Gå til innhold

Hvilken bil ville du aldri ha hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha kassebil.. Det får jeg bare panikk av.. Andre må gjerne kjøre det, altså, men jeg vil ikke..

Noen andre som har angst for enkelte biltyper eller bilmerker?

Anonymous poster hash: f4604...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke dra den så langt som å si at jeg får angst av biltyper, men jeg synes sportsbiler type Ferrari ol. Tar seg best ut på racerbane, og ikke til barnehagen.

Anonymous poster hash: 3ad5e...696

Skrevet

Kassebil typisk firkantete!😨😨😨

Og biler som er merkelig i formen, husker ikke merket, men det er en grusom stygg bil med flatt bakdel og en utstikkende fremdel.

Anonymous poster hash: 1df9a...365

Skrevet

Nissan Juke eller elbilen til Kia. Never ever! Styggere biler skal man lete lenge etter

Anonymous poster hash: 23ece...67d
Skrevet

El-bilen til BMW, Audi A2, amerikanske biler.

Skrevet

Nissan Juke...Den er stygg rett og slett!

Skrevet

BMW. Vil ikke være en sånn som kjører det bilmerket. Ingen sportsbiler, av samme grunn.

Skrevet

Opel og Alfa Romeo.

Opel er skrekkbilen, og Alfa Romeo er så stygge.

Anonymous poster hash: 33c35...3e9

Skrevet

Mercedes (aldri igjen! Den skiten var på verksted mer enn på veien!)

Juke (pjuke!)

Jaguar, Porsche og alle engelske og nesten samtlige amerikanske biler er ikke aktuelt!

Anonymous poster hash: 9c71b...22c

Skrevet

Den dagen jeg frivillig kjører i en liten bøtteknott av en bil, da bør noen ta i fra meg førerkortet, da er jeg ikke lengre ved mine fulle fem. Pr i dag kjører jeg 2 tonn stål med nok hestekrefter, den dagen jeg kjører en liten knott på 800 kg og maksfart på 70, da trenger jeg ikke førerkort.

Anonymous poster hash: e95bb...ec7

Skrevet

Hehe. Jeg kommer aldri til å kjøre en sånn stor doning a'la amerikanske biler. Det er såååå harry i mine øyne, at jeg blir flau!

Kommer nok heller ikke til å kjøre en bil med en bitteliten motor. Typ 1200.

Ellers er det ikke så nøye. Praktiske og fine biler er å foretrekke.

Anonymous poster hash: cbab0...d50

Skrevet

BMW. Vil ikke være en sånn som kjører det bilmerket. Ingen sportsbiler, av samme grunn.

Haha, nå må jeg le... Hvem er det som kjører BMW da?

Anonymous poster hash: 76755...abd

Skrevet

En som er opptatt av hva bilen signaliserer, omtrent som jentene med sine vesker. En som er villig til å betale mye for merket i seg selv. Dessuten er BMW-sjåføren ofte en bølle i trafikken

Helt nyansert selvfølgelig og fritt for fordommer :D

Skrevet

Xc 60. De er støgge!

Anonymous poster hash: e9222...0d9

Skrevet

Minibuss vil jeg gjerne slippe, små biler, biler med 2-hjulsdrift og alle typer volvo og citroen. Har kjørt BMW i mange år, og liker at bilen signaliserer at her kommer en bølle.

Skrevet

Minibuss vil jeg gjerne slippe, små biler, biler med 2-hjulsdrift og alle typer volvo og citroen. Har kjørt BMW i mange år, og liker at bilen signaliserer at her kommer en bølle.

Du skal ikke se bort fra at det sier mer om meg enn om deg. Synes det er mange bøllete BMW-sjåfører, men kjenner selvfølgelig også fine folk som kjører den bilen. 

Hvorfor ikke Volvo og Citröen? Da er det 1-1 her, for vi har en av de bilene ;)

Skrevet

Hadde en lærer som kjørte volvo, og det hørtes alltid ut som søppelbilen var på vei. Bilen var dessuten utrolig stygg, og kjørte alltid veldig sakte. Så i løpet av de årene på barneskolen bygget det seg opp en forakt for volvo. Hjelper ikke at de nye bilene ser greie ut, jeg ser at de er i slekt. Citroen har litt av samme, de har stort sett sett rare ut. Jeg får negative assosiasjoner når jeg ser en. Det er også noe med menneskene jeg kjenner til som har hatt en, de har alle vært av det litt sjuskete slaget. Ingen fordommer her heller ;) 

Skrevet

En som er opptatt av hva bilen signaliserer, omtrent som jentene med sine vesker. En som er villig til å betale mye for merket i seg selv. Dessuten er BMW-sjåføren ofte en bølle i trafikken

Helt nyansert selvfølgelig og fritt for fordommer :D

Haha, godt du tok med den siste setningen  :eeeh: 

Eneste jeg kjenner som kjører BMW er nemlig min mor og stefar, som ikke kunne brydd seg stort mindre om status. Det dyreste klesplagget, utenom yttertøy, hun eier er trolig en topp hun fikk av meg til jul som kostet ca 500,- på salg :/ 

Grunnen til at de kjører denne er at han er opptatt av motor, og kvalitet, så han kjøpte denne bilen for ca ti år siden.

Men jeg skjønner hva du mener, og tror nok du har rett i at mange av de som oppfører seg som drittunger i trafikken kjører sånne biler, men det er ikke dermed sagt at alle som kjører sånne biler er drittunger i trafikken, om du ser poenget mitt :)

Jeg kunne vel kjørt stort sett hva som helst, så lenge det er av nyere dato og sikkert. Kunne ikke kjørt en gammel haug av en bil altså. Jeg liker store biler, og er forsåvidt avhengig av stor bil med fire unger...

Skrevet

Glemte å nevne det negative falkeblikket til læreren der han sneglet forbi oss med, føltes som om han var ute å spante etter noen han kunne ta for noe.

Skrevet

Den dagen jeg frivillig kjører i en liten bøtteknott av en bil, da bør noen ta i fra meg førerkortet, da er jeg ikke lengre ved mine fulle fem. Pr i dag kjører jeg 2 tonn stål med nok hestekrefter, den dagen jeg kjører en liten knott på 800 kg og maksfart på 70, da trenger jeg ikke førerkort.

Anonymous poster hash: e95bb...ec7

Haha så Harry. Vi får se hvordan du tenker om noen år når du er blitt voksen.

Anonymous poster hash: 32e2b...b1a

Skrevet

Hehe nå spytter jeg vel i kjerka, men jeg hater stasjonsvogner!! Og jada, jeg vet det er superpraktiske biler bla bla bla, men jeg klarer bare ikke å like den typen bilen

Anonymous poster hash: e558c...0d6

Skrevet

Små biler med bare 2 dører. Jeg har en vanlig str. bil, men føler meg likevel liten når jeg kjører mellom 2 lastebiler, busser ol. Hadde jeg kjørt noe mindre hadde jeg vært redd for at de ikke skulle se meg :o

Heller stort enn lite.

Jeg er litt enig i Citroen. Og Nissan Juke og elbil.

Skrevet

Biler hvor jeg må fylle på diesel elle bensin.

Anonymous poster hash: 0a5d1...d20

Skrevet

Vet det høres teit ut. Men med hus, jobb, båt, hytte og snart fem barn ville jeg aldri kunne kjørt stasjonsvogn. Det er liksom siste spikeren i kista. Dessuten verdens mest usexy biltype. Minibuss er heller ikke min greie. Og ikke digre amerikanske van'er og bensinslukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...