Gå til innhold

Mensen i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får dere som blør så mye ikke svidd av slimhinnene? Enkelt inngrep som utføres i narkose, dagkirurgi.

Anonymous poster hash: 47ebb...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får dere som blør så mye ikke svidd av slimhinnene? Enkelt inngrep som utføres i narkose, dagkirurgi.Anonymous poster hash: 47ebb...fce

Helt ærlig, så har jeg trodd jeg hadde normal blødning, at alle blødde så mye. Men jeg ser her at jeg kanskje ikke har det. Må bruke to tampax pluss bind på dagtid og bytter hver annen time de første dagene. Kanskje det er på tide med en gyn time.

Må jeg få time under mensen for at gyn skal få se, eller tar de en forklaring for god fisk?

Anonymous poster hash: 562bb...8e4

Skrevet

Jeg pleier legge et håndkle under meg de første dagene av mensen. Kommer det noe på det så vaskes det jo på 90 grader.

Anonymous poster hash: 0d6d7...7e7

Skrevet

Hvorfor får dere som blør så mye ikke svidd av slimhinnene? Enkelt inngrep som utføres i narkose, dagkirurgi.Anonymous poster hash: 47ebb...fce

Helt ærlig, så har jeg trodd jeg hadde normal blødning, at alle blødde så mye. Men jeg ser her at jeg kanskje ikke har det. Må bruke to tampax pluss bind på dagtid og bytter hver annen time de første dagene. Kanskje det er på tide med en gyn time.

Må jeg få time under mensen for at gyn skal få se, eller tar de en forklaring for god fisk?Anonymous poster hash: 562bb...8e4

Det holder å gå til faslegen for henvisning, de sjekker ikke hvor mye du blør. Det holder at du forteller det ;)

Anonymous poster hash: 47ebb...fce

Skrevet

Jeg bruker den største menskoppen til MeLuna, største nattbindet, pluss at jeg tetter igjen rumpesprekken (rett bak rumpehullet ) med brettet toalettpapir. Da slipper jeg søl i senga, og stå opp å bytte på natta.

Menskoppen blir jo full, tror den rommer 45 ml + og bindet tar opp det som renner over, og proppen i sprekken stopper blodet fra å renne oppover ryggen😅

Delikate greier😰

Anonymous poster hash: c02ba...a96

Skrevet

Jeg bruker den største menskoppen til MeLuna, største nattbindet, pluss at jeg tetter igjen rumpesprekken (rett bak rumpehullet ) med brettet toalettpapir. Da slipper jeg søl i senga, og stå opp å bytte på natta.

Menskoppen blir jo full, tror den rommer 45 ml + og bindet tar opp det som renner over, og proppen i sprekken stopper blodet fra å renne oppover ryggen😅

Delikate greier😰

Anonymous poster hash: c02ba...a96

Hehe, måtte le av måten du skrev det på 😂😂😂

Anonymous poster hash: 0d6d7...7e7

Skrevet

Ikea selger tisselaken til dobbeltsenger ;) Jeg har en sånn under det normale lakenet. Funker fjell for madrassen hvertfall!

Anonymous poster hash: b4d9b...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...