Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #26 Skrevet 8. februar 2015 Her har dagen bestått i å passe på at svigermor har fått den gaven hun ville ha og blomster og besøk. Mannen er veeldig opptatt av sin mor. Ungene måtte tegne kort. Jeg fikk ikke en dritt. Må etter 16 år sammen bare innse at svigermor er viktigst. Anonymous poster hash: 97213...8a8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #27 Skrevet 8. februar 2015 Skjønner ikke helt hvorfor dere tar dette SÅ tungt. Mannen min er heller ikke flink til slikt, men han viser jo at han elsker meg på sin måte hele tiden !Anonymous poster hash: 14872...e7a Problemet er når de IKKE viser det ellers. Jeg synes jeg stadig vekk leser om damer her inne som ordner farsdag, bursdag og julepresang til mennene, som til gjengjeld gir dem... Ingenting! Hadde det vært tilfelle hjemme hos meg, så hadde jeg begynt å kjøpe gaver og blomster til meg selv, og ikke den minste, lille ting til mannen. Anonymous poster hash: 363b2...a73
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2015 #28 Skrevet 8. februar 2015 Her feirer vi bare farsdag.. sjekker ikke sosiale medier i dag forjeg blir bare gretten av det. Det har jeg også fått følelsen av i dag. Jeg 'jager' litt på barna når det er farsdag, de kan tenke litt ekstra på han, tegne, perle eller noe. Jeg er veldig glad i min far og gjør stas på han, og hjelper mannen med å lage litt ekstra så han kan gi til sin far. Men han har ikke en gang sagt et ord til meg om at det er morsdag i dag. 2-3 ord er vel ikke for masse forlangt!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå