Gå til innhold

Noen prøvere som skal til Riga i nærmeste fremtid?


snartvårtur

Anbefalte innlegg

Ja, skjønner det ikke helt,, Vært en berg og dalbane..

Vi har hatt 4 assistert befruktning og er i gang med andre eggdonasjon, nå på frys..

Ja det blir jo sånn som et lykkehjul- det var fint sagt :) Og man prøver jo helt til man klarer ;) Vi har 6 egg igjen etter dette forsøket. Men får se hvor lenge vi prøver. Tror nok jeg setter en stopper snart.

Ja vi reiser inn 25-26 mars og har innsett det 27.

Ja jeg tar alt av sånn tillegg ting som de tilbyr på klinikken :)

Det blir spennendes til mandag og test dag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååhh. . Ska krysse fingre og tær og sende dere varme tanker den 27. Og utover. Må det bare Være deres tur å vinne denne gang skjønner veldig at det må tære på.. når en har så mange forsøk bak seg, uten å lykkes.. således er jeg heldigere. men jeg tenker på min alder da.. føler eg Må ha klart bli gravid innen høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk krysser fingere og tær for dere også Har du tatt noe test i dag eller?

Lykke til med blodprøven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har tatt test i dag men får ikke vite svar før i morgen! ! Tok derimot en graviditetstest her hjemme i morges.. Den var klar negativ. Så regner med d blir ny Riga tur.håpte så klart d vart positivt.. for familien vår trenger en positiv nyhet etterhvert. Vært nok dårlige /triste så langt i år Når e d vanlig med mens etter mislykket ED forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, søren så kjedelig :frown:

Jeg mener å huske at jeg fikk mensen noen dager etter jeg tok blodprøven.

Det var trist og lese..

Håper det bare blir bedre fra nå av da!

At 2015 blir et fantastisk år for dere :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en e på bunn e d kun en vei..og det e oppover. . vi har jo 5 egg igjen.. og vi bretter opp armene.. og Gjør oss klar for ny runde. men det blir vel IKKE før det har gått et par sykluser sikkert.. så kanskje innsett juni da.. ? Hadde bare vert så kjekt å fortalt min far som fikk kreftdiagnose for en uke siden.. noe positivt heldigvis vet han ikke noe om dette forsøket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant at nå kan det jo bare gå oppover

uff det var trist Håpe han kan oppleve at du får det til <3

Kjedelig det ikke gikk denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ordner seg alltid kan jo ikke gi opp nå må du se til å komme med positive nyheter etter ditt neste Riga-opphold lykke lykke til. Krysse fingre og tær og alt som kan krysses for dere Har du brukt zoladex implantat? DET e d eneste eg gruer meg til.. til neste runde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke gi opp nå

Ja håper virkelig det går denne gangen..

Nei zoladex har jeg ikke brukt.. Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh.. eg måtte det nå med dette første forsøket.. men skal slippe det ved neste.. heldigvis.. en hormonsprøyte med implantat.satt i magen. Legen måtte sette den.. hvilken nååål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer d seg Riga og nytt innsett på dere.. ønske dere så riktig masse lykke til. Må det være gullegget som velges denne gang.. blir spennende å følge deg.. Selv er eg snart ferdig med blødningen. . Såå da vert det å vente på mens igjen, slik at eg får kommet i gang med vårt neste forsøk tenke seg. . At en kan glede seg... og vente på mens på mensen.. hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå begynner det å krible i magen :) Skal inn på ul til mandag og måle str. Den var visst ikke helt som den skulle på torsdag, så skulle øke dosen på den ene medisinen, og skal til bake i morgen mandag, så da håper jeg at alt er bra :Nikke:

Jeg har jo fått beskjed om 26-27 så håper det fortsatt gjelder :sjokkert:

Det er veldig spennendes, og håper dette er gullegget :danse:

Hahahah Ja tenk at man kan glede seg over å få mensen :legrine:

Ja, det er jo like greit og hoppe på med neste forsøk, hvis man har muligheten <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh. .. hvilke med har du brukt nå? Såå kjedelig at d vert utsatt da.. men den som venter på no godt venter ikke forgjeves . Ul igjen den 31. Da? Eller innsett? Skal sende deg mine varmeste tanker og krysse fingre og tær for at gullegget ligger klart er borte.. for å spire om kort stund <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. ja nå er jeg veldig klar for innsett Det blir innsett tirsdag.. Nadia, som jeg har kontakt med er jo selvfølgelig på ferie så jeg har Jelena.. Dere hadde ho eller? Ho virker veldig hyggelig altså

Tusen takk for det.. Dette er så spennendes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann, ja nåå er eg spent på hvordan det går med deg :) håper dere fikk gullegget denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg ;)

I morgen, tirsdag, er det 1 uke siden innsett av 2 egg :) Fikk veldig høye forhåpninger  av legen på at nå så skulle det gå bra og eggene var helt perfekte, men det hører vel kanskje alle ;) - så kjenner etter alle mulige tegn ;)

Blir nesten litt rar her :)

Har fått beskjed om å ta det med ro og unngå stress, så det har vært en rolig påske :)

Skal inn å måle HCG den 13 og 15 april så dette blir veldig spennende!! :)

 

Håper du har kosa deg i påske- deilig med noen fri dager :)

Dere begynner vel på nytt forsøk om ikke lenge dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh.. Må holde meg oppdatert.. Denne ventetida er nesten uutholdelig :) har du noen annen følelse denne gangen ? heier på dere og håper dere har fått på plass gullegg denne gang. Selv går eg og venter på mensen.. hehehehe. . brukte du medisinen progynova? Må se og få bestilt den.. så eg har den i tide :) påsken min har bestått i jobb, men også full sjelero på campingen hvor eg har fa st plass helt ved sjøkanten. Bestemt meg for å reise dit sammen med boka mi.. etter neste innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal holde deg oppdatert :)

Ja vente tiden er det værste... Har en del murringer, men det kan jo bety at mensen kommer snart...

Ellers har jeg litt ømme pupper, men det kan jo være medisinene jeg går på..

Ja jeg har gått på progynova hele veien fra jeg fikk mensen... Ja lurt å bestille den nå, tilfelle det er ventetid på det..

 

Hørtes perfekt ut med sjelero rett ved vannkanten da :) Deilig :) Høres lurt ut å være der  etter innsett så du får slappet helt av.

Håper mensen kommer snart da...

Så håper jeg denne uken går fort til jeg skal måle Hcg- synd at man må vente en hel dag på svar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

En liten oppdatering fra meg.. Det gikk ikke denne gang heller...

Nå skal jeg bruke litt tid på å komme meg på beina igjen... Ganske så sliten etter nesten 9 år med prøving og en haug med aborter..

 

Hvordan er det med deg da? Har du begynt på prøving igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...