Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #51 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne. Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #52 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Er mamna til Nurket barnehagelærer?? Hjelp.. Anonymous poster hash: 1cae4...37f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #53 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Er mamna til Nurket barnehagelærer?? Hjelp.. Anonymous poster hash: 1cae4...37f Hvorfor er man en dårlig pedagog om man som person ikke er tilhenger av karneval? Anonymous poster hash: 35c7d...8ca
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #54 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig.noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Er mamna til Nurket barnehagelærer?? Hjelp.. Anonymous poster hash: 1cae4...37f Hun er ikke barnehagelærer, men har visst jobbet som pedagogisk leder i barnehage Anonymous poster hash: 796b2...3c2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #55 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Er mamna til Nurket barnehagelærer?? Hjelp.. Anonymous poster hash: 1cae4...37f Hvorfor er man en dårlig pedagog om man som person ikke er tilhenger av karneval? Anonymous poster hash: 35c7d...8ca Skal love deg at det ikke er på bakgrunn av hennes syn på karneval jeg er sjokkert over at hun har jobbet i barnehage Anonymous poster hash: 1cae4...37f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #56 Skrevet 7. februar 2015 I vår bhg har de ofte laget temaer som er enkelt for de fleste å få til. Et år var det bakvendtland og så dyrene i skogen. Da fikk de fleste ansiktsmaling i bhg. Anonymous poster hash: ca14e...8a5
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2015 #57 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Nei. Jeg er IKKE førskolelærer.
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2015 #58 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Er mamna til Nurket barnehagelærer?? Hjelp.. Anonymous poster hash: 1cae4...37f Hvorfor er man en dårlig pedagog om man som person ikke er tilhenger av karneval? Anonymous poster hash: 35c7d...8ca Skal love deg at det ikke er på bakgrunn av hennes syn på karneval jeg er sjokkert over at hun har jobbet i barnehage Anonymous poster hash: 1cae4...37f Rapportert for personangrep.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #59 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig.noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Nei. Jeg er IKKE førskolelærer. Nei er ikke du lærer? Anonymous poster hash: 3bc8b...c02
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #60 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig. noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Nei. Jeg er IKKE førskolelærer. Kjenner jeg er nysgjerrig på hva du mener om førskolelærere? Er vi klovner? Anonymous poster hash: 60532...5a9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #61 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig.noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Er mamna til Nurket barnehagelærer?? Hjelp..Anonymous poster hash: 1cae4...37f Hvorfor er man en dårlig pedagog om man som person ikke er tilhenger av karneval? Anonymous poster hash: 35c7d...8ca Skal love deg at det ikke er på bakgrunn av hennes syn på karneval jeg er sjokkert over at hun har jobbet i barnehageAnonymous poster hash: 1cae4...37f Rapportert for personangrep. Det er ikke er angrep på din person. Du må tåle litt når du slenger ut kommentarer på den måten. Du vet at flere reagerer på ditt syn på visse ting, og da må du også tåle at folk er uenige. Det er ingen som er ufine i denne tråden, da ville i så fall moderator slettet det. Vi bare forteller deg at du tar feil Den som er med på leken må tåle steken! Anonymous poster hash: 7919b...c68
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. februar 2015 #62 Skrevet 7. februar 2015 Her samlet jeg inn Libero poeng til tigerdrakt til 11/2 åringen, og 3-åringen digger den og skal ha den på på karneval. Rekker han bare til knærne, men det bryr han seg ikke om! Skal male litt i ansiktet også, og han gleder seg stort!
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2015 #63 Skrevet 7. februar 2015 (endret) hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig.noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Nei. Jeg er IKKE førskolelærer.Nei er ikke du lærer? Anonymous poster hash: 3bc8b...c02 Jepp. Spes.ped.på ungdomskolen. Endret 7. februar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #64 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig.noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Nei. Jeg er IKKE førskolelærer.Nei er ikke du lærer? Anonymous poster hash: 3bc8b...c02 Jepp. Spes.ped. Håper du er mer sympatisk i der virkelige liv enn her inne. Anonymous poster hash: 1cae4...37f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #65 Skrevet 7. februar 2015 Jepp. Spes.ped. På postordre? Anonymous poster hash: 7919b...c68
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2015 #66 Skrevet 7. februar 2015 Jepp. Spes.ped.På postordre? Anonymous poster hash: 7919b...c68 ???
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2015 #67 Skrevet 7. februar 2015 hva skal barna deres kle seg ut som? og hva skal dere som jobber i bhg kle dere ut som? (regner med og håper at dere gjør det) er en glede å levere barna i bhg og se reaksjonen deres når det kommer en pusekatt og tar imot dem! Anonymous poster hash: e6293...c9a Vurderer sterkt å droppe hele spetakkelet, og ha med Nurket på jobb den dagen. Fryktelig masete dag i barnehagen, og nei ... jeg kledde meg ikke ut da jeg jobbet i barnehage - tåpelig.noe så gøy som om kle seg ut er tåpelig? det sier vell litt om hvorfor du ikke jobber i barnehage mer heller!har du ikke en barnslig og kreativ side? tenker at du må være kreativ, gøyal og tørre å "drite seg ut" litt når en jobber i bhg Anonymous poster hash: e6293...c9a Joda ... på fritiden min kan jeg være riktig så festelig. For meg dreier det seg om profesjonalitet. Jeg er akademiker - ikke klovn. Strever litt med å se hvilken sammenheng dette har med skaperevne.Akademiker? Er ikke du utdannet barnehagelærer? Anonymous poster hash: 84399...0eb Nei. Jeg er IKKE førskolelærer.Nei er ikke du lærer? Anonymous poster hash: 3bc8b...c02 Jepp. Spes.ped.Håper du er mer sympatisk i der virkelige liv enn her inne. Anonymous poster hash: 1cae4...37f Nope. Jeg er deg vi, på godt norsk, kaller "a bitch om wheels"
stjertløvetann Skrevet 7. februar 2015 #68 Skrevet 7. februar 2015 Orker ikke hive meg på MammantilNurket-hetsen, og svarer heller på det som HI spør om: Nei, i min bhg har de ikke karneval i disse dager, men de har nettopp hatt fargefest - hvor barna kler seg i fargerike klær denne dagen, får ansiktsmaling, setter opp fargeteater, lager fargepynt, spiser fargerik mat, og drikker fargerik smoothie de er med og lager selv. Kjempestas! Bhg har tatt aktivt standpunkt MOT karneval pga kjøpepress for foreldre, fare for ekskludering av barn som kommer uten kostyme, samt at det som regel var ti like prinsesser og fjorten like sjørøvere or whatnots uansett. Heia fargefest!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #69 Skrevet 7. februar 2015 Her er det karneval på skolen og bhg. De voksne kler seg stort sett ikke ut, med noen unntak. Her er det en kjøpefest. Hjemmelagde kostymer er ikke populært. Og det holder ikke med feks Elsakjolen, må ha skoene, parykken, smykkene osv. Med 3 barn blir det kjempe dyrt. For min del kunne de gjerne droppet hele greia Anonymous poster hash: a46d9...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå