Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråter for alt mulig. For kjærligheten til barnet, lykken jeg føler og for at livet mitt har forandret seg totalt. Jeg føler meg innimellom innesperret. Små ting som å løpe ut av huset om kvelden for å jogge kan jeg ikke gjøre eller å reise ut til venner om kvelden å være der til langt på natt i helgene. Ting må planlegges mer, alt er nytt, ukjent og litt skremmende. Jeg gråter altså for både positive og negative tanker og følelser. Hva med dere? Vanlig? Hilsen nybakt mamma 31år. Anonymous poster hash: c417d...64e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Savnet eldste barnet mitt ( Anonymous poster hash: 43e85...083
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt hver kveld ved midnatt. Da kom alt: glede, sorg, frykt osv. Noen ganger tenkte jeg på noe og gråt over det, andre ganger gråt og lo jeg om hverandre, og forstod ikke hva som var greia. Et par uker holdt jeg på slik. Gratulerer med babyen:) Anonymous poster hash: 2a1d3...5d9
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Heh, jeg gråt for ALT! Det ble spesielt ille da ekssvigermor som hadde vært med på fødselen kom på besøk dagen etter hjemkomst og fortalte meg hvor utrolig flink jeg hadde vært under fødselen Tuta verre enn verst! Jeg gråt fordi ungene var fine, jeg gråt fordi jeg ikke var bra nok, jeg gråt fordi jeg gråt.. Det var helt ille, gikk over etter ca to uker begge gangene, da
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Hadde barseltårer med førstemann. Aner ikke hva jeg gråt for. Det bare flommet på. Legen som undersøkte barnet et døgn etter fødsel lo bare av meg. Hadde nok sett det før Var helt umulig å stoppe. Tutet og tutet omtrent til vi forlot sykehuset. Anonymous poster hash: 4b7e0...34d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Da eldstemann tok på seg tøflene på feil fot og ikke ville rette det etterpå! Haha!!! Kjempetragisk, liksom!! Anonymous poster hash: e7656...c7c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Jg tenkte "hva har jeg gjort?", følte livet var lagt i grus, at noen hadde dødd, at jeg mistet meg selv og at forholdet gikk i stykker. Helt forferdelig, måtte stoppe filmen vi så for å gråte etc. Anonymous poster hash: 4e2b0...1bd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Gråt for alt, og kunne le av ingenting. Veksla og virka nok klin gal; ) Med andre mann følte jeg en sorg og savn for at eldste ikke var den eneste mer. Var rart men gikk over på 1 uke. Anonymous poster hash: 33fb7...74c
LME1001 Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Gråt meg gjennom hele Løvenes Konge. Jepp, hele.
LME1001 Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Og en kollega gråt da de delte ut blomster på slutten av Beat for Beat. "FOR noen flotte buketter!" 😂
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Alt, men mest alt det jeg ikke fikk til. F.eks. fordi jeg ikke klarte å få babyen til å sove og fordi jeg ikke skjønte hvorfor han gråt. Også hadde jeg nesten sammenbrudd da jeg vasket klærne hans på feil program... Anonymous poster hash: 4196a...418
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Først og fremst: amming som var vanskelig og vondt. For barnet som ikke ville spise "nok" og som jeg bekymret meg over For å bli vekket midt på natten, om igjen og om igjen og om igjen. Anonymous poster hash: d3508...6b6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt for mitt døde barn. Gråt for de knallharde brystene mine som var fulle av melk, men ingen baby som kunne suge. Gråt over å komme hjem til et hjem gjort klart til en baby, men ingen baby kom, gråt av den tomme babystolen i baksetet på bilen, gråt av den fedig oppredde babysenga, som måtte pakkes bort.... Anonymous poster hash: dce1f...ede
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt for mitt døde barn. Gråt for de knallharde brystene mine som var fulle av melk, men ingen baby som kunne suge. Gråt over å komme hjem til et hjem gjort klart til en baby, men ingen baby kom, gråt av den tomme babystolen i baksetet på bilen, gråt av den fedig oppredde babysenga, som måtte pakkes bort.... Anonymous poster hash: dce1f...ede Det er jo ikke hormonelle og ulogiske barseltårer, det er sorg over å ha mistet et barn. Kondolerer. Anonymous poster hash: c2854...273
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt for mitt døde barn. Gråt for de knallharde brystene mine som var fulle av melk, men ingen baby som kunne suge. Gråt over å komme hjem til et hjem gjort klart til en baby, men ingen baby kom, gråt av den tomme babystolen i baksetet på bilen, gråt av den fedig oppredde babysenga, som måtte pakkes bort.... Anonymous poster hash: dce1f...ede 💔 Anonymous poster hash: 43e85...083
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 Gråt for alt! Gråt til og med da jeg så det lille navnebåndet lille hadde på seg på sykehuset Hadde akkurat klippet det av og jeg så på det som det var en skatt mens tårene trillet Anonymous poster hash: 16395...bb3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #18 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt for mitt døde barn. Gråt for de knallharde brystene mine som var fulle av melk, men ingen baby som kunne suge. Gråt over å komme hjem til et hjem gjort klart til en baby, men ingen baby kom, gråt av den tomme babystolen i baksetet på bilen, gråt av den fedig oppredde babysenga, som måtte pakkes bort.... Anonymous poster hash: dce1f...ede De verste tårene....... Stakkars deg....<3 Anonymous poster hash: 2a1d3...5d9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #19 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt av lykke for at jeg hadde fått friske barn, at jeg klarte fødslene og fordi jeg hadde mat nok. Jeg gråt av ensomhet når minste kom til oss for jeg ble lagt på isolat i 4dager uten besøk. Jeg gråt enormt når jeg fortalte den stolte 1 klassingen at han ikke kunne komme å hilse på lillesøster før mamma var ute av isolat.. Og jeg gråt ekstra når han sa: "Det går bra mamma, jeg kan se lillesøster når du er blitt frisk igjen, jeg kan passe på pappa imens!" Barseltårer er alt på en gang, det er ren lykke, sinne, sorg, glede, hjelpeløshet, hjertefyllende, og fantastisk befriende. Anonymous poster hash: 2a632...483
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #20 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt for mitt døde barn. Gråt for de knallharde brystene mine som var fulle av melk, men ingen baby som kunne suge. Gråt over å komme hjem til et hjem gjort klart til en baby, men ingen baby kom, gråt av den tomme babystolen i baksetet på bilen, gråt av den fedig oppredde babysenga, som måtte pakkes bort.... Anonymous poster hash: dce1f...ede Kondolerer så mye. Dette er de verste tårene man kan oppleve. Føler meg veldig ydmyk over at mine problemer er små og ikke eksisterende med tanke på det du har vært igjennom. Klem til deg Anonymous poster hash: c417d...64e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #21 Skrevet 6. februar 2015 Jeg hadde bare en dag med bar sletter med begge mine. Med første mann var der 3 dager etter, gråt av glede, gråt for ammingen var vond osv. Men så fikk jeg også dødsbudskap om et nært familie medlem den morgenen såg det spilte jo inn på alt. Med andre var det også dag 3. Begynte å gråte fordi sangen på radio var så fin, barnet var så nydelig, storebror så snill, dårligsamvittighet for storebror, hadde ikke lyst at besøket skulle være så lenge, syns besøket var for kort... Heeeelt ute! Anonymous poster hash: a3c26...710
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #22 Skrevet 6. februar 2015 Gråt pga at jeg sørget over at eldste ikke lenger var den eneste, følte jeg mistet han...huff, tussig tid 😔 Anonymous poster hash: d8da6...f66
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #23 Skrevet 6. februar 2015 Jeg hadde bare lykkelige tårer. Men hjelpe meg så mye jeg gråt av glede. da vaskekona på barsel skiftet sengtøy med et smil, selv om jeg hadde blødd ut senga.😊 da svigermor kom med en pakke med fenalår. 🐑 da jeg fikk tilbud om å få mat på rommet🍎 da jeg fikk et ekstra vannglass på rommet💧 av hvor vakkert det var når sola stod opp. Og når den gikk ned🌞. Av hvor heldig jeg var som fikk den fine babyen, mens alle andre fikk sånne rare 😐 Og over hvor fantastisk det var å kunne knytte skoa igjen 👟 (Og selvfølgelig mye over babyen) Jeg var generelt veldig enkel å glede den første tida etter babyen var født. :-) Anonymous poster hash: 4bd2f...bdf
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #24 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gråt fordi jeg manglet en knapp i nattskjorta på sykehuset. Jeg gråt fordi kjolen til babyen var krøllete og jeg hadde ingen strykejern. Jeg gråt for at maten min hadde blitt kald mens jeg ammet babyen. Jeg gråt for babyene som lå i solarium(for gulsot, ikke min baby). Jada. Listen er lang. Anonymous poster hash: 578e9...b0a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #25 Skrevet 6. februar 2015 Var syk med sepsis..sliten... Usikker... Og veldig veldig redd for min baby med infeksjon.. Og så utrolig glad i det lille mennesket som forandret hele livet mitt til det bedre. Anonymous poster hash: 3fb38...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå