand til å si det selv så gjør de som er med deg det. Jobber selv i psykiatrien og har måtte håndtere barn på 11-12 år som har vært helt rabiat. Men jeg kan love deg, at hvis jeg hadde behandlet det barnet slik som vekteren gjorde så hadde jeg mistet jobben på dagen! Det er aldri greit å holde hånden foran munnen og nesen slik personen føler at han blir kvalt. Dette var en stor mann og en liten gutt. Det er hundre andre måter han kunne håndtert dette på. Man gjør ikke sånt mot et barn uansett! Skremmende at du kan mene at slik oppførsel vekterene har er Ok! Anonymous poster hash: c9dee...3b8 Sukk...Ja, det var nettopp DET som var poenget mitt... Nei du sier at du ikke ser vold. Anonymous poster hash: df30c...f8e Å ikke se vold er ikke ensbetydende med å ikke se feil... Da må du ordlegge deg annerledes. Jeg fikk samme oppfatning av svaret ditt som de to andre anonyme her Anonymous poster hash: 54e83...ffd
Katteskinnet Skrevet 9. februar 2015 #30 Skrevet 9. februar 2015 Jeg jobbet lenge i psykiatrien og vet av erfaring at å forsøke å holde en utagerende pasient under kontroll kan se voldsomt ut, uten at det nødvendigvis ER voldsomt. Jeg ser ikke vold i dette klippet, men en vekter som prøver å holde et sint og aggressivt barn under kontroll. Det er ikke spekulasjon fra min side, på svenske nettsider kan man se flere videoer fra episoden, og barnet ER aggressivt. Spekulativt å legge ut et redigert klipp på den måten. Og jeg hører at denne gutten prøver å si trosbekjennelsen, dvs at gutten trodde nok han kom til å dø. Som muslim så skal trosbekjennelsen være det første man hører når man blir født og det siste man sier før man dør, er du ikke i stand til å si det selv så gjør de som er med deg det. Jobber selv i psykiatrien og har måtte håndtere barn på 11-12 år som har vært helt rabiat. Men jeg kan love deg, at hvis jeg hadde behandlet det barnet slik som vekteren gjorde så hadde jeg mistet jobben på dagen! Det er aldri greit å holde hånden foran munnen og nesen slik personen føler at han blir kvalt. Dette var en stor mann og en liten gutt. Det er hundre andre måter han kunne håndtert dette på. Man gjør ikke sånt mot et barn uansett! Skremmende at du kan mene at slik oppførsel vekterene har er Ok! Anonymous poster hash: c9dee...3b8 Sukk...Ja, det var nettopp DET som var poenget mitt... Nei du sier at du ikke ser vold. Anonymous poster hash: df30c...f8e Å ikke se vold er ikke ensbetydende med å ikke se feil... Da må du ordlegge deg annerledes. Jeg fikk samme oppfatning av svaret ditt som de to andre anonyme her Anonymous poster hash: 54e83...ffd Om ting virker uklare så er det kanskje bedre å spørre hva jeg mener, og ikke tilegne meg meninger, eller hva? Jeg kan prøve igjen: - Det kan være vanskelig å få kontroll på utagerende pasienter, selv med korrekt opplæring. Vektere har sjeldent korrekt opplæring i å behandle barn og psykisk syke. - Kjemper pasienten imot kan det lett se voldsomt ut. - Man blir presentert et redigert klipp som ikke sier noe om omstendighetene rundt oppførselen til hverken vekter eller barn. Konklusjon: Jeg synes ikke vekteren handlet på en feilfri måte, men jeg ser heller ikke vold, rasisme og gud vet hva annet folk får ut av et klipp tatt ut av sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #31 Skrevet 10. februar 2015 Det ser jo helt grusomt ut, trodde vektere hadde håndjern de kunne sette på jeg? En rabiat 9-åring, som har rømt fra en institusjon, som biter, sparker og slår for å komme løs kan nok være temmelig sterk så det trengs styrke for å holde han fast, men en skulle tro en vekter var kurset i bedre metoder å gjøre det på enn dette. Først tenkte jeg at det må være bedre å la ungen løpe enn å holde han fast på denne måten, men når jeg har lest saken og skjønt at dette er barn som har rømt, som før det ble startet og filme var helt rabiat skjønner jeg på en måte at de må holdes fast til politiet kommer også.... Stakkars barn, for en oppvekst de har. Anonymous poster hash: d35fd...72f Vektere har ikke lov å gå med håndjern. Anonymous poster hash: ff257...aa5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #32 Skrevet 10. februar 2015 han får slutte og gjøre dumme ting da, så skjer ikke det,kan ikke kun gi vektere skylden her Anonymous poster hash: d9e90...646
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #33 Skrevet 10. februar 2015 Barnet holdes nede og det er barnet selv som forårsaker dunkingen. Barna snek på toget og ble tatt. Når vekterne holdt de igjen utøvet de vold og de måtte legges ned. Bare det faktum at politiet ikke forfølger saken sier vel sitt. Spekulativt å legge ut denne filmen. Anonymous poster hash: e55dc...471
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #34 Skrevet 10. februar 2015 Det som ikke kommer frem i artikkelen var at drittungen i forkant hadde både slått og sparka vekteren. Sorry, men får ingen sympati fra meg, selv om det ser stygt ut. Anonymous poster hash: 7459b...e90
Bustetroll Skrevet 10. februar 2015 #35 Skrevet 10. februar 2015 Det er jo ingen hemmelighet at visse vektere er helt på trynet.Vekterne i oslo f.eks pleide jo bare å ta med seg rusmisbrukere ned i en garasje for å banke dem, bare for morro skyld. Har også selv vært vitne til flere episoder der 4-5 vektere slenger mennesker ned i bakken. Det ene tilfellet stod det en hel ring av mennesker rundt som skreik at de måtte slippe han. "De brekker armen min, de brekker armen min""HOLD DEG ROLIG!!!! LIGG I RO!!!!!!!" Han var rolig, men det er klart man prøver å gjøre motstand når man virkelig blir skadet.. Slik oppførsel er uakseptabel uansett, men mot barn?! Huff. Syke mennesker
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #36 Skrevet 11. februar 2015 Se her dere som forsvarer vekterene. Nå har de blitt anmeldt av 12 privatpersoner som så dette http://www.dagbladet.no/2015/02/11/nyheter/utenriks/vold/sverige/37644549/ Anonymous poster hash: 54e83...ffd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #37 Skrevet 11. februar 2015 Se her dere som forsvarer vekterene. Nå har de blitt anmeldt av 12 privatpersoner som så dette http://www.dagbladet.no/2015/02/11/nyheter/utenriks/vold/sverige/37644549/ Anonymous poster hash: 54e83...ffd Stoler mer på politiet, gitt... Anonymous poster hash: 4f00a...ec6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #38 Skrevet 11. februar 2015 Se her dere som forsvarer vekterene. Nå har de blitt anmeldt av 12 privatpersoner som så dette http://www.dagbladet.no/2015/02/11/nyheter/utenriks/vold/sverige/37644549/ Anonymous poster hash: 54e83...ffd 12 personer som står og ser på at en vekter liksom dunker et barns hode mot gulvet og VELGER Å IKKE GJØRE NOE??? Jeg har riktignok ikke så høye forventninger til menneskerasen, men om det faktisk var sånn at vekteren dunka guttens hode mot gulvet - og gutten ikke FORÅRSAKET DENNE DUNKINGEN SELV - så vil jeg virkelig tro at noen av de 12 hadde grepet inn! Anonymous poster hash: 7459b...e90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #39 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan bare ikke FATTE OG BEGRIPE at det fins mennesker - MØDRE - som forsvarer vekteren her. Hadde du akseptert at ditt barn ble behandliet slik??? Vitnene sier at det var verre i virkeligheten enn det så t på filmen - og filmen var ille nok. Man ser jo at den lille gutten er livredd og helt fra seg av fortvilelse! mannen er en idiot og anmlelde er helt på sin plass. Anonymous poster hash: c796f...cbf
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #40 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan bare ikke FATTE OG BEGRIPE at det fins mennesker - MØDRE - som forsvarer vekteren her. Hadde du akseptert at ditt barn ble behandliet slik??? Vitnene sier at det var verre i virkeligheten enn det så t på filmen - og filmen var ille nok. Man ser jo at den lille gutten er livredd og helt fra seg av fortvilelse! mannen er en idiot og anmlelde er helt på sin plass. Anonymous poster hash: c796f...cbf Det er da virkelig ungen selv som forårsaker dunkingen. De var i tillegg voldelige mot vekterne før opptaket, i følge vitner og vekterne selv. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #41 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan bare ikke FATTE OG BEGRIPE at det fins mennesker - MØDRE - som forsvarer vekteren her. Hadde du akseptert at ditt barn ble behandliet slik??? Vitnene sier at det var verre i virkeligheten enn det så t på filmen - og filmen var ille nok. Man ser jo at den lille gutten er livredd og helt fra seg av fortvilelse! mannen er en idiot og anmlelde er helt på sin plass. Anonymous poster hash: c796f...cbf Min holdning til dette er at dersom vi bare hadde sett et ANNET videoklipp av hendelsen, hvordan hadde vi forholdt oss da? Hvis videoklippet hadde vist to unger som hadde sneket på toget, som ble stoppet av vektere, og barna hadde valgt å slå, sparke og spytte etter vekterne... JEG hadde i hvert fall tenkt at jeg håpet noen fillerista de drittungene litt så de lærte å oppføre seg som folk, når foreldrene åpenbart hadde bomma totalt på det området. Og ja, hadde mitt eget barn oppført seg som en usmakelig, voldelig drittunge som sparka og spytte etter andre, da håper jeg virkelig noen hadde sørga for å sette en støkk i ham, om jeg ikke klarte det selv! Dette var åpenbart en rabiat og voldelig gutt. Slik jeg ser det, var alternativet til vekteren å "slippe" gutten, altså enten la ham løpe eller gå til angrep på seg. Hadde DET vært greit mener du? Når politiet velger å ikke etterforske videre: tror du ikke de vet noe om saken som dette videoklippet ikke viser? Anonymous poster hash: 7459b...e90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #42 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan bare ikke FATTE OG BEGRIPE at det fins mennesker - MØDRE - som forsvarer vekteren her. Hadde du akseptert at ditt barn ble behandliet slik??? Vitnene sier at det var verre i virkeligheten enn det så t på filmen - og filmen var ille nok. Man ser jo at den lille gutten er livredd og helt fra seg av fortvilelse! mannen er en idiot og anmlelde er helt på sin plass. Anonymous poster hash: c796f...cbf Det kommer helt ann på barnets oppførsel i forkant av filmen. De snek på toget det vet vi. En ulovlig handling. DERSOM gutten har sparket, truet, spyttet eller slått etter vekterne så syns jeg faktisk vekterne bør reagere kraftig på det. MEN jeg vet jo ikke hva som har skjedd i forkant og det vet vel ikke vitnene heller, så om vekterne har overreagerer blir nok opp til politiet å avgjøre. Anonymous poster hash: 0cfd0...127
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #43 Skrevet 11. februar 2015 Altså det er snakk om en liten gutt på 9 ÅR. Han snakker ikke svensk. Han er alene i Sverige, uten foreldre. Han har ikke penger, så han sniker på toget - kanskje ulovlig, men for en liten gutt må vel dette regnes som en barnestrek. Uansett ingen big deal- Han blir selvsagt redd når store uniformerte menn holder ham fast - hvem vet hva slags erfaringer han har med politi i det landet han kommer fra - neppe positive, er jeg redd. Overhodet ikke til å undres over at han får panikk - det kunne vel en svensk eller norsk niåring også ha fått i en sån situasjon. For noen bornerte, innskrenka folk, som kan mene at det der var helt ok. Blir ganske opprørt av å se at så mange forsvarer vekteren. Og jeg er vanligvis en ganske sindig person som ikke opprøres så lett. Anonymous poster hash: c796f...cbf
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #44 Skrevet 11. februar 2015 Altså det er snakk om en liten gutt på 9 ÅR. Han snakker ikke svensk. Han er alene i Sverige, uten foreldre. Han har ikke penger, så han sniker på toget - kanskje ulovlig, men for en liten gutt må vel dette regnes som en barnestrek. Uansett ingen big deal- Han blir selvsagt redd når store uniformerte menn holder ham fast - hvem vet hva slags erfaringer han har med politi i det landet han kommer fra - neppe positive, er jeg redd. Overhodet ikke til å undres over at han får panikk - det kunne vel en svensk eller norsk niåring også ha fått i en sån situasjon. For noen bornerte, innskrenka folk, som kan mene at det der var helt ok. Blir ganske opprørt av å se at så mange forsvarer vekteren. Og jeg er vanligvis en ganske sindig person som ikke opprøres så lett. Anonymous poster hash: c796f...cbf I følge vitner og vekterne selv så sparket, slo, spyttet og beit de to barna. Er det greit? Bare enda en barnestrek? Det er fanget på film at de sparker forresten. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #45 Skrevet 11. februar 2015 Altså det er snakk om en liten gutt på 9 ÅR. Han snakker ikke svensk. Han er alene i Sverige, uten foreldre. Han har ikke penger, så han sniker på toget - kanskje ulovlig, men for en liten gutt må vel dette regnes som en barnestrek. Uansett ingen big deal- Han blir selvsagt redd når store uniformerte menn holder ham fast - hvem vet hva slags erfaringer han har med politi i det landet han kommer fra - neppe positive, er jeg redd. Overhodet ikke til å undres over at han får panikk - det kunne vel en svensk eller norsk niåring også ha fått i en sån situasjon. For noen bornerte, innskrenka folk, som kan mene at det der var helt ok. Blir ganske opprørt av å se at så mange forsvarer vekteren. Og jeg er vanligvis en ganske sindig person som ikke opprøres så lett. Anonymous poster hash: c796f...cbf I følge vitner og vekterne selv så sparket, slo, spyttet og beit de to barna. Er det greit? Bare enda en barnestrek? Det er fanget på film at de sparker forresten. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6 Nei, det er ikke greit, men det er da for svarte ikke så rart at han fikk panikk, og dessuten er det uansett bare peanuts i fohold til hvordan vekteren behandler ham. Skulle tro han var en ettersøkt seriedrapsmann, men det er bare en liten, redd gutt! Man må se ting litt i perspektiv, altså! Anonymous poster hash: c796f...cbf
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #46 Skrevet 11. februar 2015 Altså det er snakk om en liten gutt på 9 ÅR. Han snakker ikke svensk. Han er alene i Sverige, uten foreldre. Han har ikke penger, så han sniker på toget - kanskje ulovlig, men for en liten gutt må vel dette regnes som en barnestrek. Uansett ingen big deal- Han blir selvsagt redd når store uniformerte menn holder ham fast - hvem vet hva slags erfaringer han har med politi i det landet han kommer fra - neppe positive, er jeg redd. Overhodet ikke til å undres over at han får panikk - det kunne vel en svensk eller norsk niåring også ha fått i en sån situasjon. For noen bornerte, innskrenka folk, som kan mene at det der var helt ok. Blir ganske opprørt av å se at så mange forsvarer vekteren. Og jeg er vanligvis en ganske sindig person som ikke opprøres så lett. Anonymous poster hash: c796f...cbf I følge vitner og vekterne selv så sparket, slo, spyttet og beit de to barna. Er det greit? Bare enda en barnestrek? Det er fanget på film at de sparker forresten. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6 Nei, det er ikke greit, men det er da for svarte ikke så rart at han fikk panikk, og dessuten er det uansett bare peanuts i fohold til hvordan vekteren behandler ham. Skulle tro han var en ettersøkt seriedrapsmann, men det er bare en liten, redd gutt! Man må se ting litt i perspektiv, altså! Anonymous poster hash: c796f...cbf Du må se noe annet enn meg, for vekteren er jo ikke voldelig. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #47 Skrevet 11. februar 2015 Vekteren er jo ikke voldelig. Det er jo gutten som prøver komme seg unna som er grunnen til bevegelsene som skjer. Han har jo spytta på han tidligere det er derfor han prøver å dekke munn. Jeg skjønner gutten blir redd og desperat av akuratt det for det kjennes ekkelt og klaustrofobisk ut men realiteten er at det er en forhistorie her og dette er ikke en så uskyldig gutt som det kanskje er det folk henger seg opp i pga alder. I tilleg gikk han løs på vekteren med en 12 åring så dette er ikke kun buhu stakkars lite uskyldig barn. Anonymous poster hash: 00e6c...3bb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #48 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan bare ikke FATTE OG BEGRIPE at det fins mennesker - MØDRE - som forsvarer vekteren her. Hadde du akseptert at ditt barn ble behandliet slik??? Vitnene sier at det var verre i virkeligheten enn det så t på filmen - og filmen var ille nok. Man ser jo at den lille gutten er livredd og helt fra seg av fortvilelse! mannen er en idiot og anmlelde er helt på sin plass. Anonymous poster hash: c796f...cbf Det er da virkelig ungen selv som forårsaker dunkingen. De var i tillegg voldelige mot vekterne før opptaket, i følge vitner og vekterne selv. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6 Gutten er 9 år!! 9 ÅR!! Går da i 4.klasse! Spiller ingen rolle at gutten var voldelig i forkant, han er et lite barn og sånt gjør man bare ikke. Vekteren er en voksen sterk mann, kan garanterer deg at han kunne holdt guttungen igjen på en annen måte som ikke var så voldsom. Anonymous poster hash: c9dee...3b8
mamma_bergen Skrevet 11. februar 2015 #49 Skrevet 11. februar 2015 Om en niåring sniker på toget, er frekk eller utagerende gir det ikke en voksen lov til å bruke makt på en slik måte, herregud ungen er 9!! år! Jeg klarer bare ikke å skjønne at folk kan forsvare noe slikt..Jeg kjenner folk som jobber på lukket avdeling for voldsforbrytere, drapsmenn og annet slikt, og de har en helt annen tilnærming til utagering. Ja, de bruker makt, men ikke på en slik måte disse vekterene gjorde. Hadde det vært mitt barn hadde jeg anmeldt både dem personlig og firmaet de jobber for.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #50 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan bare ikke FATTE OG BEGRIPE at det fins mennesker - MØDRE - som forsvarer vekteren her. Hadde du akseptert at ditt barn ble behandliet slik??? Vitnene sier at det var verre i virkeligheten enn det så t på filmen - og filmen var ille nok. Man ser jo at den lille gutten er livredd og helt fra seg av fortvilelse! mannen er en idiot og anmlelde er helt på sin plass. Anonymous poster hash: c796f...cbf Det er da virkelig ungen selv som forårsaker dunkingen. De var i tillegg voldelige mot vekterne før opptaket, i følge vitner og vekterne selv. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6 Gutten er 9 år!! 9 ÅR!! Går da i 4.klasse! Spiller ingen rolle at gutten var voldelig i forkant, han er et lite barn og sånt gjør man bare ikke. Vekteren er en voksen sterk mann, kan garanterer deg at han kunne holdt guttungen igjen på en annen måte som ikke var så voldsom. Anonymous poster hash: c9dee...3b8 Har du prøvd å holde igjen en rasende og voldelig niåring? Det er nok ikke så lett. Anonymous poster hash: 4f00a...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå