Gå til innhold

Angrer for jeg meldte til bv


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har gjort det,men har så dårlig samvittighet og er livredd for sikkerheten for meg og barnet hvis dette bli kjent at det er meg. Jeg som meldte ang den lille gutten med blåmerkene Anonymous poster hash: 01edf...51e

Meldte du til barnevernet pga blåmerker?????? Herregud... Jeg blir virkelig bekymret..

 

Anonymous poster hash: 309b7...818

 

Hvor store skader skal man ha før man blir bekymret da? I tillegg snakk om barn som ikke kunne gå! Altså Baby..

 

Anonymous poster hash: 5dc29...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg har gjort det,men har så dårlig samvittighet og er livredd for sikkerheten for meg og barnet hvis dette bli kjent at det er meg. Jeg som meldte ang den lille gutten med blåmerkene Anonymous poster hash: 01edf...51e

Meldte du til barnevernet pga blåmerker?????? Herregud... Jeg blir virkelig bekymret..

 

Anonymous poster hash: 309b7...818

 

...og ein far som slår mor.  Babyen, som enno ikkje kan gå, har blåmerke mange stader på kroppen.

Skrevet

Barnet kan ikke ga, men kan det krabbe, eller gå langs møbler, så blir det fort knall og fall.

 

Mor har heller ikke betrodd seg til deg at hun blir mishandlet. Det er noe som DU påstår.



Anonymous poster hash: a9ae2...dcf
Skrevet

 

 

Jeg har gjort det,men har så dårlig samvittighet og er livredd for sikkerheten for meg og barnet hvis dette bli kjent at det er meg. Jeg som meldte ang den lille gutten med blåmerkene Anonymous poster hash: 01edf...51e

Meldte du til barnevernet pga blåmerker?????? Herregud... Jeg blir virkelig bekymret..

 

Anonymous poster hash: 309b7...818

 

...og ein far som slår mor.  Babyen, som enno ikkje kan gå, har blåmerke mange stader på kroppen.

 

 

 

Enig i at å melde kun på grunn av blåmerker er sært. Min førsteklassing fikk svææær blåveis på skolen da hun skadet seg i akebakken (var flere vitner til det, inkludert læreren). På grunn av den lave terskelen for slikt på DiB var jeg skeptisk til å ta henne masse plasser med folk i forrige uke, nettopp fordi man måtte hele tiden forklare hvordan hun fikk denne blåveisen. Men måtte ta henne både i familieselskap og på to fritidsaktiviteter (avgjørende kamp og konsert). Jeg tviler ikke på mine evner som mor, men har overhode ikke noe behov for å ha barnevernet til å invadere mitt hjem. Jeg er utenlandsk (noe de veldig ofte henger seg i), og vi holder på å pusse opp, slik at husets første etasje ser ut som byggeplass - sånn at det ikke er strøkent der 24/7.

 

Anonymous poster hash: 9bf88...5ad

Skrevet

Det var ikke kun blåmerkene, det var i tillegg til at mor blir slått og at barnet søkte til HI heller enn moren. HI måtte stelle og legge barnet før hun gikk hvis jeg husker riktig.

 

Også mente hun vel at blåmerkene også var på steder der det ikke er naturlig å få dem hvis man faller, men dette er nok barnevernet uansett i stand til å vurdere.



Anonymous poster hash: 1e7be...b76
Skrevet

Link??

 

Anonymous poster hash: 5f592...c38

Skrevet

 

Det var ikke kun blåmerkene, det var i tillegg til at mor blir slått og at barnet søkte til HI heller enn moren. HI måtte stelle og legge barnet før hun gikk hvis jeg husker riktig.

 

Også mente hun vel at blåmerkene også var på steder der det ikke er naturlig å få dem hvis man faller, men dette er nok barnevernet uansett i stand til å vurdere.

 

Anonymous poster hash: 1e7be...b76

Er hun i stand til å vurdere om det er sreder som ikke er naturlige? Og har mør betrodd seg om at mannen slår henne? Dette virker bare sinnsykt. Håper bv skjønner at hi er en gal dibhøne med for lite å ta seg til. Skulle jeg bli meldt til bv hver gang mine barn har blåmerker på rare steder ville bv fått det travelt. Men kan noen finne linken? Det kan jo hende det ikke er like sinnsykt som det høres ut som
Skrevet

 

Det var ikke kun blåmerkene, det var i tillegg til at mor blir slått og at barnet søkte til HI heller enn moren. HI måtte stelle og legge barnet før hun gikk hvis jeg husker riktig.

 

Også mente hun vel at blåmerkene også var på steder der det ikke er naturlig å få dem hvis man faller, men dette er nok barnevernet uansett i stand til å vurdere.

 

Anonymous poster hash: 1e7be...b76

Er hun i stand til å vurdere om det er sreder som ikke er naturlige? Og har mør betrodd seg om at mannen slår henne? Dette virker bare sinnsykt. Håper bv skjønner at hi er en gal dibhøne med for lite å ta seg til. Skulle jeg bli meldt til bv hver gang mine barn har blåmerker på rare steder ville bv fått det travelt. Men kan noen finne linken? Det kan jo hende det ikke er like sinnsykt som det høres ut som

 

At du har omsorg for barn er utefor min fatteevne.

 

Anonymous poster hash: 2b317...e5a

Skrevet

Herrgud. Vi kommer til og få MAAAANGE Christoffersaker i tidene fremover.

 

Blåveis, blåflekker på beina, alt det er veldig vanlig. Men det er noen gang man ser blåflekker som ikke KAN komme av knall og fall. Blåflekker på rygg og front og blåflekker på hender er svært sjelden på krabbende barn. Et og annet lite merke fordi, som noen sier, man skubber borti noe er helt ok, men ser man stadig nye blåflekker på overkroppen ut over det.... Og ikke minst ut over en viss størrelse.. Og om man "bruiser" veldig lett så kan en bekymringsmelding være på sin plass, da barnet kan være sykt (noen typer leukemi f.eks.)

 

Mine barn får blåflekker LETT! De har hatt verandalepper og blåveiser, og eldste på 11 nekter shorts på håndballbanen nå i vinter, fordi skøytebanen og akebakken har gitt henne blå/lilla legger og knær...Likeledes albuene er blitt forslått. Men når det kommer blåflekker på lår, overarmer og overkroppen,- da har det som regel skjedd noe litt mer alvorlig.. SOm ramlet ned fra tre, eller fått akebrett med 3 stykker opp over seg...Det har også skjedd....Men det skjer ikke igjen, og igjen og igjen.....  Og da de var på krabbe/nettopp lære gå stadiet var de selvsagt blå, men det var SMÅ flekker. Vil anta HI også reagerte på plassering, antall og størrelse på blåflekker..

 

men kjære vene.: VI kan vel ofre noen barn, bare et foreldrepar slipper en unødvendig BEKYMRINGSsamtale med BV....

 

De kommer ikke og henter dette barnet ut av hjemmet på det grunnlag HI nevner. Kanskje blir meldingen hennes bare lagret sammen med ANDRE meldinger om dette barnet, og når det er kommet mange nok- MÅ de ta tak i det. Men innen den tid, har de mer alvorlige og mer konkrete saker og jobbe med, barn man VET lider som må bo hjemme fordi det ikke finnes andre alternativ...



Anonymous poster hash: 5dc29...19c
Skrevet

 

Det var ikke kun blåmerkene, det var i tillegg til at mor blir slått og at barnet søkte til HI heller enn moren. HI måtte stelle og legge barnet før hun gikk hvis jeg husker riktig.

Også mente hun vel at blåmerkene også var på steder der det ikke er naturlig å få dem hvis man faller, men dette er nok barnevernet uansett i stand til å vurdere.Anonymous poster hash: 1e7be...b76

Er hun i stand til å vurdere om det er sreder som ikke er naturlige? Og har mør betrodd seg om at mannen slår henne? Dette virker bare sinnsykt. Håper bv skjønner at hi er en gal dibhøne med for lite å ta seg til. Skulle jeg bli meldt til bv hver gang mine barn har blåmerker på rare steder ville bv fått det travelt. Men kan noen finne linken? Det kan jo hende det ikke er like sinnsykt som det høres ut som

Hvorfor tror du at noen trenger din aksept for hva det er greit å melde bekymring for? Let frem saken selv om du er så interessert.

 

Hi var bekymret for en lite barn bl.a fordi det hadde blåmerker over hele kroppen og fordi det virket utrygt på moren sin. Det søkte til hi selv om hun ikke kjente barnet særlig godt. Det var også andre ting i bildet og alle som svarte hi i tråden rådet henne til å melde inn en BEKYMRING til bv.

 

Jeg tror heller ikke det er mange som kjenner til deg her inne som tar imot råd fra deg vedr barnevern og omsorg for barn.

 

Anonymous poster hash: 55c26...ecb

Skrevet

 

 

Det var ikke kun blåmerkene, det var i tillegg til at mor blir slått og at barnet søkte til HI heller enn moren. HI måtte stelle og legge barnet før hun gikk hvis jeg husker riktig.

 

Også mente hun vel at blåmerkene også var på steder der det ikke er naturlig å få dem hvis man faller, men dette er nok barnevernet uansett i stand til å vurdere.

 

Anonymous poster hash: 1e7be...b76

Er hun i stand til å vurdere om det er sreder som ikke er naturlige? Og har mør betrodd seg om at mannen slår henne? Dette virker bare sinnsykt. Håper bv skjønner at hi er en gal dibhøne med for lite å ta seg til. Skulle jeg bli meldt til bv hver gang mine barn har blåmerker på rare steder ville bv fått det travelt. Men kan noen finne linken? Det kan jo hende det ikke er like sinnsykt som det høres ut som

Kanskje du bør lese tråden. Ganske bastante meninger her...

 

 

Anonymous poster hash: 6b8b2...542

Skrevet

 

 

 

Det var ikke kun blåmerkene, det var i tillegg til at mor blir slått og at barnet søkte til HI heller enn moren. HI måtte stelle og legge barnet før hun gikk hvis jeg husker riktig.

 

Også mente hun vel at blåmerkene også var på steder der det ikke er naturlig å få dem hvis man faller, men dette er nok barnevernet uansett i stand til å vurdere.

 

Anonymous poster hash: 1e7be...b76

Er hun i stand til å vurdere om det er sreder som ikke er naturlige? Og har mør betrodd seg om at mannen slår henne? Dette virker bare sinnsykt. Håper bv skjønner at hi er en gal dibhøne med for lite å ta seg til. Skulle jeg bli meldt til bv hver gang mine barn har blåmerker på rare steder ville bv fått det travelt. Men kan noen finne linken? Det kan jo hende det ikke er like sinnsykt som det høres ut som
Kanskje du bør lese tråden. Ganske bastante meninger her...

 

 

Anonymous poster hash: 6b8b2...542

Får ikke gjort det fordi ingen gidder å finne tråden for meg
Skrevet

Er ikke vanskelig å få blåflekker på rygg. Om barnet ramler på leker, så kan det bli merker. Men nå er saken meldt, så får vi se.



Anonymous poster hash: a9ae2...dcf
Skrevet

Hvordan går det an å angre? Det hadde vært greit om et lite barn fremdeles ble mishandlet, så lenge du slapp å frykte for deg selv? 



Anonymous poster hash: 9aa91...9ff
Skrevet

Fikk tlf av mor idag og hun sa at barnevernet hadde ringt og ønsket et møte allerede på onsdag,så de tok tak i det fort.

 

Nei jeg kan ikke si at de har slått eller noe slik,men er veldig uvanlig at et så lite barn, har blåmerker over alt, kun ansiktet som var uten, og jeg vet stefaren slår moren fordi hun har vert på krisesenter engang pga det,og det var før barnet kom til verden,ellers så hadde de fått hjelp før! Stefaren har vert der siden hun fant ut hun var gravid fra en one night stand



Anonymous poster hash: 01edf...51e
Skrevet

Hvordan går det med denne saken?

 

Anonymous poster hash: 2b912...857

Skrevet

Hvordan går det med denne saken?

 

Anonymous poster hash: 2b912...857

HI vil ikke få noen tilbakemelding fra Bvt, så hun vet kanskje ikke hva som skjer. Bvt har tre mnd på seg til å undersøke...

 

 

 

Anonymous poster hash: a889f...84f

Skrevet

vet de er innblandet pga venninnen min har sagt det,men virker ikke som hun har skjønt med var meg som meldte



Anonymous poster hash: 01edf...51e
Skrevet

 

Hvordan går det med denne saken?

 

Anonymous poster hash: 2b912...857

HI vil ikke få noen tilbakemelding fra Bvt, så hun vet kanskje ikke hva som skjer. Bvt har tre mnd på seg til å undersøke...

 

 

 

Anonymous poster hash: a889f...84f

HI vil vel få tilbakemelding om saken er henlagt eller om det er satt inn tiltak.

 

 

Anonymous poster hash: 6b8b2...542

Skrevet

 

 

Hvordan går det med denne saken? Anonymous poster hash: 2b912...857

HI vil ikke få noen tilbakemelding fra Bvt, så hun vet kanskje ikke hva som skjer. Bvt har tre mnd på seg til å undersøke...Anonymous poster hash: a889f...84f

HI vil vel få tilbakemelding om saken er henlagt eller om det er satt inn tiltak.Anonymous poster hash: 6b8b2...542

Nei. Barnevernstjenesten har taushetsplikt og ingen mulighet for å si noe om det.

 

Anonymous poster hash: f5167...576

Skrevet

 

 

 

Hvordan går det med denne saken? Anonymous poster hash: 2b912...857

HI vil ikke få noen tilbakemelding fra Bvt, så hun vet kanskje ikke hva som skjer. Bvt har tre mnd på seg til å undersøke...Anonymous poster hash: a889f...84f

HI vil vel få tilbakemelding om saken er henlagt eller om det er satt inn tiltak.Anonymous poster hash: 6b8b2...542

Nei. Barnevernstjenesten har taushetsplikt og ingen mulighet for å si noe om det.

 

Anonymous poster hash: f5167...576

 

 

de har taushetplikt ja,men ikke venninnen min

 

Anonymous poster hash: 01edf...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...