Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #26 Skrevet 30. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er.Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Har svart på flere tråder med blant annet bloggnavnet mitt, la ut en tråd for en stund siden der jeg skrev bloggadressen, navn etc..? Sikkert ikke alle som har fått det med seg, men regner med at det er mennesker her inne som vet hvem jeg er, uten at det plager meg det minste :-)Ok, men da er du litt lite smart Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Hvorfor? Legger da ikke ut noe her jeg ikke kunne lagt ut på feks bloggen? :-) Fordi her inne finnes det noen gærne damer, noe som noen brukere har fått erfare på det verste. Anonymous poster hash: ffaa5...e7a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #27 Skrevet 30. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er.Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Har svart på flere tråder med blant annet bloggnavnet mitt, la ut en tråd for en stund siden der jeg skrev bloggadressen, navn etc..? Sikkert ikke alle som har fått det med seg, men regner med at det er mennesker her inne som vet hvem jeg er, uten at det plager meg det minste :-) Ok, men da er du litt lite smart Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Hvorfor? Legger da ikke ut noe her jeg ikke kunne lagt ut på feks bloggen? :-) På DIB er det mange lesere, bloggen din er det nok ikke fullt så mange som leser. Det er maaange rare folk på nett. Tror ikke du har lyst på hevngjerrige damer/menn på døra. Anonymous poster hash: 98f53...b7a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #28 Skrevet 30. januar 2015 Tror man skal være svært forsiktig med å tro at man gjenkjenner noen her. Venninnen min opplevde at det begynte å gå historier om henne som ikke var sanne, ikke snille historier heller. Hun syntes det var veldig ubehagelig, men etter mye strev, fant hun ut at det var noen på hjemstedet hennes som var helt skråsikre på at det var hun som var her inne, de brettet ut og fortalte for andre, og sikkert la til litt også. Da hadde min venninne aldri vært på dette forumet, men det begynte hun med etterpå. Alle er nok spesielle, men ikke så spesielle at det ikke finnes likhetstrekk med andre, og ganske mange andre også hvis man legger viljen til og vil gjenkjenne noen. Anonymous poster hash: 86c29...bb2
JessicaM50 Skrevet 30. januar 2015 #29 Skrevet 30. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er.Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Har svart på flere tråder med blant annet bloggnavnet mitt, la ut en tråd for en stund siden der jeg skrev bloggadressen, navn etc..? Sikkert ikke alle som har fått det med seg, men regner med at det er mennesker her inne som vet hvem jeg er, uten at det plager meg det minste :-) Ok, men da er du litt lite smart Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Hvorfor? Legger da ikke ut noe her jeg ikke kunne lagt ut på feks bloggen? :-)På DIB er det mange lesere, bloggen din er det nok ikke fullt så mange som leser. Det er maaange rare folk på nett. Tror ikke du har lyst på hevngjerrige damer/menn på døra. Anonymous poster hash: 98f53...b7a Godt poeng. Men gjort er gjort, så får vi bare håpe at jeg har vært oppegående nok til å ikke skrive ting som kan vekke disse syke menneskene da..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #30 Skrevet 30. januar 2015 Jeg kjenner igjen en kollega av meg. Ting vi snakket om i løpet av dagen, dukket opp her Har ikke sagt noe til henne. Anonymous poster hash: 409e7...2a4 Sikker på at det ikke er tilfeldig Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Det tenker jeg også. Folk som er så skråsikre på at historier handler om dem, er nok ofte bare litt navlebeskuende... Anonymous poster hash: e32a4...e6c Jeg er 100 % sikker på at det er henne. Anonymous poster hash: 409e7...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå