Gå til innhold

Har du prøvd narkotika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morfin, ja, mot ekstreme smerter, på sykehus. Smertene ble ikke borte, men jeg sovna likevel.

Anonymous poster hash: 41f3b...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har aldri prøvd. Kjenner ikke så mange som heller ikke har prøvd, faktisk. Jeg er stolt av at jeg ikke har vært fristet, men ser ikke ned på de som har prøvd. Man tar alle sine valg.

Skrevet

Nei, aldri.

Ganske rart egentlig for det var mye dop på festene jeg gikk på da jeg var mellom 18 og 24 år. Jeg drakk bare alkohol, men absolutt alle vennene mine røyka hasj, tok div piller o.l. Et par av dem prøvde å sette sprøyter også.

Ingen havnet utpå da, selv om hun ene var litt full av angst og div problemer noen år etter at festingen tok slutt. Alle fullførte utdanning på høyskole/universitetsnivå og er etablerte familiefolk i gode jobber i dag.

Anonymous poster hash: 6d1e8...e61

Skrevet

Nei, er for glad i livet og liker å ha kontroll... Er for redd for å bli avhengig.. Men har røyka hasj, men ble dritdårlig av det!

Skrevet

Ble desverre dopet ned med GHB....Jeg var ikke meg selv på to uker etterpå.
Aldri prøvd noe og kommer heller ikke til å gjøre det.

Anonymous poster hash: cd178...9e2
Skrevet

Mariuhana (kjedelig)

Hasj (spiste noen kaker) - skremmende greier, hallusinerte som en gal

Amfetamin - følte meg som en duracellkanin

Kokain - min "favoritt" om jeg kan kalle det det. Masse selvtillitt og høy jetsetfaktor (trodde folk). Men egentlig tragiske greier.

Nå går det i rødvin, hvitvin og litt bobler. Det holder lenge.

Anonymous poster hash: 05d07...44a
Skrevet

Nei. And I would never!

Anonymous poster hash: 29a83...799

Skrevet

Hasj, weed, kokain, sopp, syre. Alt ble prøvd på backpacking, utrolig gøy, men nå har jeg barn og drikker ikke alkohol engang.

Anonymous poster hash: f4860...bdc

Skrevet

Prøvd litt av hvert men aldri brukt. 15 år siden og jeg er under 30.. Ung og dum

Anonymous poster hash: e2c25...77f

Skrevet

Aldri, var fornuftig allerede som tenåring..

Anonymous poster hash: 49e8f...59b

Skrevet

Ja, har prøvd og brukt alt unntatt heroin tror jeg. Hadde en intens partyperiode mot slutten av 20-årene. Det var morro det, men sliter psykisk nå 10 år senere. Har ikke rørt annet enn alkohol siden jeg fikk barn.

Anonymous poster hash: 32fea...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...