Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=55566617&searchclickthrough=true For dyrt, ikke noe spesielt egentlig, kjøkkenet var stygt, badene og såfremt stuen synes jeg var litt smal/rar? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 5aab0...c15
Bustetroll Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Fint hus. Men liker ikke sånn fancy og nytt. Her vil jeg bo http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51818334&searchclickthrough=true
Gjest mphs Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Fint hus. Men liker ikke sånn fancy og nytt. Her vil jeg bo http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51818334&searchclickthrough=true Så morsomt. Det har jeg sett på tidligere og skulle ønske vi kunne hatt det som hytte Kanskje om vi vinner i lotto
Tro smo konosoro Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg vil ikke akkurat kalle det en designperle. Mainstream, og ikke spesielt gode løsninger på noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Jeg synes huset var fint, men dyrt. Ville ikke ha bodd der, eller i trehytten som hun over presenterer. Er redd jeg er litt for vanlig... Anonymous poster hash: 1ae8e...19d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=55566617&searchclickthrough=true For dyrt, ikke noe spesielt egentlig, kjøkkenet var stygt, badene og såfremt stuen synes jeg var litt smal/rar? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 5aab0...c15 Synes huset var skikkelig lekkert jeg da! Eneste jeg ikke likte var den ubehandlede terrassen da alt annet var hvitmalt, og det vil jo være enkelt å gjøre noe med. Skulle gjerne hatt dette huset jeg, men det ligger på feil sted... Anonymous poster hash: 99632...635
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Jeg kunne tenkt meg et litt lite eldre, koselig hus med stor hage som barna kan boltre seg i. Det er ikke for meg disse store rådyre husene. Anonymous poster hash: 35ac7...98a
Miamimom Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 For lite, for standard, for hvitt og enkelt for min del. Hadde ikke betalt den prisen. Ikke min stil.
Bustetroll Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Fint hus. Men liker ikke sånn fancy og nytt. Her vil jeg bo http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51818334&searchclickthrough=true Så morsomt. Det har jeg sett på tidligere og skulle ønske vi kunne hatt det som hytte Kanskje om vi vinner i lotto Jeg vil helst bo her jeg bor da.. Men vil ha et sånt hus. HER! Men ja. VI vinner i lotto så bygger vi vårt eget
prekæs Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Kaller ikke hus med løse sprosser designerperler. Inspirert av Dynastiet.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Det er ikke noe som helst design over dette huset. Bildene har den mest pompøse teksten jeg har lest. Hvem faen kaller et helt alminnelig eikegulv for vakkert, og en standard, billig ventilator for et smykke? Uproft. Anonymous poster hash: 93ab6...0e7
Salomine Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Nei, dette huset likte jeg ikke. Synes det minner om gamle funkishus utvendig, og de har jeg aldri hatt sansen for. Syns rommene inne virker smale . Dessuten altfor hvitt og firkantet inne. Men huset Bustetroll viser.......oi, som jeg skulle kost meg der.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Kjedelig kataloghus! Anonymous poster hash: dc4a2...414
Elsker livet Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hang meg mest opp i det svært så detaljrike beskrivelsene under bildene, det ble rett og slett litt for useriøst. Minner meg om finnannonser der selger skriver nydelig kjole, utrolig vakker høstdress osv. Tapeten på soverommet er nøye beskrevet, men hva med husets oppvarming? Jeg så ingenting om det. Forventer minst vannbåren om huset er så eksepsjonelt. Jeg så ikke det eksepsjonelle med huset, men det var rent og pent, og lett å flytte inn i for folk flest.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Jeg vil ikke akkurat kalle det en designperle. Mainstream, og ikke spesielt gode løsninger på noe som helst. Akkurat det samme tenkte jeg. Hvor er designet? Ser bare et standard "ferdighus", jeg, som det fins tusenvis av. Anonymous poster hash: e4543...c07
Mia_73 Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Ser ut som en million andre. Pent ja, og det er jo ikke uten grunn at mange har lignende stil, det faller i smak ved første øyekast, men definitiv ikke noe spesielt på noen måte. For nesten 7 millioner kroner i Jessheim forventer jeg vannbåren varme i alle rom, huset er bygd i 2011 og da kan man forvente såpass. Hvorfor selger forresten eieren denne "perlen"?
Gustav Klitt Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hang meg mest opp i det svært så detaljrike beskrivelsene under bildene, det ble rett og slett litt for useriøst. Minner meg om finnannonser der selger skriver nydelig kjole, utrolig vakker høstdress osv. Tapeten på soverommet er nøye beskrevet, men hva med husets oppvarming? Jeg så ingenting om det. Forventer minst vannbåren om huset er så eksepsjonelt. Jeg så ikke det eksepsjonelle med huset, men det var rent og pent, og lett å flytte inn i for folk flest. Enig. Ble så beklemt av de kommentarene at jeg orket ikke å se på alt. Fokus på helt feil sted. Men et tegn i tiden, er jeg redd.
MTF Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Huset var helt greit, men ikke helt min stil. Litt for "kjedelig". Jeg liker bedre enda strammere og mer "funkis"stil da, så milevis unna trehuset linket til over her også, helt i andre enden av skalaen Huset linket i hovedinnlegget ble verken fugl eller fisk for min del, da liker jeg bedre at det er mer tradisjonelt som det bustetroll linket til, men jeg hadde fått fnatt av alt treverket, det syns jeg var grusomt.
MTF Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Måtte inn å lese på annonsen og under bildene når jeg leste kommentarene her (det gjorde jeg ikke i sted) og grøss og gru sier jeg bare! Snakk om å overdrive til de grader da! Det fremstår jo bare som utrolig uproft å hause huset opp så til de grader når det er et helt ordinært hus. Skulle tro det var en 40 millioners villa han solgte
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 Jeg syns huset er alldeles nydelig jeg. Akkurat min stil, hvit og rent Så kan man heller piffer det opp og innrede det ut i fra sin smak og behag. Det eneste jeg setter finger på er prisen, litt av en pris. Men når det er sagt så har jeg ikke kjennskap til verken huspris eller bolig markedet i det området der, så jeg skal ikke uttale meg om det huset er priset riktig eller ikke. Anonymous poster hash: 59296...e05
BareMas Skrevet 4. februar 2015 #21 Skrevet 4. februar 2015 Er det bare jeg som mener at huset burde stått 90 grader til høyre? Hele plasseringen ble feil i mine øyne?
amandine Skrevet 4. februar 2015 #22 Skrevet 4. februar 2015 Huset er overhodet ikke min smak, og teksten i annonsen er helt latterlig. For å si det pent
enplussenblirtre Skrevet 4. februar 2015 #23 Skrevet 4. februar 2015 Huset var fint, men teksten under bildene er jo helt latterlig. Har sett mye rart opp gjennom årene, men dette tar kaka. Elsker "gørstet stål" i dusjen. Sikkert et "grep" de har tatt, og en helt ny type dusj som er enda freshere enn vanlig børstet stål.
MMP Skrevet 4. februar 2015 #24 Skrevet 4. februar 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=55566617&searchclickthrough=true For dyrt, ikke noe spesielt egentlig, kjøkkenet var stygt, badene og såfremt stuen synes jeg var litt smal/rar? Hva syns dere? Anonymous poster hash: 5aab0...c15 Dødsfint!!!! Men... for en pris!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2015 #25 Skrevet 4. februar 2015 Helt greit hus, men ikke noe jeg ønsker meg selv. Synes det var -kjedelig -lite bodplass og oppbevaring -ville savnet kjeller -et soverom for lite (vi har fire barn) Anonymous poster hash: ff886...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå