Gå til innhold

Dere alenemødre, er dere ensom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, aldri ensom - unntatt potensielt på syttendemai, men da sørger jeg for å ha familien min tilstede. Ellers er det befriende deilig å være eneste voksen i huset.

Anonymous poster hash: d2acc...0dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig! Før var jeg ensom alenemamma. Nå er jeg ensom i et forhold. Vet nesten ikke hva som føles verst.

Anonymous poster hash: 5614d...705

Hva kan det ha seg at du er ensom men i et forhold ?

Anonymous poster hash: afee4...5d9

Nei, si det.... Det er vel fordi mannen min er sammen med meg fordi han ikke orket samværssituasjonen. Han takler ikke å være alene med ungene, og derfor tar han til takke med meg for å slippe det. Jeg må derfor alltid være hjemme, mens han gjør hva han vil når han vil. Han er også mye hjemme altså, men da er han bare stille hele tiden. Vanskelig å få noe særlig kontakt med han.

Det er ikke dine unger, men hans unger du må sitte igjen hjemme med?

Hvis du vet han tar til "takke" med deg.. Hvordan klarer du det? Er det du som ikke takler å være alene? Er kjipt å være singel iblant -ensomt også men hvis du fortsetter å være med en sånn idiot så går du glipp av å møte en som du fortjener :( barn(a) dine også!

Det er våre barn. Vi var separert ett års tid, men flyttet sammen igjen. Det eldste barnet er fortsatt usikker etter det rotet, så jeg kan ikke påføre han et brudd igjen føler jeg. Dvs. nå i det siste har jeg faktisk begynt å vurdere det allikevel...

Åja -NÅ henger jeg med! Huff kjære deg:( er så lett å glemme men det er jo en grunn til at man flyttet fra hverandre i utgangspunktet.. Blir mye rot for barna nå forstår jeg :( vil jo ikke såre dem IGJEN.. Vanskelig å si hva som er verst -at du/familien ikke har det bra er jo heller ikke noe godt for dem . Ville tatt en ALVORSPRAT med han gubben og Evt vurdert å spørre han om noe nær familie kunne vært med å "avlaste" samværet hans iblant .. Besteforeldre etc om han er så ubrukelig .. Om det går mot slutten .. Huff

Skrevet

Ja det er ensomt!

Prøvde å ha barnevakt på fredag men det gikk ikke sånn det skulle.

Sønnen min hadde nektet å legge seg siden jeg ikke var der,så venninen min som skulle passe han satt oppe med han til nærmere halv 12.

Når jeg kom klokken 12 satt han i en stol å sov.Hun hadde prøvd å bære han inn i sengen men da begynte han å skrike.

Så ikke lett å være sosial når jeg har en 3 åring som ikke tåler å ha barnevakt..

Anonymous poster hash: e8803...3b2
Skrevet

Nei, jeg har ikke tid til å være ensom. Jeg jobber, studerer, holder på med frivillig arbeid, har 2 små, hus og hjem. Jeg er sammen med folk hele dagen på jobb, inviterer ofte på middag hjemme eller andre aktiviteter ute. Jeg har liten familie, men de stiller opp 100%. Når barna er lagt, er jeg mett på sosialt samvær. Jeg trives veldig godt alene også. Er overhode ikke ensom! :)

Skrevet

Jeg er veldig ensom. Alle vennene mine eller de som jeg trodde var vennene mine tar aldri kontakt lenger og jeg gidder ikke etter alltid ja gjort det i alle år. Før jeg var utrolig sosial kunne nesten ikke være hjemme etter 4 år alene er jeg nesten for mye alene. Jeg vil ikke være det men orker ikke lenger å jobbe for å få folk på besøk. De vet jeg er alene hver eneste kveld hele uka og helger konstant.

Er litt med familie men savner noen å finne på ting med i helger og sånt. Hadde håpt å kunne finne på noe med vennene mine men de kan aldri for se skal være med sin familie og har ikke plass til flere.

Savner en å prate med dele sorger og gleder med. Sliter ofte med det og i perioder kan jeg sitte hjemme å grine hver kveld for jeg er så ensom.

Anonymous poster hash: f9ae3...01d

Skrevet

Nei er ikke det. har sønnen min, flotte venner og en fin familie :)

Skrevet

Aldri kjent på det nei. Men skulle gjerne hatt en hushjelp...

Anonymous poster hash: 00616...1ae

Skrevet

Vært alene i fem år.. Kjenner på det av og til. Men har fullt opp med full krevende jobb og bruker resten av energien på min datter og hennes aktiviteter. Ingen familie i nærheten og alle venner har nok med sine så ser de lite. Min datter er aktiv med sport så møter andre voksne der som jeg har det sosialt med. Savner å ha en nær men tror ikke jeg evner å bli forelsket igjen dessverre.. Og nyter og ha kontroll på hus ig hjem og økonomi etter en rotete eks😉

Anonymous poster hash: 6ee04...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...