Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Jeg kjeder meg altfor mye og sitter alene Her alltid når mannen er på sjøen Så nevnte for han at jeg ville melde meg inn i et treningssenter her i byen Men det likte han ikke.. var jo masse mannfolk der.. Anonymous poster hash: 40099...d0c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 ? Anonymous poster hash: 70d59...f34
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Sjalusi og paranoia har aldri vært søtt i mine øyne... Anonymous poster hash: d24e6...858
frk Nilsen Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Jeg hadde blitt skikkelig irritert om mannen kom med noe i den duren.... Søtt er det ikke! Endret 29. januar 2015 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Husk d utsagnet om fem år.... Anonymous poster hash: 6eb17...d1b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Han sa at han ikke kunne nekte meg Jeg syns det var søtt at han ble litt sjalu Han sa det ikke hardt Han mente jeg kunne jo bruke ergometersykkel her hjemme 😃😛 Anonymous poster hash: 40099...d0c
skinnfilla Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Ja, det er nok best at du trener hjemme.... Du hadde vel tenkt å hore deg på treningssenter, du, din tøs! Ikke søtt i det hele tatt, sjalu og creepy er nærmere...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 I utgangspunktet søtt, men pass deg for denne typen sjalusi. Anonymous poster hash: fefee...6a2
Keiserpingvin Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Søtt er ikke akkurat ordet jeg ville ha brukt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 Søtt? Anonymous poster hash: 500fd...8ff
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Huff. Søtt? Tror ikke det. Veldig skummelt. Anonymous poster hash: 4945b...01b
Kanutten83 Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Kommer litt ann på tonefallet og måten han sa det på, og om han virkelig mente det. Min mann kunne også fint ha sagt noe slik, men ikke ment det alvorlig. Litt engstelig hadde han nok blitt for at jeg skulle falle for en av mennene der, for det er jo kun kjekke og veltrente menn på slike steder må vite Men han hadde ikke blitt sur eller avhørt meg om jeg valgte å trene på et senter. Så om mannen min hadde sagt noe slik så hadde det faktisk vært litt søtt
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #17 Skrevet 30. januar 2015 Hadde mannen min som også jobber offhore sagt noe sånn, hadde jeg blitt sur! Skal han være borte i ukesvis, og så er det ikke greit at jeg trener fordi det er mannfolk der?! 😜 Det er da damer offshore også, da kan han ikke dra på jobb mer heller da 🙊 Anonymous poster hash: c06af...0ed
Pobie Skrevet 30. januar 2015 #18 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har vært sammen med en som var sjalu og kontrollerende, som endte med at jeg ikke hadde venner igjen da han slo opp (etter at *han* var utro) fordi han tålte ikke at jeg hadde venner eller pratet med folk for da følte han seg ikke "spesiell" nok. Så i utgangspunktet synes jeg ikke sjalusi og at han antyder at du kommer til å være utro er spesielt søtt eller romantisk. Synes det er rart at det var det han tenkte på. Han burde heller oppmuntret deg til å gjøre ting som du liker, siden han ikke kan være der sammen med deg. Men kommer også an på hvordan det ble sagt. Min mann kan spøke med slikt, men da er det tydelig at det er spøk og det skjer sjelden. Jeg vet at han stoler på meg siden jeg innimellom treffer mannlige klienter hjemme hos dem selv i forbindelse med jobben, og mannen har ikke noe problem med dette. Han er av og til bekymret siden jeg er hjemme hos mannfolk som jeg ikke kjenner og risiko for vold og voldtekt osv, men dette har ikke noe å gjøre med sjalusi.
skjotta Skrevet 30. januar 2015 #19 Skrevet 30. januar 2015 Sånne ting er alltid søtt i begynnelsen. Om et års tid er du så veltrent at du ikke reagerer når han driver og sjekker om du virkelig er hos Mamman din på besøk eller når han "tilfeldigvis" dukker opp på venninnekvelder. Enda et år senere så ser du jo helt klart at det var jo din skyld at han trodde du var utro når du ble litt forsinket, for du hadde jo på deg DEN genseren (som merkelig nok er borte nå...) Sett ned foten kvinne, krev selvstendighet og retten til å gjøre det du har lyst til. Krev at han stoler på DEG (for om han stoler på deg har det ikke noe å si hvor mange menn der er rundt deg) og at han gir deg den tilliten du gir ham (mye kvinnfolk som jobber på sjøen...)
pifi med tre nurk Skrevet 30. januar 2015 #20 Skrevet 30. januar 2015 Enig med de andre. Ikke søtt. Ekkelt og ceepy!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #21 Skrevet 30. januar 2015 Han høres skummel ut.. Anonymous poster hash: 31cfb...7e1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #22 Skrevet 30. januar 2015 Herregud som dere overdriver. Har dere erfaringer med psykopater hele gjengen, eller? Ja, HI, så lange han ellers er en normal mann, så skjønner jeg at du synes det var søtt. Vi alle liker at vår kjære er litt sjalu. LITT sjalusi er søtt! Anonymous poster hash: 3f788...bd4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #23 Skrevet 30. januar 2015 Herregud som dere overdriver. Har dere erfaringer med psykopater hele gjengen, eller? Ja, HI, så lange han ellers er en normal mann, så skjønner jeg at du synes det var søtt. Vi alle liker at vår kjære er litt sjalu. LITT sjalusi er søtt! Anonymous poster hash: 3f788...bd4 Takk. Ja, han er normal 💟 Anonymous poster hash: 40099...d0c
pifi med tre nurk Skrevet 30. januar 2015 #24 Skrevet 30. januar 2015 Men er det "greit" for han at du trener utenfor husets fire vegger da? Kommer han til å være sur når du kommer fra trening? Eller vise passiv aggressiv atferd når du skal ut og trene? Hvis han helt og holdent synes det er fint og flott at dama trener og gjør noe som er bra for henne, men kan tulle litt med alle mannfolka som kommer til å sikle etter dama hans, da er det jo bare kos... Men hvis han egentlig mener at du kun burde trene inne i deres egen stue.. Da er det ikke mye søtt lenger!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #25 Skrevet 30. januar 2015 Jeg skjønner ikke hvordan dette ble tatt i verste mening med en gang. Jeg skjønner hva du mener, HI. Anonymous poster hash: 36e91...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå