Gå til innhold

Har du prøvd narkotika?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Event. hva?

 

Jeg har røyka hasj endel ganger men det er det.



Anonymous poster hash: f9af6...6bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei aldri!

Skrevet

Ja. Alt som prøves kan

Skrevet

Ja det har jeg. Hasj, amfetamin og rohypnol (vet ikke om det skrives slik?).

Det ble med et par ganger (Takk gud) i min herlige fjortisstid.

Forsåvidt "glad" jeg har prøvd det ut, mulig jeg står bedre rustet ifht egne barn når de vokser opp :)

Skrevet

Ja. Men stikkordet er _prøvd_, ikke brukt. Og det er maaaaaange år siden, og aldeles ikke noe jeg anbefaler.

Skrevet

Nei som den eneste i vennegjengen.

Skrevet

Morfin

 

Anonymous poster hash: c1add...1f5

Skrevet

Nei! Nulltoleranse, har heller ingen (nære) venninner som har prøvd.

 

Anonymous poster hash: a0830...943

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

 

Anonymous poster hash: 5755b...440

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

 

Anonymous poster hash: 5755b...440

Perfekt som du er.

 

Anonymous poster hash: 451c9...c3d

Skrevet

 

Selvfølgelig ikke.

 

Anonymous poster hash: 5755b...440

Perfekt som du er.

 

Anonymous poster hash: 451c9...c3d

Jeg er ikke dophue slik som deg ;) man skal være ganske langt nede og tragisk for å bruke dop.

 

Anonymous poster hash: 5755b...440

Skrevet

Jeg har prøvd å røyke hasj en gang på festival som ung, tok et par drag. Var ikke for meg. Og prøvd khat to ganger for å se hvordan det var. Ikke verdt det, men gøy å prøve. Nå er jeg avholds.

 

Anonymous poster hash: 08dd0...073

Skrevet

Hasj flere ganger, og det var gøy!

 

Anonymous poster hash: 1c89e...aaa

Skrevet

Har prøvd å røyke marihuana. Satt der og venta på å kjenne noe virkning, men funka dårlig (men litt utpå kvelden hadde jeg tidenes mest sinnsyke orgasme! Har i ettertid skjønt at det hadde en sammenheng ;) )

Hardere stoffer er jeg sterk motstander av, og kunne aldri tenkt meg å prøve.

 

Anonymous poster hash: 8429b...cda

Skrevet

Ja, noen få ganger etter fylte 30. Hasj er kjedelig, men marihuana er morro, men ikke noe for meg.

Skrevet

Nei takk. Fysj.

 

Anonymous poster hash: ed721...79f

Skrevet

Ja dessverre :( heldigvis mange år siden! Skulle gjerne vært foruten...

 

Anonymous poster hash: e9b09...77e

Skrevet

Ja, massevis, både prøvd og brukt. Mest sentralstimuli.

 

Anonymous poster hash: e5c3e...aa2

Skrevet

Fikk ganske mye morfin i etterkant av en bilulykke for 10 år siden, og de pillene var det vanskelig å slutte med.. Bortsett fra det har jeg aldri prøvd noe.

 

Anonymous poster hash: b28e7...351

Skrevet

Ja, hasj, marihuana, amfetamin og kokain.



Anonymous poster hash: dbde8...81f
Skrevet

Ja. Alt som prøves kan

Har fått med meg at du tidligere har vært narkoman. Kan jeg spørre hva du gikk på? Dopet du deg hver dag? Hvor lenge var du avhengig før du klarte å slutte?

Beklager hvis spørsmålene blir for private, men er bare litt nysgjerrig av meg. Forstår godt hvis du ikke vil svare :)

 

Anonymous poster hash: 84904...13a

Skrevet

Ja, både marihuana, syre, kokain og amfetamin.

Har testet, aldri brukt eller misbrukt.



Anonymous poster hash: d608d...4f4
Skrevet

Ja. Hasj,weed,extacy,kokain,sopp,

 

Anonymous poster hash: fa13f...fb7

Skrevet

Røyket weed mange ganger i min ungdom i usa. Der jeg var ble det brukt like hyppig som alkohol, altså av omtrent alle ungdommer. Har ellers prøvd speed, sopp, lsd. Alt dette kun en gang. Etter fylte 18 år har jeg ikke rørt noe, sluttet også å røyke sigaretter da. Men, det var en gøy ungdomstid...ingen jeg var med som var avhengige av noe og alle er oppegående, flinke folk i dag :) 



Anonymous poster hash: 41cb7...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...