Superdolly Skrevet 2. februar 2015 #26 Skrevet 2. februar 2015 Men da velger du med vitende og vilje ikke bare å bli, men også gjøre forholdet fastere og mer juridisk bindende. Et forhold der du blir undertrykt og overkjørt og ikke er lykkelig. Da kan du jo likeså godt la ham få viljen sin i alt med dette bryllupet, for det er jo slik det vil bli i fremtiden også. Og har du døtre, lærer du dem at det er greit å leve i forhold der de blir undertrykt. Har du sønner, lærer du dem at de kan overkjøre og undertrykke sine framtidige samboere. Beklager at jeg er litt krass mot deg nå, men dette velger du med åpne øyne. Det har ingenting å si hva du får bestemme og ikke i bryllupet, for i hele resten av livet ditt skal du ha minimalt med innflytelse og mulighet til å ta avgjørelser.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #27 Skrevet 2. februar 2015 ja akkurat bryllupet er jeg ikke sikker på lenger, men skal jeg ut av dette her må jeg spare meg opp midler først, slik det er idag har jeg ikke sjangs til å klare meg alene med barna. er redd han kommer til å ta dem slik at jeg ikke får se de veldig ofte. ja jeg velger muligens dette selv, men jeg ser ingen annen utvei akkurat nå, "heldigvis" er barna våre små så de merker lite til de gnisningene oss i mellom HI Anonymous poster hash: 624a1...a80
oslofrk Skrevet 2. februar 2015 #28 Skrevet 2. februar 2015 Beklager HI, men dette kan du ikke gjøre! barn merker slikt! Come on - ikke gjør dette mot hverken degselv, eller dem. Jeg pleier aldri svare på slike tråder, men klarer ikke la være nå. Du kan endre dette! Du fortjener så mye bedre enn å stadig bli påminnet fortiden. Løp! Du kommer til å klare deg MYE bedre alene!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #29 Skrevet 2. februar 2015 Dette var trist lesing. Denne mannen har lite respekt for de, men i Norge trenger man heldigvis ikke la mannen bestemme alt pga. det finansielle. Tenk deg grundig om! Er det slik du vil ha det? (Hilsen hun som spurte om du hadde kjent denne mannen lenge. Alarmklokkene ringer her!) Klem, Anonymous poster hash: ba73e...d47
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #30 Skrevet 2. februar 2015 det er litt sånn - han tjener mest og har en plettfri bkgrunn, om man kan si det sånn jeg tjener dårlig, og har en del bagasje, ergo har min stemme mindre å si han sier til stadighet at han ikke orker og lide for det jeg har rota til i fortiden. han har riktignok snakket med broren sin og forklart tydelig at jeg ikke vil ha han som toastmaster... og nå er han veldig opptatt av å minne meg på at hans kjære bror nærmest er forvist pga meg kjenner jeg får en bismak av hele opplegget HI Anonymous poster hash: 624a1...a80 Ut fra det du skriver hadde jeg utsatt bryllupet på ubestemt tid. Og krevd forandringer om forholdet i hele tatt skulle være, at han mener det du har å si ikke skal legges like stor vekt på som det han har å si er rett og slett en skremmende holdning og at han holder det mot deg at du tjener mindre en han og at du har bagasje med deg gjør det hele langt verre. Anonymous poster hash: b29c6...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå