Gå til innhold

Har du det bra i livet ditt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på 10!

Mannen og jeg hadde funnet tilbake til hverandre, kjøpt hus, hadde hver vår bil, slått oss til ro, skulle gifte oss. Mot alle odds så klarte vi å komme oss gjennom et brudd og få det til igjen. Det var helt ekte! Jeg var i lykkerus. Levde på den følelsen av at alt ordner seg, jeg har det så godt. Ja så sprakk den rosa bobla når jeg fant ut at mannen holdt på med andre damer på nettet. Det var mange damer og mange sider. Sjekkesider, golddiggers fra andre land, sexsider you name it!

Da var jeg nede på 2. Kronisk syk selv, kan ikke jobbe, masse ulike utfordringer på ulike plan med begge barna. Og en mann som ikke synes jeg er god nok.

Jeg ligger vel på 5-6 sånn gjennomsnitt.

Skulle gjerne vært på 8 eller 9. Trenger ikke være 10 hver dag.

For å komme dit må mannen våkne, eller jeg må plutselig få så god økonomi at jeg kan sparke han fra her vi bor og fortsatt klare å holde ca. den standaren vi/jeg har nå. Ev. kjøpe noe lignende i en veldig nærhet.

Troller du?

Anonymous poster hash: c141b...2c5

Hva da troller? Om det ikke er sant eller har jeg svart feil på spørsmålet??

Skulle gjerne ønske at det ikke var sant dersom det er det du mener.

Sender deg en klem <3

Jeg vil og sende deg en klem. Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Har jo lest mye av det du har skrevet gjennom tiden, og syns det er leit å lese at dere ikke har det bra. Håper du finner styrken til å ta de rette valgene for deg, livet er jammen ikke bare lett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor jeg ligger nå? 1, kanskje en sjelden god dag innimellom 2-3, men tror ikke jeg er over 1 til daglig.

Sykdom, kan ikke jobbe pga. det, økonomi rasert, ikke noe positivt på andre fronter heller.

Ønsker å bli frisk, begynne å jobbe igjen, få orden på økonomien, bli sosial igjen og ha et "normalt" liv igjen.

Anonymous poster hash: 99b12...da1
Skrevet

Jeg er på 10! Har det veldig bra, mannen min gjennom 12 år er en herlig ektemake, våre 2 jenter er helt fantastiske.

Familien min er nydelig i alle retninger, har fått oss hund.

Hus, bil og alt det praktiske er på stell.

Endelig skal vi få satt opp dobbelgarasje med leilighet og pusset opp stua til våren.

Og om vi skal være så heldige, så håper jeg at vi får en liten baby før året er omme :)

Skrevet

Jeg var på 10!

Mannen og jeg hadde funnet tilbake til hverandre, kjøpt hus, hadde hver vår bil, slått oss til ro, skulle gifte oss. Mot alle odds så klarte vi å komme oss gjennom et brudd og få det til igjen. Det var helt ekte! Jeg var i lykkerus. Levde på den følelsen av at alt ordner seg, jeg har det så godt. Ja så sprakk den rosa bobla når jeg fant ut at mannen holdt på med andre damer på nettet. Det var mange damer og mange sider. Sjekkesider, golddiggers fra andre land, sexsider you name it!

Da var jeg nede på 2. Kronisk syk selv, kan ikke jobbe, masse ulike utfordringer på ulike plan med begge barna. Og en mann som ikke synes jeg er god nok.

Det var trist lesing! Sender deg en klem og håper du kommer deg opp på skalaen igjen .

For å komme dit må mannen våkne, eller jeg må plutselig få så god økonomi at jeg kan sparke han fra her vi bor og fortsatt klare å holde ca. den standaren vi/jeg har nå. Ev. kjøpe noe lignende i en veldig nærhet.

Troller du?Anonymous poster hash: c141b...2c5

Skrevet

Nei. 3.

Anonymous poster hash: 58e37...50c

Skrevet

Noen dager 2 andre dager 5.

Jobben er ikke bra, og jeg håper jeg får en ny snart, søker og søker.

Mann har jeg ikke og det er et stort savn.

Økonomien strekker akkurat til, men hadde vært fint å kunne unne seg et nytt plagg eller en hyggelig lunsj med en venninne.

Barna er den store gleden i livet mitt, de ligger helt klart på 10. Men jeg skal ikke si at det er lett å være alene om alt, så jeg er veldig sliten og føler jeg ikke strekker til alltid.

Anonymous poster hash: bd798...c93
Skrevet

Må vel være 10. Velfungerende barn, frivillig deltid (50%)på en god arbeidsplass, snill og kjekk mann, veldig romslig økonomi og masse gode venner.

Jeg trenger egentid for å ha det helt bra, og med så mye fri fra jobb, og skolebarn, så har jeg det. Jeg kan ta meg en dagstur til fjells på ski eller til fots helt alene. Da er jeg på mitt lykkeligste!

Anonymous poster hash: abeac...c1e

Skrevet

Ønsker 8

Er på 6

Anonymous poster hash: f9002...a45

Gjest Moonstruck
Skrevet

Jeg var på 10!

Da var jeg nede på 2. Kronisk syk selv, kan ikke jobbe, masse ulike utfordringer på ulike plan med begge barna. Og en mann som ikke synes jeg er god nok.

Troller du?

Sender deg en klem <3

Tusen takk :) <3

Er du seriøst fremdeles sammen med mannen din?? Han burde jo fått fyken på første utpust!!!

Skrevet

Nei. Hadde det ikke vært for barna, hadde jeg tatt livet av meg.

Anonymous poster hash: 17971...ccc

Skrevet

Ikke fa**.. 0,000000000000000.

Hmm, hva som skal til at jeg når 10'ern gitt.. Hvor skal jeg begynne? Få en kropp son kanskje fungerer? JOBB. Flytte UT og inn med forloved.. Bli frisk fra alt som tærer på meg.

Anonymous poster hash: 2f1ee...cdf
Skrevet

To jobber, studier, lite søvn, lite fritid. Snill men syk og lat mann, flotte unger. Litt vinterdeprimert..

Akkurat nå får livet en 4.

Ønsker å ligge på 7-10.

Fast jobb, ferdig med studier og frisk, effektiv mann hadde gjort at jeg kom et godt stykke på veien..

Anonymous poster hash: 3caf2...8bc

Skrevet

Ungen 10

Jobb 10

Økonomien 10

Vennskap 5

kjærlighet 3

Familien 10

så en sterk 8er her

Skrevet

Jeg var på 10!

Troller du?

Sender deg en klem <3

Jeg vil og sende deg en klem. Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Har jo lest mye av det du har skrevet gjennom tiden, og syns det er leit å lese at dere ikke har det bra. Håper du finner styrken til å ta de rette valgene for deg, livet er jammen ikke bare lett!

Tusen takk! :)  Nei livet er ikke lett, man skal ta hensyn til så mange og det påvirker så mange med alle valgene man tar.

Skrevet

Jeg var på 10!

Troller du?

Sender deg en klem <3

Tusen takk :) <3

Er du seriøst fremdeles sammen med mannen din?? Han burde jo fått fyken på første utpust!!!

Ja jeg er seriøst sammen med ham.

Skrevet

Helse: 9

Utseende: 4

Forhold: 7

Barn: 10

Jobb: 7

Økonomi: 9

Anonymous poster hash: 62f45...c51

Skrevet

3 ca. Jobber hardt for å bli bedre fra ptsd og spiseforstyrrelse. Men jeg skal tilbake til livet snart, helst så fort som mulig, sliter litt med at behandlingen tar tid, jeg stresser og behandlerne forteller meg at dette tar tid... Vet jo at det er rett, men jeg vil ikke ha det sånn jeg har det nå. Målet er å bli helt frisk innen 1 år. :)

Anonymous poster hash: cc2d7...b1a
Skrevet

1 kanskje. Har det abslolutt ikke bra. Har en 5 åring med alvorlig hjernesvulst og som har vært syk siden hun var 11 mnd.. Hun har to friske storesøstere og en lillebror med downs som jeg føler jeg ikke klarer å gi det han trenger pga storesøsters sykdom. Masse dritt og krangel med nav om pleiepenger.. Jeg kan da ikke jobbe med en alvorlig syk jente som trenger meg hele tiden og en lillebror som trenger mye oppfølging?! Har to andre jenter som også trenger meg.

Håper ting vil bli bedre snart. Har heldigvis en fantastisk mann og familie som hjelper når vi trenger barnevakt. Noe som vi desverre trenger ofte i periodene vi er mest på sykehus.

Anonymous poster hash: 9e803...f6f

Skrevet

Tja, gjennomsnittlig 9 vil jeg si.

Jeg er evig optimist om at ting kan bli bedre, så derfor ikke 10 enda.

En pendlerleilighet i Oslo, så er det farlig nærme 10.

Skrevet

Økonomi har jeg ikke: 0

Jobb har jeg ikke: 0

Barna mine er utrolig gode, de er friske og gir meg SÅ mye glede: 10

Ekteskap: 3

Øvrig familie er jeg evig takknemlig for: 10

Jeg har fantastiske venner: 10

Fritid: 4

Sånn rent matematisk skulle jeg ligge på en 5`er sammenlagt her, men jeg føler meg faktisk lykkeligere. Jeg tror jeg har en veldig god evne til å ikke se så mørkt på ting. Dessuten vet jeg at dagens situasjon snart er forbi, og det hjelper jo på. Jeg har også laget meg en plan for hvordan jeg kan disponere fritiden min bedre og komme meg ut på sjøen og opp på fjellet oftere. Hvorfor være inne, når alt håp er ute? 

Lykke til og god klem til dere som ikke har det greit :)  

Anonymous poster hash: d9182...af7
Skrevet

Barna: 10

Mannen: 8 (han trekkes 2 poeng for han har en heks til eks, som vi MÅ ha kontakt med pga bonusbarn)

Jobb: 9 (stortrives, men har en utdannelse som jeg kunne fått bedre betalt jobb)

Økonomi: 5 (tjener godt, men har også stort huslån, avhengig av leieboere og det er ikke kjekt)

Venner: 5 (har ikke så mange her jeg bor og det blir mindre og mindre kontakt med dem jeg flytta 60 mil fra)

=7,4 - så alt i alt, ikke så verst :)

Anonymous poster hash: ff41b...a42
Skrevet

Tenker jeg er en 8 ' er.

Familie (både mann/barn og øvrig familie) og jobb går veldig bra nå.

Jeg har gode venner og trives med fritiden også. Økonomisk klarer vi oss mer enn godt nok, og livet gir meg akkurat passe utfordringer og gleder til at jeg hverken kjeder meg eller "drukner".

Det eneste jeg savner, og som trekker mye ned, er at vi har lite muligheter for barnevakt, og line venner er litt for kleine på å finne på ting utenfor huset/uten barn (!) = det blir noe trått med sprell og voksentid i helgene.

Dette plager meg forøvrig særdeles lite, og vil trolig mer bli en vane enn et irritasjonsmoment etter som barna blir eldre og lenger våkne om kveldene ;-)

Anonymous poster hash: 9c24d...3ee

Skrevet

Slenger meg på gjennomsnittsmåling;

Jobb: 8

Familie: 8

Kjærlighet: 7

Økonomi: 2

Gj.snitt: 6,25

Stemmer ganske bra. Har vært inne i en tung depresjon i mange år, og endelig har ting begynt å snu. Selv økonomien er på bedringens vei.

Anonymous poster hash: e32b1...82f

Skrevet

Stort sett sju :) Satser på en 9'er når jeg blir ferdig med studiene, får fast jobb og vi får flytta. Bor trangt og økonomien kunne vært bedre, men det går rundt.

Anonymous poster hash: cfea3...230

Samme her!

Anonymous poster hash: 838f0...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...