Gå til innhold

Klagemur for skuffede mødre :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi som er skuffet skrive ut våre frustrasjoner og støtte hverandre!

 

Fortell din historie :)



Anonymous poster hash: 48778...79a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, må klage litt, men kanskje ikke av den grunn som dere tror.....-våknet idag og var kvalm og kastet opp noe voldsomt. Har diaré og kastet opp den lille teen jeg fikk av samboer istad...-blir muligens dårlig med morsdagsfeiring. Huset som skulle ha vært blitt vasket idag blir ikke det. Sånn er det når mor er syk.....

Skrevet

Huff! Da synes jeg samboeren skulle tatt husvasken! 

 

God bedring!



Anonymous poster hash: 48778...79a
Skrevet

Hadde jeg visst jeg ikke fikk noen verdens ting skulle jeg jaggu kjøpe en bukett selv! De hadde så utrolig mye fine blomster nå, men jeg ville ikke kjøpe i håp om at jeg fikk en kvast fra barna. Den gang ei. Den som skal ut og kjøpe blomster til bordet i morgen er meg!



Anonymous poster hash: 48778...79a
Skrevet

Synes det er sårt å lese på fb og se bilde av strålende fornøyde mammaer. Her er ungene så små at de må ha hjelp til ¨ordne til, og det gidder jo selvsagt ikke mannen. Hadde en skikkelig oppvask i dag. For det handler selvsagt ikke bare om i dag... Møkk lei hele mannen. Egoist de lux.



Anonymous poster hash: 94396...3de
Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig gave til mannen (dyr, men det var ikke det viktigste, men jeg ville vise hvor god far han er så han fikk noe virkelig fint). Han fikk også kort fra begge ungene. Frokost, middag og kake ble det også. 

 

Her ble det nix og nada. Ingenting.



Anonymous poster hash: 48778...79a
Skrevet

 

Synes det er sårt å lese på fb og se bilde av strålende fornøyde mammaer. Her er ungene så små at de må ha hjelp til ¨ordne til, og det gidder jo selvsagt ikke mannen. Hadde en skikkelig oppvask i dag. For det handler selvsagt ikke bare om i dag... Møkk lei hele mannen. Egoist de lux.

 

Anonymous poster hash: 94396...3de

 

Jepp. Samme her... Jeg har ikke sagt noe, men jeg vet at senere i dag (vi skal i besøk) får jeg spørsmålet om hva jeg har fått til morsdagen og da blir han svar skyldig. Kommer med samme unnskyldning her gang..

 

Klem til deg! Håper barna kommer med noe til deg i morgen siden mannen har fått beskjed :)

 

Anonymous poster hash: 48778...79a

Skrevet

Her feirer vi bare farsdag.. sjekker ikke sosiale medier i dag forjeg blir bare gretten av det.

Skrevet

 

 

Synes det er sårt å lese på fb og se bilde av strålende fornøyde mammaer. Her er ungene så små at de må ha hjelp til ¨ordne til, og det gidder jo selvsagt ikke mannen. Hadde en skikkelig oppvask i dag. For det handler selvsagt ikke bare om i dag... Møkk lei hele mannen. Egoist de lux.

 

Anonymous poster hash: 94396...3de

 

Jepp. Samme her... Jeg har ikke sagt noe, men jeg vet at senere i dag (vi skal i besøk) får jeg spørsmålet om hva jeg har fått til morsdagen og da blir han svar skyldig. Kommer med samme unnskyldning her gang..

 

Klem til deg! Håper barna kommer med noe til deg i morgen siden mannen har fått beskjed :)

 

Anonymous poster hash: 48778...79a

 

Det gjør de nok ikke. Gav beskjed i fjor at i år ønsket jeg meg kun marsipankake. (det beste jeg vet) Skulle betale for den selv, så lenge han bare fikk tak i den. Men, den gang ei... Så nå er all feiring avlyst heretter. Ikke barnas bursdager og jul selvsagt, men har gitt beskjed at jeg ikke vil ha eller kjøper noe til han. Etter 12 år er det jammen med meg nok. Skal spare de pengene å kjøpe noe fint til meg selv ;)

 

 

Anonymous poster hash: 94396...3de

Skrevet

Jeg får ingenting ettersom meg og barnefaren ikke akkurat er perlevenner,å småen er bare 3 år så han er for liten til å ordne noe selv.

Men tar meg ikke nær av det :)

Vi skal til mamma idag å kose oss med kake,å småen skal få leke kusinen sin som er like gammel som han.

Skal selvsagt ta med en blomst til mamma selv om jeg har dårlid råd,er jo bare morsdag en gang i året :)



Anonymous poster hash: d7893...c27
Skrevet

Vel, jeg er høygravid og sliten. Fikk ikke sove lenge i dag for mannen var fyllesyk (greit nok, det skjer sjeldent, og jeg hadde sagt det var greit han gikk ut).

Mm han hadde da glemt Morsdagen, så han fikk ungene til å tegne på et julekort, og så la han oppi en krøllete 200lapp (vi har felles økonomi).

Føler meg virkelig verdsatt 😬

 

Anonymous poster hash: 23af9...c12

Skrevet

Her er ikke stemningen på topp heller.

 

Morsdag er en sår dag for meg. Vi har et barn for lite og det gjør innmari vondt med slike merkedager.

 

Nå har vi fått et barn til etter at vi mistet storebror, og prøver å glede meg over henne. ♡

 

Hadde vært fint å bli satt litt pris på av mannen etter alt vi har vært gjennom på litt over ett år. Men her var det hverken gave, kort eller en stakkars kaffekopp på mor. Kjenner det gjør dagen enda tyngre. 😢😔

 

Anonymous poster hash: 22c31...023

Skrevet

Ble sååå grinete ut over dagen i dag av å lese på FB at mannen spurte hvorfor jeg var så sur? Da svarte jeg at jeg vel egentlig er litt skuffa over at jeg ikke fikk et kort i det minste. Han ble så sur at han gikk å la seg på soverommet og ikke ville prate med meg....det hjalp jo ikke akkurat. Nå spiser han middagen jeg har stått å laget...som alltid. Det skal også sies at han jobber med blomster.....klarer han å levere en kvast hjemme??? NEI! 😢 skjønner ikke hvorfor jeg blir så skuffa hvert år....burde vel være vant til det nå.

 

Anonymous poster hash: f3672...10d

Skrevet

HVORFOR gidder ikke mennene våre å gjøre noe så enkelt som å kjøpe blomster, lage kort, ordne med barna eller andre ting de vet vi setter pris på, EN DAG I ÅRET??? 😝 mannen her kjøpte butetter for meg igår som jeg skulle lage til hver vår mor, men ingen til meg. Han mente jeg skulle plukke ut noen fra de han hadde kjøpt.. Jaja 😝

Skrevet

Ligger på barsel, så her fikk jeg litt marsipankake. Ikke ett ord fra gubben som er hjemme og monterer babyseng. Hadde blitt sjeleglad for en blomsterkvast eller et kort, men det er nok for mye forlangt.

Skrevet

Lurer på om jeg bare skal avtale med én gang at vi dropper mors- og farsdagsfeiring - siden han tydeligvis ikke er interessert i å verken gratulere meg eller gi meg en oppmerksomhet på morsdagen. Like greit å droppe det, så blir det én mindre ting å krangle om...

 

Anonymous poster hash: 6095b...ff3

Skrevet

Mer og mer skuffet ut over dagen. Har vært en enorm tøff tide de siste dagene, ukene, månedene. Når man føler seg så liten og lite verdsatt brast det bare for meg, så kjørte meg en tur for å grine i fred. Fremdeles helt knust, så føler for å bare rømme ut av huset. 



Anonymous poster hash: 48778...79a
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor dere tar dette SÅ tungt. Mannen min er heller ikke flink til slikt, men han viser jo at han elsker meg på sin måte hele tiden !

 

Anonymous poster hash: 14872...e7a

Skrevet

Jeg har to svære buketter blomster her, men hva hjelper det når gubben er møkksur og til slutt stikker på jobb hele dagen. Får alltid masse stæsj på slike dager men skulle så gjerne heller hatt hans TID og gode ord.

 

Anonymous poster hash: 4f636...b52

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor dere tar dette SÅ tungt. Mannen min er heller ikke flink til slikt, men han viser jo at han elsker meg på sin måte hele tiden !Anonymous poster hash: 14872...e7a

Du verden... Skjønner du faktisk ikke at mange menn ikke viser det ellers også? For de fleste handler det ikke nødvendigvis om denne dagen, men at det blir nok et bevis på at man ikke føler seg verdsatt på noen måte...

 

Anonymous poster hash: 6095b...ff3

Skrevet

 

Skjønner ikke helt hvorfor dere tar dette SÅ tungt. Mannen min er heller ikke flink til slikt, men han viser jo at han elsker meg på sin måte hele tiden !Anonymous poster hash: 14872...e7a

Du verden... Skjønner du faktisk ikke at mange menn ikke viser det ellers også? For de fleste handler det ikke nødvendigvis om denne dagen, men at det blir nok et bevis på at man ikke føler seg verdsatt på noen måte...Anonymous poster hash: 6095b...ff3

Jammen så klag heller på det da kvinne, ikke på at du ikke får blomster av mannen på en dag som egentlig ikke har noe med kjærligheten mellom dere å gjøre, men med deg og barna! Skal du være bitter for at han ikke ordner i stand, passer det bedre på valentinsdagen eller bursdagen din.

 

Anonymous poster hash: 14872...e7a

Skrevet

Uff! Ikke greit! Alle fortjener litt oppmerksomhet på morsdagen så her får dere litt fra meg:) Gratulerer så masse med dagen til alle dere fantastiske mammaer der ute! Klem

 

Anonymous poster hash: 39e54...d86

Skrevet

Jeg får ingenting ettersom meg og barnefaren ikke akkurat er perlevenner,å småen er bare 3 år så han er for liten til å ordne noe selv.Men tar meg ikke nær av det :)Vi skal til mamma idag å kose oss med kake,å småen skal få leke kusinen sin som er like gammel som han.Skal selvsagt ta med en blomst til mamma selv om jeg har dårlid råd,er jo bare morsdag en gang i året :)Anonymous poster hash: d7893...c27

Har du blogg?

 

Anonymous poster hash: 8a230...475

Skrevet

Gjentar meg selv, men jeg fikk et julekort og 200,-!!!

Jeg har faen meg lov til å være skuffa!

 

Anonymous poster hash: 23af9...c12

Skrevet

Har ikke fått en melding engang fra samboeren . Kjenner det er litt surt ettersom jeg alltid gjør noe ekstra på farsdagen for han.

 

Anonymous poster hash: f8b14...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...