Gå til innhold

Hva blir dere sprø av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Foreldre som må sjekk kalenderen hver gang barna deres ønsker å komme på besøk.

2. Folk som alltid må overgå andre når de forteller noe. (Hvis en på jobben har vært syk, har alltid denne personen vært sykere).

3. Folk som alltid tror de har mer å gjøre enn andre, og som derfor skubber mye jobb over på andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nynning, slafsing og høylytt tygging. Blir sprø!

 

Anonymous poster hash: 0bd2a...cd5

Skrevet

- folk som slafser/smatter når de spiser

- folk som avbryter når jeg/andre snakker

- folk som er uærlig

- folk som er negativ

- folk som sier "alt med måte" og "jeg spiser alt, men ikke alltid"



Anonymous poster hash: 6c0b0...3c2
Skrevet

Tvangstanker

 

Anonymous poster hash: ecc23...e26

Skrevet

- Hvis voksne folk smatter da de spiser. Da ser jeg rødt!

 

- Møkkstriper i dass, spesielt hvis det er noen vi har hatt på besøk som har laget de.

 

- Folk som syter og klager på alt selv om de ikke har noe å syte for. (F. Eks at det er for kaldt, men allikevel klager de da det blir varmt. )

 

- Folk som legger seg opp i ræva på en når man kjører bil, selv om man holder fartsgrensen.

 

 

Tja. Egentlig ganske mye. Men dette er vel det som jeg møter på nesten daglig.

Skrevet

- Smatting/slafsing

- Mennesker som ikke respekterer andre sin tid.

- Negative mennesker

- Mennesker med veldig humørsvingninger, it drives me crazy og ikke vite hvor jeg har folk.

- Folk som må rakke ned på andre for å heve seg selv.

- Mennesker uten selvinnsikt.

Skrevet

- Hvis voksne folk smatter da de spiser. Da ser jeg rødt!

 

- Møkkstriper i dass, spesielt hvis det er noen vi har hatt på besøk som har laget de.

 

- Folk som syter og klager på alt selv om de ikke har noe å syte for. (F. Eks at det er for kaldt, men allikevel klager de da det blir varmt. )

 

- Folk som legger seg opp i ræva på en når man kjører bil, selv om man holder fartsgrensen.

 

 

Tja. Egentlig ganske mye. Men dette er vel det som jeg møter på nesten daglig.

Den gang da, hver gang når. De som ikke kan den regelen irriterer.

De som kjører langt under fartsgrensen. De som ikke bruker blinklys. Vikeplikt er til for å holdes, noen skjønner ikke det. Og så de som subber på matbutikken. Fine damer/menn ødelegger inntrykket med subbinga si.

 

 

 

Anonymous poster hash: b6b6a...a93

Skrevet

Høylytt spising/smatting

Folk som klager over at de har vondt overalt, ting som er en filleting!

Plystring! Hate it!

Folk som ikke klarer å svare på melding før etter 2-3 dager

 

 

Anonymous poster hash: 437f4...f37

Skrevet

Andres forventninger

 

 

Anonymous poster hash: 11122...cee

Skrevet

Folk som klager over hvor kjipt de har det i jobben/ forholdet/ ift utdanning/ plassen de bor på og som ikke gjør noe med det. Blir seriøst forbanna av sånne tafatte folk!

 

Ellers er jeg faktisk veldig romslig og takler det meste greit :)

Skrevet

Liker ikke når folk kommer for sent ;) 

Liker ikke når folk knekker knoklene og andre ledd....

Skrevet

Mannfjols.

 

Anonymous poster hash: dd06e...f8e

Skrevet

Akkurat nå: analkløe😬

 

Anonymous poster hash: 9c682...0b3

Skrevet

-folk som ikke klarer å legge ansvaret der det skal være (Kjørte av veien fordi det ikke var strødd? Nei, du kjørte av veien fordi du kjørte for fort etter forholdene!)

-Folk som alltid fokuserer på problemene, og ikke etter løsningene

-lyder av leker! Fra mobilspill, tasteklikk, babyleker osv. Jeg blir råstressa!

Skrevet (endret)

Folk som ikke kan si hva de mener. De sier "nei, det er det samme for meg altså" samtidig som de signaliserer at det virkelig ikke er det samme for dem.

Folk som opptrer som martyrer. "Nå har jeg ofret meg for alle andre hele livet, nå er det på tide at jeg tenker på meg selv g blåser mer i hva andre ønsker"

 

Høy lyd nokså generelt, men spesielt mekaniske leker og unger som roper ved middagsbordet.

Endret av Iiiiik
Skrevet

Det som nok irriterer meg aller mest i hverdagen, er nok bilister som konsekvent ligger 5-10 km/t under fartsgrensen når det overhodet ikke er noen grunn til det. Fordømt irriterende å surre på E6 i 65-70 km/t. Blæh. Hvorfor kan ikke folk forstå at speedometeret alltid viser for mye.

 

Anonymous poster hash: 4fe18...fdc

Skrevet

At jeg ALLTID glemmer noe når jeg skal avgårde. Type nøkler, mobil, lommebok etc. Utrolig irriterende å måtte gå inn igjen og lete.

 

Audi-eiere som bestandig, uansett hvor fort jeg kjører, på død og liv skal ligge oppi rompa mi når jeg kjører bil. (Jo, det er nesten bare Audi'er som gjør dette.)

 

Folk som sniker i kø.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1e2ff...9d6

Skrevet

At jeg ALLTID glemmer noe når jeg skal avgårde. Type nøkler, mobil, lommebok etc. Utrolig irriterende å måtte gå inn igjen og lete.

 

Audi-eiere som bestandig, uansett hvor fort jeg kjører, på død og liv skal ligge oppi rompa mi når jeg kjører bil. (Jo, det er nesten bare Audi'er som gjør dette.)

 

Folk som sniker i kø.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1e2ff...9d6

Audi-eiere ass!

 

Det er de som er oftest utro også!

 

 

 

Anonymous poster hash: 7640e...cd9

Skrevet

Nesten alle som tygger tyggis (ja, det kan faktisk hende du slafser!) synes det er stygt å se på

Grinete og sutrete unger

Når mannen er sur

De som på død og liv skal fremstå som perfekte mødre på Facebook og utelukkende legger ut idyll- bilder og -statuser.

Skrevet

Smatting

Sutring

Kakling

Spytting

Parfyme

Når folk er opptatt av mobilen på besøk

Skrevet

Folk som kjører i 40 km i 60 sona! Foresten, folk som smatter koser seg ekstra mye med maten :D smattsmatt

Skrevet

Jeg blir aldri sprø av andre folk, kun min egne unger!

 

Evindelig krangling, masing, krangling, masing, somling og masing!

 

Anonymous poster hash: 063c7...af2

Skrevet

- Folk som lener hele kroppen inntil stengene på t-banen når det er fullt, så man ikke kan holde rundt stangen.

- For store dynetrekk, så man blir liggende med kun trekket de øverste 20 cm.

- Dopapir på offentlige toaletter, hvor papirrullen er kjempestor og gjemt inni en rundt metallbeholder, og man kun får dratt av en liten papirbit etter å ha lett lenge etter enden på rullen.

 

Anonymous poster hash: e8a7f...4ff

Skrevet

-krøllete dynetrekk

-mannens snorking

-folk med manglende intimsone (jeg hører deg selv om det er en meter imellom oss når du snakker til meg)

-når folk spør om noe, men ikke er interessert i å høre svaret.

Skrevet

Folk som gir lite av seg selv, fordi det er begrenset hvem de kan nedlate seg å snakke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...