Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #26 Skrevet 4. februar 2015 Hjelpes hva slags hus bor egentlig folk her inne i? Siden dere klarer å finne så mye negativt med dette huset? Synes det var et flott hus - design eller ikke😉 Neimen ikke rart ungdommen må ha designervesker til tusener med den holdningen mange her viser😁 Anonymous poster hash: ec31b...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #27 Skrevet 4. februar 2015 Likte ikke kjøkkenet, lilla/burgunder farge på "flisene".......smaken er som baken....godt vi er ulike. Jeg hadde ikke kjøpt det huset. Anonymous poster hash: 2efc1...492
Elsker livet Skrevet 4. februar 2015 #28 Skrevet 4. februar 2015 Hjelpes hva slags hus bor egentlig folk her inne i? Siden dere klarer å finne så mye negativt med dette huset? Synes det var et flott hus - design eller ikke Neimen ikke rart ungdommen må ha designervesker til tusener med den holdningen mange her viser Anonymous poster hash: ec31b...0fe Flere syns huset var fint, jeg også, men det samsvarer ikke med den overdådige beskrivelsen i teksten. Det står at huset er en designperle. Kjøkken, bad, trapp, gulver, vinduer, baderomsinnredning, tapeter, fliser osv. er helt ordinært for et 3-4 år gammelt hus.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #29 Skrevet 4. februar 2015 Leste teksten under bildene på denne annonsen og tenkte umiddelbart at dette må være en ung og uerfaren megler som har ramlet oppi adjektivgryta. Måtte søke han opp på facebook for å se om jeg hadde rett Anonymous poster hash: a85c1...dbf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #30 Skrevet 4. februar 2015 Leste teksten under bildene på denne annonsen og tenkte umiddelbart at dette må være en ung og uerfaren megler som har ramlet oppi adjektivgryta. Måtte søke han opp på facebook for å se om jeg hadde rett Anonymous poster hash: a85c1...dbf og alle skrivefeilene, hvem betaler en megler som dette her?! Anonymous poster hash: a85c1...dbf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #31 Skrevet 4. februar 2015 Leste teksten under bildene på denne annonsen og tenkte umiddelbart at dette må være en ung og uerfaren megler som har ramlet oppi adjektivgryta. Måtte søke han opp på facebook for å se om jeg hadde rett Anonymous poster hash: a85c1...dbf Stemte det? Anonymous poster hash: 07912...728
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #32 Skrevet 4. februar 2015 Megleren som har skrevet annonsen er jo helt idiot . Hjelpes . Anonymous poster hash: ebb3d...92b
skjotta Skrevet 4. februar 2015 #33 Skrevet 4. februar 2015 Hjelpes hva slags hus bor egentlig folk her inne i? Siden dere klarer å finne så mye negativt med dette huset? Synes det var et flott hus - design eller ikke Neimen ikke rart ungdommen må ha designervesker til tusener med den holdningen mange her viser Anonymous poster hash: ec31b...0fe Flere syns huset var fint, jeg også, men det samsvarer ikke med den overdådige beskrivelsen i teksten. Det står at huset er en designperle. Kjøkken, bad, trapp, gulver, vinduer, baderomsinnredning, tapeter, fliser osv. er helt ordinært for et 3-4 år gammelt hus. Men, men, men.... designerbadekaret er jo helt nytt og ubrukt!!!! Tenk om jeg ble den heldige som fikk innvie det? 💖💚💕💔💜💛💔💖💚💙❤💘💟
MTF Skrevet 4. februar 2015 #34 Skrevet 4. februar 2015 Hjelpes hva slags hus bor egentlig folk her inne i? Siden dere klarer å finne så mye negativt med dette huset? Synes det var et flott hus - design eller ikke Neimen ikke rart ungdommen må ha designervesker til tusener med den holdningen mange her viser Anonymous poster hash: ec31b...0fe Flere syns huset var fint, jeg også, men det samsvarer ikke med den overdådige beskrivelsen i teksten. Det står at huset er en designperle. Kjøkken, bad, trapp, gulver, vinduer, baderomsinnredning, tapeter, fliser osv. er helt ordinært for et 3-4 år gammelt hus. Men, men, men.... designerbadekaret er jo helt nytt og ubrukt!!!! Tenk om jeg ble den heldige som fikk innvie det? ❤
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #35 Skrevet 4. februar 2015 Jeg tenkte det måtte være perle av et hus når jeg så den prisen. Men det var jo helt vanlig hus, ikke noe overdådig. Huset mitt er finere enn dette her. Haha! Anonymous poster hash: 5aab0...c15
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #36 Skrevet 4. februar 2015 Hjelpes hva slags hus bor egentlig folk her inne i? Siden dere klarer å finne så mye negativt med dette huset? Synes det var et flott hus - design eller ikke Neimen ikke rart ungdommen må ha designervesker til tusener med den holdningen mange her viser Anonymous poster hash: ec31b...0fe Flere syns huset var fint, jeg også, men det samsvarer ikke med den overdådige beskrivelsen i teksten. Det står at huset er en designperle. Kjøkken, bad, trapp, gulver, vinduer, baderomsinnredning, tapeter, fliser osv. er helt ordinært for et 3-4 år gammelt hus.Men, men, men.... designerbadekaret er jo helt nytt og ubrukt!!!! Tenk om jeg ble den heldige som fikk innvie det? 💖💚💕💔💜💛💔💖💚💙❤💘💟 Hehe, ja, og om du skulle være uheldig å ikke bli den som får innvie designbadekaret i det huset der kan man jo bare kjøpe seg likt badekar hos diverse baderomsforhalbaderomsforhandlere for ca 5000 kr. 😁😀😄 skikkelig dyrt og eksklusivt 😃😄 Anonymous poster hash: 13797...5bf
Tired mama Skrevet 4. februar 2015 #37 Skrevet 4. februar 2015 Åh herre!! Synes disse beskrivelsene til bildene bare blir svulstigere og svulstigere! Hvor skal det ende??
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. februar 2015 #38 Skrevet 4. februar 2015 Jeg leste ikke teksten på bildene første gangen, så bare på bildene og tenkte at dette var pent. Men beskrivelsene var way over the egde, og provoserte meg nesten.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #39 Skrevet 4. februar 2015 Leste teksten under bildene på denne annonsen og tenkte umiddelbart at dette må være en ung og uerfaren megler som har ramlet oppi adjektivgryta. Måtte søke han opp på facebook for å se om jeg hadde rett Anonymous poster hash: a85c1...dbf Stemte det? Anonymous poster hash: 07912...728 Ja Anonymous poster hash: a85c1...dbf
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #40 Skrevet 5. februar 2015 Leste teksten under bildene på denne annonsen og tenkte umiddelbart at dette må være en ung og uerfaren megler som har ramlet oppi adjektivgryta. Måtte søke han opp på facebook for å se om jeg hadde rett Anonymous poster hash: a85c1...dbf Stemte det?Anonymous poster hash: 07912...728 Ja Anonymous poster hash: a85c1...dbf Tenk at han er daglig leder? Wtf? Anonymous poster hash: 5aab0...c15
sug lut Skrevet 5. februar 2015 #41 Skrevet 5. februar 2015 Huset er helt fint, det, men jeg ville ikke betalt mer enn halvparten for det. Det som er ille med det er forresten megleren. "Sublime designkvaliteter", faktisk?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #42 Skrevet 5. februar 2015 Måtte vise denne annonsen til min mann, som også er eiendomsmegler. Han holdt på å le seg i hel over beskrivelsene til bildene. Sa at han burde ta denne med seg på jobb og henge opp på kontoret til skrekk og advarsel Anonymous poster hash: 07912...728
håperpåvinterbarn Skrevet 5. februar 2015 #43 Skrevet 5. februar 2015 Pinlig tekst under bildene! Aldri lest en så flau boligannonse før. Hadde jeg vært huseier så hadde jeg blitt fly forbanna om megleren min serverte sånt sprøyt i annonsen min!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #44 Skrevet 5. februar 2015 Men hallo folkens, nå glemmer dere at dette objektet ligger til salgs i JESSHEIM! Kanskje megleren er ekspert innen segmentet harry og tiltrekker seg just den riktige kjøperen med denne nesten vulgære annonsen. Litt keiserens nye klær? Anonymous poster hash: fb91f...b52
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #45 Skrevet 5. februar 2015 Men hallo folkens, nå glemmer dere at dette objektet ligger til salgs i JESSHEIM! Kanskje megleren er ekspert innen segmentet harry og tiltrekker seg just den riktige kjøperen med denne nesten vulgære annonsen. Litt keiserens nye klær? Anonymous poster hash: fb91f...b52 Ha ha - kanskje det Anonymous poster hash: 07912...728
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. februar 2015 #46 Skrevet 5. februar 2015 Motemetropolen Jessheim???? Virkelig??? Mistenker tekst er forfattet av Morten Harket, Aune Sand og Ari Behn i skjønn forening..... Holy shit!!!😊😊
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #47 Skrevet 5. februar 2015 En viktig påminnelse om å velge sin megler med omhu når man selger. Og for all del lese hans/hennes annonse utkast nøye... Hilsen, en som har solgt to ganger og erfart både god og dårlig megler Anonymous poster hash: a214f...04e
Chl85 Skrevet 5. februar 2015 #48 Skrevet 5. februar 2015 Helt utrolige beskrivelser for helt ordinært inventar ... Er jo sånn alle nybygde hus ser ut for tiden. Ikke noe design over det i det hele tatt Huset er absolutt et pent og greit hus,dog ikke til den prisen... Skulle tro at megler tok seg en eller 2 pjoltere og da fikk "ølbriller" som gjorde at han synes huset ble en "designperle", ha ha ha Vi har alle gjort den feilen He he.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. februar 2015 #49 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Vel, vel... Huset var pent, det, slik sett kunne jeg godt tatt det, jeg, men både bildetekstene og selve tekst-beskrivelsen av huset er jo bent fram sagt pinlig latterlig. Skulle tro megleren hadde tapt et veddemål og "straffet" med å skrive århundrets pinligste boligannonse. Kjenner jeg blir flau på meglerens vegne. Edit: Jeg ble altså såpass flau på meglerens vegne at jeg sendte ham en e-post med en vennlig henstilling om å lese korrektur og skru ned bruken av pinlige adjektiver. Endret 5. februar 2015 av Hercule Poirot
sug lut Skrevet 5. februar 2015 #50 Skrevet 5. februar 2015 Vel, vel... Huset var pent, det, slik sett kunne jeg godt tatt det, jeg, men både bildetekstene og selve tekst-beskrivelsen av huset er jo bent fram sagt pinlig latterlig. Skulle tro megleren hadde tapt et veddemål og "straffet" med å skrive århundrets pinligste boligannonse. Kjenner jeg blir flau på meglerens vegne. Edit: Jeg ble altså såpass flau på meglerens vegne at jeg sendte ham en e-post med en vennlig henstilling om å lese korrektur og skru ned bruken av pinlige adjektiver. Godt tiltak. Sånt har jeg også gjort fra tid til annen, om ikke annet så for at de ikke skal kunne lene seg på at de ikke visste bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå