Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #26 Skrevet 8. februar 2015 Den dagen jeg frivillig kjører i en liten bøtteknott av en bil, da bør noen ta i fra meg førerkortet, da er jeg ikke lengre ved mine fulle fem. Pr i dag kjører jeg 2 tonn stål med nok hestekrefter, den dagen jeg kjører en liten knott på 800 kg og maksfart på 70, da trenger jeg ikke førerkort. Anonymous poster hash: e95bb...ec7 Haha så Harry. Vi får se hvordan du tenker om noen år når du er blitt voksen. Anonymous poster hash: 32e2b...b1a Er man ikke voksen hvis man kjører store tunge biler eller? Her kjører jeg stor Chevrolet van, har 2 store amerikanere i garasjen storkoser oss alle i familien. Jeg er 32 og gubben er 50 så tror vi er voksne nok gitt. Trøster meg med at vi kjører mye tryggere enn du gjør i en liten bil. Anonymous poster hash: 04df5...007
Superdolly Skrevet 8. februar 2015 #27 Skrevet 8. februar 2015 Skoda. Noen av bilene deres ser helt greie ut, men å kjøre rundt med en bil med Skodamerke på... Aldri.
Iiiiik Skrevet 8. februar 2015 #28 Skrevet 8. februar 2015 BMW. Vil ikke være en sånn som kjører det bilmerket. Ingen sportsbiler, av samme grunn. Haha, nå må jeg le... Hvem er det som kjører BMW da? Anonymous poster hash: 76755...abd En som er opptatt av hva bilen signaliserer, omtrent som jentene med sine vesker. En som er villig til å betale mye for merket i seg selv. Dessuten er BMW-sjåføren ofte en bølle i trafikken Helt nyansert selvfølgelig og fritt for fordommer Haha, godt du tok med den siste setningen Eneste jeg kjenner som kjører BMW er nemlig min mor og stefar, som ikke kunne brydd seg stort mindre om status. Det dyreste klesplagget, utenom yttertøy, hun eier er trolig en topp hun fikk av meg til jul som kostet ca 500,- på salg :/ Grunnen til at de kjører denne er at han er opptatt av motor, og kvalitet, så han kjøpte denne bilen for ca ti år siden. Men jeg skjønner hva du mener, og tror nok du har rett i at mange av de som oppfører seg som drittunger i trafikken kjører sånne biler, men det er ikke dermed sagt at alle som kjører sånne biler er drittunger i trafikken, om du ser poenget mitt Jeg kunne vel kjørt stort sett hva som helst, så lenge det er av nyere dato og sikkert. Kunne ikke kjørt en gammel haug av en bil altså. Jeg liker store biler, og er forsåvidt avhengig av stor bil med fire unger... Anonymous poster hash: 76755...abd Jeg ser poenget ditt. Jeg vil fortsatt ikke kjøre BMW, men innser at jeg nører opp under egne fordommer ved å overse alle bevisene på at bildet er nyansert. Det er egentlig ganske deilig
mille260 Skrevet 8. februar 2015 #29 Skrevet 8. februar 2015 Passat. Grei bil på sommeren men vinteren frøs alltid alle drene uansett hvor mye vi smørte dørene. Måtte alltid gå inn i bilen via bagasje rommet. Kjøpt ny bil da jeg ble gravid ☺
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #30 Skrevet 8. februar 2015 Den dagen jeg frivillig kjører i en liten bøtteknott av en bil, da bør noen ta i fra meg førerkortet, da er jeg ikke lengre ved mine fulle fem. Pr i dag kjører jeg 2 tonn stål med nok hestekrefter, den dagen jeg kjører en liten knott på 800 kg og maksfart på 70, da trenger jeg ikke førerkort. Anonymous poster hash: e95bb...ec7 Haha så Harry. Vi får se hvordan du tenker om noen år når du er blitt voksen. Anonymous poster hash: 32e2b...b1a Med mine noenogførti år, så var jeg nok voksen før du ble født, tenker jeg. Jeg velger sikkerhet, evne til å ta seg fram og komfort, samt signalet om at meg kødder du ikke med. Det signaliserer man ikke med en liten knott. Fart er også greit å kunne få opp. Anonymous poster hash: e95bb...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå