Gå til innhold

Angrer for jeg meldte til bv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort det,men har så dårlig samvittighet og er livredd for sikkerheten for meg og barnet hvis dette bli kjent at det er meg.

Jeg som meldte ang den lille gutten med blåmerkene

Anonymous poster hash: 01edf...51e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer? Hvis ingenting er galt er det jo bare fint, og ER det noe galt hadde du aldri klart å leve med deg selv om du lukket øynene.

Anonymous poster hash: 47654...e71

Skrevet

Bra du meldte. Tøft og riktig gjort!

Anonymous poster hash: 5fcb1...ccf

Skrevet

Du gjorde d eneste rette!!

At du melder skal ikke være farlig for deg! Ta deg en tlf til bv og fortell dem hvordan du har d, så får du nok god hjelp :)

Anonymous poster hash: ee619...c8c

Skrevet

Det gjorde det eneste rette! Stakkars lille barn som vokser opp med mennesker som tydelig ikke ser hans behov!,

Anonymous poster hash: 5ac06...363

Skrevet (endret)

Du gjorde det eneste rette. Klapp deg selv på skulderen i stedet for å angre. Kanskje har du reddet livet hans?

Endret av Superdolly
Skrevet

Husker innlegget ditt og håpet så inderlig at du skulle melde fra!!!

Du gjorde helt rett!!!

Skrevet

Gjør som andre sier, ring barnevernet og fortell at du er redd, du får helt sikkert hjelp! kanskje du har noen som kan være hos deg litt?

Uansett, så skal du ikke angre! Om det så er naturlige blåmerker, så har du gjort din plikt👍

Skrevet

Ikke lest det første innlegget.

Men hvor satt disse blåmerkene og sa gutten noe om dem?

Mine barn er like sin mor og blir blå av 'ingenting'. Ofte oppdager jeg blåmerker jeg ikke aner hvor kommer fra. Alltid vært slik. Og tror kolleger stusser av og til;-)

Småtrollene blir blå om de dulter borti stolen sin eller en bordkant. Håper ikke naboer tror de blir mishandlet. ..

Anonymous poster hash: c0f4a...fd9

Skrevet

Ikke lest det første innlegget.

Men hvor satt disse blåmerkene og sa gutten noe om dem?

Mine barn er like sin mor og blir blå av 'ingenting'. Ofte oppdager jeg blåmerker jeg ikke aner hvor kommer fra. Alltid vært slik. Og tror kolleger stusser av og til;-)

Småtrollene blir blå om de dulter borti stolen sin eller en bordkant. Håper ikke naboer tror de blir mishandlet. ..

Anonymous poster hash: c0f4a...fd9

Dette var vel en baby på 1 år som ikke kunne gå og var blå overalt

Anonymous poster hash: 72b9c...03d

Skrevet

Link til tidligere tråd?

Skrevet

Jeg er så glad du meldte fra! Om det viser seg at barnet har fått blåmerkene av naturlige årsaker så er det omsorgssvikt å la barn vokse opp i voldelige hjem og du skrev at samboer til mor slo mor. Du har gjort det eneste rette.

Skrevet

Jeg er så glad du meldte fra! Om det viser seg at barnet har fått blåmerkene av naturlige årsaker så er det omsorgssvikt å la barn vokse opp i voldelige hjem og du skrev at samboer til mor slo mor. Du har gjort det eneste rette.

Blåmerker av naturlige årsaker er ikke omsorgssvikt, du mente vel unaturlige årsaker?

Anonymous poster hash: 4711e...853

Skrevet

bra gjort, du gjorde det riktige, så får vi håpe at dine mistanker er feil, stakkars liten ;/

Skrevet

Blåmerker av naturlige årsaker er ikke omsorgssvikt, du mente vel unaturlige årsaker? Anonymous poster hash: 4711e...853

Jeg mener at det er omsorgssvikt at barnet vokser opp i et hjem der stefar slår mor.

Skrevet

Skjønner godt at du er redd for barnet ditt og deg selv.

Lett å sitte på dib og rope at man skal melde NÅ, husk på Christoffer, husk på gutten i Oslo!

Ja, du burde tatt bilder og snakket med helsesøster/lege, men det burde vært gjennomtenkt.

Melder du til bv, så får foreldrene etter hvert vite hva som er meldt, og siden barnet ikke er i barnehage, så er det lett for ustabile foreldre å sirkle inn hvem de omgås, og hvem som har skiftet på barnet,

HI har ikke bare seg selv å tenke på, det er også et annet lite barn inne i bildet. Hva med det?

Mener derfor at det burde vært sendt inn en generell bekymringsmelding, og ikke pga. barnets blåmerker!

Anonymous poster hash: a9ae2...dcf
Skrevet

Beklager om jeg får deg til å føle deg ille til mote HI. Snakk med bv, og hør om ikke de kan vinkle det sånn at ikke ditt barn blir i fare.

Skrevet

Så flott at du meldte fra!

Har tenkt masse på dere og den lille gutten.

Skrevet

Tenk hvis du ikke hadde meldt, da hadde du alltid måtte leve med dårlig samvittighet i viten om en liten gutt som har det vondt. Om du er redd for egen sikkerhet om saken går videre så kan du be om å være anonym med begrunnelse i at du er redd for egen og ditt barns sikkerhet. Det skal vel ikke være sånn at folk ikke tør å melde i frykt for egen sikkerhet?

Anonymous poster hash: b0cd2...ba2
Skrevet

Det synes jeg ikke du skal angre på! Jeg tror at du kan ha reddet barnet fra å ha ett forferdelig liv. Hva er du redd for at kan komme til å skje deg og barnet ditt? Dersom foreldrene truer deg må du kontakte politiet. Hvis de "bare" er sinte, så tåler du det! Det er en liten pris å betale for at barnet får mulighet til å få ett bedre liv! Sov godt, du har gjort det rette!

Skrevet

Jeg har gjort det,men har så dårlig samvittighet og er livredd for sikkerheten for meg og barnet hvis dette bli kjent at det er meg. Jeg som meldte ang den lille gutten med blåmerkene Anonymous poster hash: 01edf...51e

Meldte du til barnevernet pga blåmerker?????? Herregud... Jeg blir virkelig bekymret..

Anonymous poster hash: 309b7...818

Skrevet

Tenkte på denne gutten tidligere i dag! Flott at du meldte fra:) Du kan ha reddet livet hans.

Skrevet

Tenk hvis du ikke hadde meldt, da hadde du alltid måtte leve med dårlig samvittighet i viten om en liten gutt som har det vondt. Om du er redd for egen sikkerhet om saken går videre så kan du be om å være anonym med begrunnelse i at du er redd for egen og ditt barns sikkerhet. Det skal vel ikke være sånn at folk ikke tør å melde i frykt for egen sikkerhet?

Anonymous poster hash: b0cd2...ba2

Kommer jo an på om bv allerede har begynt jobben.

Som sagt tidligere, så vil jo foreldrene fort skjønne hvem som står bak selv om hun er anonym. Jeg ville i alle fall visst hvem som hadde vært hjemme hos oss den siste tiden, og hvem som hadde sett mitt barn naken.

Skrevet

Kan jeg Please får link til tidligere tråd. Hvorfor snakker dere om at hun kan ha reddet livet hans? Dere vet det er vanlig med blåmerker eller? Dette høres ut som en typisk dibting. Folk hauser opp ting så innmari. Håper ikke en liten familie får livet ødelagt pga tull nå

Skrevet

Takk for svar.

Håper jeg gjorde det riktige. har bestilt biletter i vinterferien til sønnen min til besteforeldrene sine,så slipper jeg og tenke på at det skjer han noe i alle fall. han blir 9 år,men uansett et lett bytte

Anonymous poster hash: 01edf...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...