Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #26 Skrevet 30. januar 2015 Du, Twintipp, mener du SERIØST at man må oppleve å være drittsekk for å kunne sette seg inn i hvordan det er å være drittsekk? Det må være lov å dømme handlinger til folk uten å være drittsekk selv. Jeg dømmer dem som røyker under svangerskapet for eksempel, selv om jeg aldri har røyket selv. På samme måte som jeg dømmer elskere og elskerinner til gifte folk med barn. Du gjør et bevisst valg for å bidra til ødeleggelse av en familie. At mannen i denne situasjonen er den store stygge ulven, er utvilsomt. Men jeg synes at elskere og elskerinner er heller ikke perfekte og uten skyld. HI trodde hun var bedre enn kona til elskeren, og ventet i 2 år på at han skulle gå fra kone og barn til fordel for en knulledukke. Dette vitner kun om å være ganske dum og ødelegge for seg selv, i tillegg til alle andre. Nei, det er ikke så ofte man går fra kone og barn til ei som man bare har sex med. Bare les statistikken. Hvis man først går til elskerinne, er slike forhold mye mer dømt å mislykkes, enn forhold som ikke er basert på utroskap. Også statistikk. Det lyser av hele svaret ditt at du har hatt deg med gift/samboende mann og prøver å rettferdiggjøre det, dessverre... Anonymous poster hash: 20aee...592 Og det lyser av svaret ditt at du er en forsmådd, bitter kone som pga dårlige erfaringer kun ser en trussel i andre kvinner. Du sier at mannen er den største drittsekken. Likevel synes mange kvinner det er helt innafor å fortsette med dette svikefulle vesenet som var villig til å ofre den for å få ha sex med en annen kvinne, og nærmest er stolte når dere sier "HAHA, det var MEG han valgte, ikke deg din knulledukke!" Han kan tilgis, men all verdens kvinner som har involvert seg med en opptatt mann skal helst brenne i helvete til evig tid? Jeg ville forresten langt heller vært en knulledukke enn en bitter, forsmådd kone som levde videre med en utro sviker. Og nei, jeg har aldri vært involvert med en opptatt mann, men det kommer du uansett til å påstå at jeg har vært. Anonymous poster hash: 7f8f3...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå