Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Event. hva? Jeg har røyka hasj endel ganger men det er det. Anonymous poster hash: f9af6...6bc
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Ja det har jeg. Hasj, amfetamin og rohypnol (vet ikke om det skrives slik?). Det ble med et par ganger (Takk gud) i min herlige fjortisstid. Forsåvidt "glad" jeg har prøvd det ut, mulig jeg står bedre rustet ifht egne barn når de vokser opp
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Ja. Men stikkordet er _prøvd_, ikke brukt. Og det er maaaaaange år siden, og aldeles ikke noe jeg anbefaler.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Morfin Anonymous poster hash: c1add...1f5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Nei! Nulltoleranse, har heller ingen (nære) venninner som har prøvd. Anonymous poster hash: a0830...943
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 5755b...440
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 5755b...440 Perfekt som du er. Anonymous poster hash: 451c9...c3d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 5755b...440 Perfekt som du er. Anonymous poster hash: 451c9...c3d Jeg er ikke dophue slik som deg man skal være ganske langt nede og tragisk for å bruke dop. Anonymous poster hash: 5755b...440
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har prøvd å røyke hasj en gang på festival som ung, tok et par drag. Var ikke for meg. Og prøvd khat to ganger for å se hvordan det var. Ikke verdt det, men gøy å prøve. Nå er jeg avholds. Anonymous poster hash: 08dd0...073
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Hasj flere ganger, og det var gøy! Anonymous poster hash: 1c89e...aaa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Har prøvd å røyke marihuana. Satt der og venta på å kjenne noe virkning, men funka dårlig (men litt utpå kvelden hadde jeg tidenes mest sinnsyke orgasme! Har i ettertid skjønt at det hadde en sammenheng ) Hardere stoffer er jeg sterk motstander av, og kunne aldri tenkt meg å prøve. Anonymous poster hash: 8429b...cda
Daquiry Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Ja, noen få ganger etter fylte 30. Hasj er kjedelig, men marihuana er morro, men ikke noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #17 Skrevet 30. januar 2015 Nei takk. Fysj. Anonymous poster hash: ed721...79f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #18 Skrevet 30. januar 2015 Ja dessverre heldigvis mange år siden! Skulle gjerne vært foruten... Anonymous poster hash: e9b09...77e
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #19 Skrevet 30. januar 2015 Ja, massevis, både prøvd og brukt. Mest sentralstimuli. Anonymous poster hash: e5c3e...aa2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #20 Skrevet 30. januar 2015 Fikk ganske mye morfin i etterkant av en bilulykke for 10 år siden, og de pillene var det vanskelig å slutte med.. Bortsett fra det har jeg aldri prøvd noe. Anonymous poster hash: b28e7...351
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #21 Skrevet 30. januar 2015 Ja, hasj, marihuana, amfetamin og kokain. Anonymous poster hash: dbde8...81f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #22 Skrevet 30. januar 2015 Ja. Alt som prøves kan Har fått med meg at du tidligere har vært narkoman. Kan jeg spørre hva du gikk på? Dopet du deg hver dag? Hvor lenge var du avhengig før du klarte å slutte? Beklager hvis spørsmålene blir for private, men er bare litt nysgjerrig av meg. Forstår godt hvis du ikke vil svare Anonymous poster hash: 84904...13a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #23 Skrevet 30. januar 2015 Ja, både marihuana, syre, kokain og amfetamin. Har testet, aldri brukt eller misbrukt. Anonymous poster hash: d608d...4f4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #24 Skrevet 30. januar 2015 Ja. Hasj,weed,extacy,kokain,sopp, Anonymous poster hash: fa13f...fb7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #25 Skrevet 30. januar 2015 Røyket weed mange ganger i min ungdom i usa. Der jeg var ble det brukt like hyppig som alkohol, altså av omtrent alle ungdommer. Har ellers prøvd speed, sopp, lsd. Alt dette kun en gang. Etter fylte 18 år har jeg ikke rørt noe, sluttet også å røyke sigaretter da. Men, det var en gøy ungdomstid...ingen jeg var med som var avhengige av noe og alle er oppegående, flinke folk i dag Anonymous poster hash: 41cb7...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå