Gå til innhold

har dårlig samvittighet ang vinterferien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å stakkars deg. HERREGUD ALTSÅ

Anonymous poster hash: 961d2...3d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg, jeg. Her liker ikke gutten SFO, og han trivdes heller ikke noe særlig i bhg og for han blir 1 uke "SFO-ferie" mer slitsom enn å gå på skolen. Han blir bare fryktelig sliten, fysisk og mentalt, av bråk og uro.

Jeg så det komme i barnehage, og vi har klart å legge kabalen opp slik at han ikke trenger å gå på sfo i ferien i første klasse. Men det vil kanskje ikke være mulig de neste årene, og jeg håper på et vis at han endrer syn på opphold med store barnegrupper etterhvert.

Kanskje du kan ha litt kortere dager og ordne noen koselige aktiviteter med barna når dere er hjem? Eller sørge for å levere sent/hente tidlig slik at de får hentet seg inn? Det er tross alt det man har ferie for.

Ikke ha dårlig samvittighet i alle fall. Jobb er jobb og du kan ikke endre på det, i alle fall ikke ift til årets vinterferie.

Anonymous poster hash: bc8ea...efa

Skrevet

Min jente skal på håndballskole i vinterferien, dette gleder hun seg veldig til.

Anonymous poster hash: f5acd...654

Skrevet

Vi har aldri vinterferie eller høstferie, sånn har det alltid vært. Som regel så koser ungene seg på sfo når det er færre barn og de har andre aktiviteter enn ellers :)

Anonymous poster hash: 221aa...ae8
Skrevet

Herregud, er det vanlig å gjøre noe i vinterferien? Aner knapt hva vinterferie er. Man kan vel ikke ta for gitt å ha fri i vinterferien uten å måtte bruke feriedager?

Anonymous poster hash: b9ac6...c96

Skrevet

Jeg har ikke hatt verken vinter- eller høstferie siden jeg gikk på videregående, det går bra👍

Anonymous poster hash: 70eaf...ce5

Skrevet

Men kjære dere, her ønsket jeg å bare ha ferie sammen med barna, er det galt og? Det som er poenget. Har aldri hatt vinterferie selv, dette er første gang vi har barn på skolen.

Syns ikke synd på meg, ville bare ha fri med barna mine skjønner dere.

Hi

Anonymous poster hash: 44d3f...cfd

Skrevet

Men kjære dere, her ønsket jeg å bare ha ferie sammen med barna, er det galt og? Det som er poenget. Har aldri hatt vinterferie selv, dette er første gang vi har barn på skolen.

Syns ikke synd på meg, ville bare ha fri med barna mine skjønner dere.

Hi

Anonymous poster hash: 44d3f...cfd

Alle prøver jo bare å oppmuntre deg ved å fortelle at det ikke er bare dere som har det sån. Det er helt vanlig.

Anonymous poster hash: 51d06...8d6

Skrevet

De færreste har fri i vinterferien! Har man SFO til barna, pleier det som regel å skje morsomme ting der. Hvis barna er større enn det, synes de ofte det er deilig og rett og slett bare ha fri! Det synes ihvertfall mine to eldste, som begge er over SFO-alder. De er sammen med venner eller slapper av hjemme. Kanskje en tur til besteforeldre hvis det er en mulighet.

Anonymous poster hash: 328ac...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...