BareMas Skrevet 5. februar 2015 #26 Skrevet 5. februar 2015 Oi, vet dere hvor varmt det blir i en slik pose? Har, hold dere fast, bomullsbody og strømpebukse + ulldress og lue/votter på min på 4 mnd. Han har helt fin temp, bruker en voksi city. Anonymous poster hash: e704d...0bc Det er jo bare tull å si at det er best med bomull innerst. En tynn ullbody er jo uendelig mange hakk bedre enn en tilsvarende i bomull. .. Anonymous poster hash: 11939...14e Hvis ungene reagerer på ull, så er bomull uendelig mange hakk bedre enn ull.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #27 Skrevet 5. februar 2015 Sunn fornuft kommer man jaggu langt med. Det er faktisk ikke verre enn å kle på ungen, og etter et kvarter kjenner du etter, og er den kald kler du på mer. Er jo bare å ta med litt ekstra. Er ungen svett kler man av litt. Voila! Anonymous poster hash: e704d...0bc Neidu, jeg har allerede med en hund, to bager, en stellebag, har ikke plass til "sånn i tilfelle"-tøy. Vi skal ut og reise.Anonymous poster hash: 965ac...63d Du har vel med ekstra skift uansett hvis du skal på reise? Hva om det plutselig blir mye kaldere? Skjønner ikke hvorfor det skulle være så veldig vanskelig. Men hvis du ikke har mulighet til det, kan du jo ta en testtur nå? Så finner du ut omtrent hva som passer i forkant av turen? Anonymous poster hash: 6f604...895
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #28 Skrevet 5. februar 2015 Rundt 0 til -3 bruker jeg bare lue, fleecesmekke og en tynngenser over body og Strømpebukse. Blir det kaldere bytter jeg ut genseren med en strikket dress. Kommer jo selvsagt an på posen og hvor lun vogna di er, men har du samme type som meg, så holder det lenge. Har forresten en emmaljungavogn og en voksi city pose.Men sitter din da med armene utenfor? Det er dét jeg tenker på. Hun vil absolutt ha armene utenfor. Har emmaljunga og easygrow.Tror jeg lander på ullundertøy, sparkebukse og evt. en fleecejakke utenpå hvis hun vil ha armene utenfor. Anonymous poster hash: 965ac...63d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #29 Skrevet 5. februar 2015 Sunn fornuft kommer man jaggu langt med. Det er faktisk ikke verre enn å kle på ungen, og etter et kvarter kjenner du etter, og er den kald kler du på mer. Er jo bare å ta med litt ekstra. Er ungen svett kler man av litt. Voila! Anonymous poster hash: e704d...0bc Neidu, jeg har allerede med en hund, to bager, en stellebag, har ikke plass til "sånn i tilfelle"-tøy. Vi skal ut og reise.Anonymous poster hash: 965ac...63d Du har vel med ekstra skift uansett hvis du skal på reise? Hva om det plutselig blir mye kaldere? Skjønner ikke hvorfor det skulle være så veldig vanskelig. Men hvis du ikke har mulighet til det, kan du jo ta en testtur nå? Så finner du ut omtrent hva som passer i forkant av turen?Anonymous poster hash: 6f604...895 Nei, ikke ekstra yttertøy nei. Men jeg tar nok med ullfleecedressen fra Nøstebarn. Anonymous poster hash: 965ac...63d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #30 Skrevet 5. februar 2015 Ok men hun vil gjerne sitte med armene utenfor, burde vel ha noe vindtett på overkroppen.. Tenkte å ha på ullbody, ulltights, ullsokker, sparkebukse i tykkere ull utenpå og sånne vintertøfler fra Reima. Blir det passe å ha en vinterjakke utenpå der igjen, siden overkroppen er utenfor? Har ikke vindtett balaclava, men kan vel ha en tynnere balaclava under lua kanskje. Skal trille utendørs ca 1 time - 1,5 timer.Anonymous poster hash: 965ac...63d Stakkars unge, hun kommer til å koke over. Dropp i det minste sparkebukse, balaclava og sånne reimasokkerJa, huff, stakkars unge assa. Kan ikke droppe sparkebuksen, det blir for tynt med bare ullundertøy i posen tror jeg. Det er tynn, gulhvit pierre robert-ull, hvis noen har den? Veldig tynn. Anonymous poster hash: 965ac...63d Her kjører vi tynn ull (som Pierre Robert), balaklava og votter. Hadde krepert om jeg hadde kledd på mer! Anonymous poster hash: 4bc8d...56a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #31 Skrevet 5. februar 2015 Vi bruker fremdeles bagdelen til babyen på 7 mnd. Hun ligger ute å sover nå og har et lammeskinn nedi voksiposen. Har på en tynn heldress i ull, tynne ullsokker, tynn ullue med hals og votter. Stormtrekk og regntrekk over. Er ca -3 ute nå. Dette er mer enn nok her, for hun er på grensa til svett når jeg tar henne opp. Hvis hun skal sitte i vogna har jeg akkurat det samme på, bare med en litt tykkere ulldress over, tykkere lue og slik kreppullvotter. Pakker heller ikke igjen posen på samme viset som når hun skal sove. Anonymous poster hash: e5dda...383
BareMas Skrevet 5. februar 2015 #32 Skrevet 5. februar 2015 Rundt 0 til -3 bruker jeg bare lue, fleecesmekke og en tynngenser over body og Strømpebukse. Blir det kaldere bytter jeg ut genseren med en strikket dress. Kommer jo selvsagt an på posen og hvor lun vogna di er, men har du samme type som meg, så holder det lenge. Har forresten en emmaljungavogn og en voksi city pose.Men sitter din da med armene utenfor? Det er dét jeg tenker på. Hun vil absolutt ha armene utenfor. Har emmaljunga og easygrow.Tror jeg lander på ullundertøy, sparkebukse og evt. en fleecejakke utenpå hvis hun vil ha armene utenfor. Anonymous poster hash: 965ac...63d Om min skulle sittet med armene over ville jeg tatt på en tykk genser, evnt en tykk jakke på.
Tingenes Herre Skrevet 5. februar 2015 #33 Skrevet 5. februar 2015 Ullbody og ullstrømpebukse. Ullfleecedress med hette. That's it. Har dunpose.
Sint naken biltyv Skrevet 5. februar 2015 #34 Skrevet 5. februar 2015 Ok men hun vil gjerne sitte med armene utenfor, burde vel ha noe vindtett på overkroppen.. Tenkte å ha på ullbody, ulltights, ullsokker, sparkebukse i tykkere ull utenpå og sånne vintertøfler fra Reima. Blir det passe å ha en vinterjakke utenpå der igjen, siden overkroppen er utenfor? Har ikke vindtett balaclava, men kan vel ha en tynnere balaclava under lua kanskje. Skal trille utendørs ca 1 time - 1,5 timer.Anonymous poster hash: 965ac...63d Stakkars unge, hun kommer til å koke over. Dropp i det minste sparkebukse, balaclava og sånne reimasokkerJa, huff, stakkars unge assa. Kan ikke droppe sparkebuksen, det blir for tynt med bare ullundertøy i posen tror jeg. Det er tynn, gulhvit pierre robert-ull, hvis noen har den? Veldig tynn. Anonymous poster hash: 965ac...63d Assa, jeg har tre barn så jeg vet litt om påkledning assa. Hvorfor spør du om du ikke vil ha svar? Teit assa
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. februar 2015 #35 Skrevet 5. februar 2015 Drar på henne ullfleece dress, ullfleece sokker pluss lue og votter. Har pose i lammeskinn. Varm og god etter 2-3 timer ute.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #36 Skrevet 5. februar 2015 Ullbody oh ullsrrømpis, lillelam ulldress og posen. Pluss lillelam sokker, votter og ulllue. Anonymous poster hash: f381c...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå