Gå til innhold

hihi var jo litt søtt da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dette ble tatt i verste mening med en gang. Jeg skjønner hva du mener, HI.

Anonymous poster hash: 36e91...e65

Takk 💟💕

Anonymous poster hash: 40099...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dette ble tatt i verste mening med en gang. Jeg skjønner hva du mener, HI.

Anonymous poster hash: 36e91...e65

Kanskje fordi der er mange av oss som også syntes det var søtt en gang i tiden, og så lærte vi hvor lite søtt det egentlig var på den harde måten.

Skrevet

Det var vel sagt som en spør, regner jeg med. Skjønner hva du mener HI, synes også det var litt søtt. Her inne skal alle vri på alt mulig.

Anonymous poster hash: 0aa3a...480
Skrevet

Skjønner hva du mener Hi. Tror alle inne her enten er sammen med dritt-mannfolk eller har psykoe ekser, blir litt betenkt..

Anonymous poster hash: 603fd...c93

Skrevet

Hadde min mann sagt det, så hadde jeg tatt det som en stor spøk......og slik hadde han ment det og. Syns verken det er søtt eller ufint i utgangspunktet, må kjenne personen som sier det for å vurdere om det er søtt eller det stikk motsatte.

Skrevet

Herregud som dere overdriver. Har dere erfaringer med psykopater hele gjengen, eller?

Ja, HI, så lange han ellers er en normal mann, så skjønner jeg at du synes det var søtt. Vi alle liker at vår kjære er litt sjalu. LITT sjalusi er søtt!

Anonymous poster hash: 3f788...bd4

Nei, men de trenger ikke være psykopater for å være drittsekker. Min eks var slettes ikke psykopat, men den søte "småsjalu" greia ble etterhvert "veldig sjalu" og til slutt "sykelig sjalu og kontrollerende" dette er en prosess som de som ikke har opplevd det ikke kan forstå, så det er naturlig at de som har opplevd det ønsker å advare.

det kommer så snikende at man ser det ikke når man er midt oppi det, men når man ser tilbake lurer man på hva i alle dager man tenkte med.

Hadde han bare sagt at han ikke syntes noe om treningsstudio men at det var hennes valg ville ikke varsellampene lyst like sterkt som de gjør når han så foreslår et alternativ. Bare vent... snart får hun ergometersykkel i gave fordi han elsker henne så og hun jo ønsket seg en...

Anonymous poster hash: 8bf75...dfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...