Gå til innhold

Hva blir dere sprø av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krevende liv dere har!

Anonymous poster hash: 84466...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Folk som tror de er alene her i verden; f.eks stopper opp rett etter inngangen i en butikk for å kikke. Folk kommer jo ikke forbi!!

-Orddeling! Dysleksi eller ei, jeg grøsser hver gang jeg leser "kjempe kul", "rosin boller" etc.

-ustabile/humørsyke mennesker.

-folk som alltid er positive eller alltid skal finne noe positivt ved ting. Dette tenkte jeg først over etter at jeg lettet hjertet mitt overfor en god venninne for endel år siden. Hun sa rett og slett at "ja, dette her var noe ordentlig dritt!". Da måtte jeg le :) For alt var ei real suppe og det var så utrolig deilig å høre akkurat dette :) Å tenke positivt hele tiden (eller bli prakket på positivitet) gjør ikke ting bedre for meg!

Skrevet

Er ingenting (som jeg vet om) som gjør meg mer sprø enn lyden av snorking. Verste jeg vet, får lyst til å tre ei pute over hode på snorkeren.

Er en rolig person, men gi meg en snorker og du får frem det verste i meg :-D

Anonymous poster hash: 234ba...6c5

Skrevet

Når jeg er sammen med noen, og de kun er 30% sammen med meg tilbake, og 70% med andre venner på face/snapchat osv.

Folk som tar heis uten barnevogn eller andre handikap når det er lange køer og rulletrapp er rett ved.

De som ikke eier busskikk. presser seg på, setter seg på ytterste sete, har poser i setet og de som setter seg på reserverte plasser.

Fremmede som tar bilder av barnet mitt uten tillatelse

hundeeiere som ikke har hunden i bånd

Drittunger :P

Skrevet

Smatting, folk som konstant snakker om seg selv, egoistet, høye pipelyder, urettferdighet, folk som.ikke reagrer når andre tydelig har det vondt.

Anonymous poster hash: 3ec79...c9c

Skrevet

Folk som står til venstre i rulletrapp eller rullebånd. Jeg vil forbi!

Folk som går sakte tre eller fire i bredden på fortauet. Jeg vil forbi!

Folk som setter veske/bag/sekk på setet ved siden av seg på t-banen når det er fullt.

Anonymous poster hash: ff6d9...378

Skrevet

Pc-trøbbel.jeg blir klin, hakke sprø!

Skrevet

I det siste har rot og uorden irritert meg mest. Er i en svært travel periode, og dermed har det blitt vel kaotisk i heimen. Jeg bruker langt tid på å finne ting, og ting forsvinner; blant annet gifteringen min. Heldigvis er "stressperioden" straks over og jeg kan ha storrengjøring.

Anonymous poster hash: 24615...6ef

Skrevet

Smuler på kjøkkenbordet.

Anonymous poster hash: 09e6c...cfe

Skrevet

Folk som er dårlige lyttere! Som avbryter eller overtar samtalen, eller som alltid skal komme med en sammenligning og tar av i fortellingen slik at det plutselig handler om vedkommende og hele poenget ditt forsvinner- stønn!!! Har en slik i familien, ufattelig dårlig egenskap! Blir også sprø av folk som sladrer masse, og jeg hater baksnakking! Og ja en ting til- jeg blir sprø av folk som antar ting uten å gidde å spøre hvordan ting egentlig er! Mange misforståelser kunne vært unngått om man ikke bare antok ting:-))

Anonymous poster hash: 32d9d...695

Skrevet

Folk som går sakte i bredden! Jenter som klør seg på låret når de har strømpebukser på, får fnatt av den lyden. Mennesker som sitter på trikken og bussen å smatter mens de spiser.

Skrevet

Nakken min.

Sure folk.

Anonymous poster hash: d16ef...680

Skrevet

At jeg ALLTID glemmer noe når jeg skal avgårde. Type nøkler, mobil, lommebok etc. Utrolig irriterende å måtte gå inn igjen og lete.

Audi-eiere som bestandig, uansett hvor fort jeg kjører, på død og liv skal ligge oppi rompa mi når jeg kjører bil. (Jo, det er nesten bare Audi'er som gjør dette.)

Folk som sniker i kø.Anonymous poster hash: 1e2ff...9d6

Audi ja!! Og en del BMWer, men mest Audi.

Anonymous poster hash: d16ef...680

Skrevet

Folk som er dårlige lyttere! Som avbryter eller overtar samtalen, eller som alltid skal komme med en sammenligning og tar av i fortellingen slik at det plutselig handler om vedkommende og hele poenget ditt forsvinner- stønn!!! Har en slik i familien, ufattelig dårlig egenskap! Blir også sprø av folk som sladrer masse, og jeg hater baksnakking! Og ja en ting til- jeg blir sprø av folk som antar ting uten å gidde å spøre hvordan ting egentlig er! Mange misforståelser kunne vært unngått om man ikke bare antok ting:-))Anonymous poster hash: 32d9d...695

Maja? :P

Anonymous poster hash: 9a4a9...caa

Skrevet

Helt klart smatting! Helt forferdelig! Når folk slafser med tyggegummi! He,he

Synes det også er veldig irriterende med de som bruker to parkeringsplasser fordi de er redd for bilene sine

Anonymous poster hash: 279a3...68c

Skrevet

Generalisering og når folk ikke greier å se annet enn svart/hvitt på ting.

At min samboer vekker meg når han legger seg flere timer etter meg.

Snorking.

Biler i ræven.

Å kave for å komme seg frem til fots i veldig mye snø.

Skrevet

Slurping. Voksne mennesker som ikke evner å drikke varm eller kald drikke uten å slurpe bør leve på Jan Mayen.
Slafsing.
Hundeeiere som ikke plukker opp dritten etter pelsdotten sin og/eller putter dritten i pose for så å kaste posen i grøfta. 
Folk som gir uttrykk for at de har barn som er ekstremt flinke til ALT: Kjører perfekt på ski når de er tre år, sykler når de er to, skriver handleliste når de er 3,5 år og går to mil på ski hver dag i påsken uten å klage når de er fire. 
Personer, inkludert barnehageansatte, som ser ned på folk som jobber fulltid. 
Foreldre som ikke evner å ta tak i utfordringer med barna sine, spesielt når disse ubehandlede diagnosene går ut over andre barn.
Foreldre som ikke tørker av ekle barnehender og lar snørr henge ut av nesen på barna sine. (dobbelt-usj).
Unnasluntrere.
Folk som kommer for sent (i alle fall uten å si fra).

Anonymous poster hash: 4a8f1...679
Skrevet

Alle som sier "man" i stedet for jeg! Hva er det for en uting? Nei - vi kan ikke snakke for alle andre, kun for oss selv!

Skrevet

Min drittsekk eks som kan irritere på seg gråstein.

Anonymous poster hash: b2410...5d5

Skrevet

Det enkleste svaret for min del er nok mennesker.

Skrevet

- Plager meg  å høre at "alle" har det så travelt. Alle har da 24 timer i døgnet? Jeg har ikke mer timer i døgnet jeg til jobb, henting i bhg, middagslaging, handle, husarbeid. Er alltid noen som har det så mye mer travelt enn andre :) For ikke å snakke om de som er alene uten mann og barn, og som ikkje jobber, men at de ALLTID har det såååå travelt!!! 

Anonymous poster hash: a2064...0eb
Skrevet

1. Foreldre som må sjekk kalenderen hver gang barna deres ønsker å komme på besøk.

2. Folk som alltid må overgå andre når de forteller noe. (Hvis en på jobben har vært syk, har alltid denne personen vært sykere).

3. Folk som alltid tror de har mer å gjøre enn andre, og som derfor skubber mye jobb over på andre.

Folk som er sykemeldt for alt mulig rart og derfor mye av grunnen til at jeg er som nr 1 på lista du har.

Anonymous poster hash: 91ee1...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...