Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #26 Skrevet 6. februar 2015 Jeg grein for ALT! Grein fordi at arbeidskameratene til samboer kom for å hente verktøy, grein pga gaver\blomster, grein fordi at jeg var sliten, grein for jeg ikke var sliten. Grein fordi at tross alt så hadde vi en fin og frisk baby, grein fordi samboer lagde mat, grein for han glemte det, grein fordi katten var søt, grein fordi at babyen nøys. Grein når han sov.. Jeg var helt ute av meg! Med andremann så var jg fast bestemt på at barseltårene ikke skulle slippe til, men det skulle bare noen godord fra samboers bestemor før jeg tutet som en gal igjen og barseltårene kom igjen. Grein for alt igjen!! Jeg var hardt grepet av barseltårer. Kan grine av alt mulig nå og, men da var det virkelig ille! Sikker på at jeg grein vekk en barseldepresjon.. Anonymous poster hash: 2b4d8...66f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #27 Skrevet 6. februar 2015 Brøt ut i en hysterisk blanding av latter og gråt da faren min fortalte om noe han hadde opplevd den dagen. Så gråt jeg over at jeg ikke fikk melk i puppene. Trodde ungen kom til å sulte ihjel (gikk to dager, så var jeg sprengfull av melk) Anonymous poster hash: 41a14...d98
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #28 Skrevet 7. februar 2015 Jeg gråt over * at jordmor løy til meg. og at vi ble ignorert/glemt etter fødsel selv om vi lå på avdeling og ikke hotell * amming var vondt * følte meg helt alene, trudde ikke jeg ville få det til * at alle babybøker o.l. sier du får masse klær og sånt fra venner/familie mens vi måtte ut og handle med en uke gammel baby. Anonymous poster hash: a639a...447
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #29 Skrevet 7. februar 2015 Ett par-tre sykepleiere som gjorde alt for å knekke meg. Forstå det den som kan. Anonymous poster hash: 276c3...99c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #30 Skrevet 7. februar 2015 Jeg gråt fordi mannen hadde glemt noe i butikken, og når svigerfar hadde bygget vugge til førstefødte, og når jeg hørte på musikk, og var rett og slett overveldet noen ganger 😳 Anonymous poster hash: 71da3...113
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #31 Skrevet 7. februar 2015 Jeg har en grusom svigermor som plaget oss (dvs sendte fæle sms til samboer) fra ca fødselen av og i en uke. Samboer gråt og da, på sykehuset. Var ingen gledestårer. I tillegg fikk jeg knapt melk og pumpet hver tredje time døgnet rundt og hun jeg delte rom med på sykehuset bråket døgnet rundt (snorket heftig, skype, tlf osv. Ja jeg klagde) så jeg sov ca 1-2 timer per døgn. Gråt mye. Ungen hadde gulsott så vi ble litt ekstra på sykehuset. Når jeg kom hjem var jeg utslitt og pumpet ennå som en galning for bare noen dåper morsmelk. Ble deprimer, gråt mye. Så ble babyen alvorlig syk som 2 uker gammel og jeg fikk skryt på sykehuset fordi jeg ikke gråt, jeg var egentlig for sliten og tom for tårer. Sluttet å pumpe, babyen klarte forresten aldri å suge riktig på puppene, og da kom gleden over å ha blitt mamma. Sluttet å gråte. Tror at dette var en slags fødselsdepresjon men også barseltårer. Anonymous poster hash: e87ef...028
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #32 Skrevet 7. februar 2015 Jeg gråt fordi jeg fikk en baby som var så stor at han ikke passet noe av tøyet jeg hadde kjøpt. Førstegangs og tenkte at jeg selvsagt ble å få en en gjennomsnittlig baby. Og så gråt jeg da jeg hadde fått nr 2 og at eldstemann slo seg litt vrang dagen vi kom fra sykehuset. Høylytt hulking på kjøkkenet. Dette er de to episodene jeg husker. Grein sikkert MYE mer. Med nr 3 så hadde jeg ikke en eneste barseltåre! Hipp hurra:) Anonymous poster hash: c50cd...8da
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #33 Skrevet 7. februar 2015 Fant ingen grunn til å grine for noe som helst. Grein masse i svangerskapet med nr to, men det var fordi jeg var syk og sliten. Anonymous poster hash: 3b0c3...aea
Bustetroll Skrevet 7. februar 2015 #34 Skrevet 7. februar 2015 Registrerte ingen barseltårer.. Gråt uansett fordi barnefar var full hjemme fremfor å være med oss på sykehuset, mens han sendte meg stygge sms'er. Et par ufine dager på sykehuset!
Himmel og hav Skrevet 7. februar 2015 #35 Skrevet 7. februar 2015 Jeg grein fordi jeg holdt babyen min, og jeg grein fordi jeg ikke holdt den. Jeg grein fordi noen sa at babyen min var fin, og jeg grein hvis noen ikke sa det. Jeg grein fordi jeg mista ei maske i strikketøyet, jeg grein fordi mannen kom på besøk, og jeg grein da han dro igjen. Jeg grein fordi det var ertestuing til maten på sykehuset og jeg kom på at jeg ikke burde spise den. Jeg grein fordi det var fint vær ute...Jeg grein for alt og ingenting i to døgn. Begge gangene.
Guttaboys Skrevet 7. februar 2015 #36 Skrevet 7. februar 2015 Jeg delte rom med en annen mor på barsel, og der var det besøkstid på rommet. Hun overholdt ikke dette, og hadde besøk i tid og utid. Jeg forholdt meg til regelen, og synes det var forferdelig urettferdig. Hele verden min raste sammen. Så jeg satt og stortuta mens jeg satt på et annet rom og pumpet melk...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #37 Skrevet 7. februar 2015 At jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle gå på do når babyen lå i senga mi Et under at jeg fikk henne med hjem. Jeg syntes også at det var helt pyton å være på barsel. Det var julaften og mannen var ikke der etter klokka ti.. Anonymous poster hash: df7bf...946
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #38 Skrevet 7. februar 2015 Hadde ikke tid til å gråte da jeg fikk tvillinger, gikk i ett døgnet rundt. Anonymous poster hash: b6805...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå