Gå til innhold

Mensen i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva gjør dere for at sengen ikke skal bli full av blodflekker? Jeg blør litt gjennom og trenger noen gode råd...

Anonymous poster hash: fab47...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på apotek og kjøp sånn underlag som noen bruker på stellebordet til barn, brukes på sykehjem og sykehus også, husker ikke navnet på det.

Anonymous poster hash: 5fff7...d97
Skrevet

Nattbind blir for lite? Det finnes større bind, spør på apoteket.

Anonymous poster hash: fbea4...282

Skrevet

Madrassbeskyttelse på princess. Selges på metersvis(?) 169kr/m :)

Anonymous poster hash: 7db0d...aa0

Skrevet

Jeg bruker det største nattbindet og står opp og skifter 2-3 ganger i løpet av natten.

Anonymous poster hash: 1766f...bfe
Skrevet

Dra på apotek og kjøp sånn underlag som noen bruker på stellebordet til barn, brukes på sykehjem og sykehus også, husker ikke navnet på det. Anonymous poster hash: 5fff7...d97

Tisselaken, de holder seg ikke på plass, har sovet på sånne selv. Eller det fungerer nok bra i en enkeltseng, men i en dobbelseng er de umulige å feste fast så da må man ligge helt i ro hele natta og det klarer iallfall ikke jeg :)

Skrevet

Jeg bruker det største nattbindet og står opp og skifter 2-3 ganger i løpet av natten. Anonymous poster hash: 1766f...bfe

det største man får kjøpt på apoteket?

Skrevet

Bruker tampong i tillegg til bind de to første nettene. Våkner uansett lett fordi jeg skifter et par ganger pr natt, så det blir ikke for lang tid å ha en tampong inne.

Anonymous poster hash: 4760c...053
Skrevet

Tena pants utenpå bind og truse? Ellers ville jeg forsøkt kladder først, kister ikke så mye om det skulle vise seg å ikke fungere.

Anonymous poster hash: 45a92...28f

Skrevet

Tampong og bind.

Er det ekstra ille, så har jeg en tights utapå, for da holder ting seg mer på plass.

Anonymous poster hash: 3b262...0ee
Skrevet

Lady-cup... Byttes morgen og kveld, kan blø store mengder uten søl med den..

Anonymous poster hash: f47b2...790
Skrevet

Jeg bruker det største nattbindet og står opp og skifter 2-3 ganger i løpet av natten. Anonymous poster hash: 1766f...bfe

det største man får kjøpt på apoteket?

Nei, på butikken. De som heter natt maxi eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 1766f...bfe

Skrevet

ladycup/mooncup og bind. 

Anonymous poster hash: e8930...740
Skrevet

det største man får kjøpt på apoteket?Anonymous poster hash: fbea4...282

Nei, på butikken. De som heter natt maxi eller noe sånt. Anonymous poster hash: 1766f...bfe
Da drar du på apoteket og kjøper noe bedre så du slipper å skifte flere ganger på natten, iallfall det jeg ville gjort :)

Skrevet

Moon cup og nattbind de første nettene, deretter er bare moon cup nok.

Skrevet

Jeg bruker faktisk bleie fra minste barnet :P ser jo det at det kan bli spesielt å møte kjentfolk på butikken om noen år og fortsatt handle bleier :P men det funker!

Anonymous poster hash: a2b5d...2da

Skrevet

Jeg bruker nattbind og våkner automatisk 1-2 ganger per natt fordi jeg blør mye. Sjeldent det går igjennom da. Hadde jeg ikke byttet på natten måtte jeg nok ligget med bleie eller hatt en engangskladd under(fås kjøpt på apotek)

Anonymous poster hash: 8684f...b01

Skrevet

Hei! Hva gjør dere for at sengen ikke skal bli full av blodflekker? Jeg blør litt gjennom og trenger noen gode råd...

Anonymous poster hash: fab47...b5e

Jeg og. Alltid like flaut å flytte! (Når man gjerne mobiliserer venner/familie til å hjelpe - en stakkar må bære ned en mensen-overmadrass)😑

Anonymous poster hash: e3b8a...90d

Skrevet

Oi, skjønner jeg er heldig og må slutte å klage på mine "mengder".. Føler med dere. For et styr.

Skrevet

Satte inn hormonspiral. Har ikke mensen lenger😄

Anonymous poster hash: 40887...f9f

Skrevet (endret)

Stapper oppi 2 grønne Tampax (jepp, det går ann. 😜 😄 😄 ) og bruker største nattbind eller de gangene jeg har "mannet" meg opp til å kjøpe det, de inkontinens-bleiene fra apoteket som er store foran og bak. Så passer jeg på å få minimalt med søvn. Ikke så vanskelig egentlig, siden jeg har fullstendig angst for å få dette klinet i senga..... Lever som en zombie... får sjelden mer enn ett par, tre timer søvn....

Har ett inderlig ønske om å få fjernet hele greia, men det er vel umulig å få igjennom....

Har kjøpt menskopp, men klarer ikke å bli venn med hverken koppen eller kroppen! 😛

Klarer ikke tanken på å "fikle" oppi der! 😄😄😄

Endret av E.E.E.
Skrevet

Dra på apotek og kjøp sånn underlag som noen bruker på stellebordet til barn, brukes på sykehjem og sykehus også, husker ikke navnet på det. Anonymous poster hash: 5fff7...d97

Tisselaken, de holder seg ikke på plass, har sovet på sånne selv. Eller det fungerer nok bra i en enkeltseng, men i en dobbelseng er de umulige å feste fast så da må man ligge helt i ro hele natta og det klarer iallfall ikke jeg :)

Legg tisselakenet under lakenet, da ligger det på plass

Anonymous poster hash: 83a5a...ac0

Skrevet

Er det virkelig normalt å blø så mye? Etter to barn så blør jeg mer en hva jeg gjorde før, men før gikk jeg på ppiller så regner med det hadde noe å si.

Men, husker at jeg blødde så mye at jeg lakk gjennom (rosa tampax) etter to timer på dagtid, uten problemer på natt. Snakket med legen om dette og fikk sjekket hormoner, vitaminer, jern Osv... Var selvsagt ganske så i ubalanse og når har det komet seg masse. :) kan bade første dagen med mensen igjen!!

Anonymous poster hash: 1774b...b95

Skrevet

Jeg bruker faktisk bleie fra minste barnet :P ser jo det at det kan bli spesielt å møte kjentfolk på butikken om noen år og fortsatt handle bleier :P men det funker!

Anonymous poster hash: a2b5d...2da

Jeg også😊 og det funker veldig bra. First price bleiene er faktisk de beste! Minste har slutta med bleie nå,;så da må jeg vel snikhandle bleier, for ja! - det er flaut.

Anonymous poster hash: 397b8...086

Skrevet

Jeg har gått med disse på dagtid når det har vært virkelig ille...

Blødde ikke så mye før....

Anonymous poster hash: 397b8...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...