Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Hvorfor trur med slikt? Aldri bevises det heller.... Anonymous poster hash: 5fbc4...a68
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har aldri truet med noe som helst, men jeg har gjort en annen oppmerksom på at jeg vet hvem hun er slik at hun har mulighet til å tilpasse hva hun legger ut etter det. Jeg har kjent igjen to andre her inne også, men de var her såpass sjelden (eller de bruker anonymknappen ofte) at jeg ikke så noen grunn til å opplyse om at jeg vet hvem som skjuler seg bak nicket. Anonymous poster hash: 4d788...468
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 I en periode var det helt ekstremt, alltid noen som kjente seg igjen. Jeg diktet engang opp en historie, basert på noe som skjedde da jeg bodde i et annet land. Bare for å få diskusjon, synspunkter på en problemstilling. Da var det visst en som kjente seg og meg igjen. Tror ikke det! Når det er sagt så har jeg kjent igjen folk. Bor i ei lita bygd. Anonymous poster hash: 96c59...25b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Kjent igjen en dame her inne. Hun la frem en svært så detaljert historie som jeg selv var med i. Skrev tilbake på slik måte at hun skjønte at de var jeg som skrev og at jeg hadde kjent henne igjen. Burn...haha Anonymous poster hash: ae5ec...e14
Superdolly Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 I noen tilfeller kan det kanskje tenkes at "jeg vet hvem du er" er ment som en vennlig advarsel. Vi alle her inne kan jo med fordel tenke oss om før vi legger ut veldig detaljerte beskrivelser av barna, familien, bosted også videre. Norge er et lite land og kanskje er man ikke riktig så anonym som man tror. Nettvettet bør i alle fall brukes når man skriver om egne og andres barn, som ikke har noe som helst valg når det gjelder omtalen av dem på et åpent forum.
JessicaM50 Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Ei på jobben "skryter" av teite innlegg her. Svarer nedlatende som bare det og signerer nesten alltid med yrkestittel. Før brukte hun mye brukernavn fordi det er så viktig at alle vet hva hun og mannen driver med. Nå skriver hun anonym, fortsatt like lett å kjenne igjen den nedlatende tonen særlig når hun fortsatt stadig snakker på jobb om det som skrives her inne. Anonymous poster hash: f11d0...f7e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Jeg kjenner igjen en kollega av meg. Ting vi snakket om i løpet av dagen, dukket opp her Har ikke sagt noe til henne. Anonymous poster hash: 409e7...2a4
snorkfrøken&mini Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 det blir ofte sagt litt på tull at alle i norge er to bekjente fra å kjenne kvarandre, er nok noko i det. som andre seier er norge eit lite land. Trur nesten me må rekna med å bli gjennkjent av ein og annan på internett:-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Vet hvem mamma til ADHD-gutt er. Og så vet jeg hvem Mammaen til Will & Ailo er. Tror ikke jeg vet noen andre. Anonymous poster hash: 661d3...fbd
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er. Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 Jeg kjenner igjen en kollega av meg. Ting vi snakket om i løpet av dagen, dukket opp her Har ikke sagt noe til henne. Anonymous poster hash: 409e7...2a4 Sikker på at det ikke er tilfeldig Anonymous poster hash: ffaa5...e7a
Miamimom Skrevet 29. januar 2015 #13 Skrevet 29. januar 2015 Hvordan beviser man at man vet hvem det er da mener du? Skal man skrive fullt navn og adresse på vedkommende?
JessicaM50 Skrevet 29. januar 2015 #14 Skrevet 29. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er. Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Har svart på flere tråder med blant annet bloggnavnet mitt, la ut en tråd for en stund siden der jeg skrev bloggadressen, navn etc..? Sikkert ikke alle som har fått det med seg, men regner med at det er mennesker her inne som vet hvem jeg er, uten at det plager meg det minste :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #15 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har truffet to damer her inne som har hatt sex med samme mann som meg (2 forskjellige menn ) Anonymous poster hash: 55363...f90
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #16 Skrevet 29. januar 2015 Noen ganger opplever jeg at folk legger ut statuser på facebook samtidig som de poster et innlegg med samme problemstilling her inne. På samme tidspunkt ☺ og informasjonen de legger ut her om seg selv vet jeg stemmer siden jeg vet hvem de er på Facebook. Men aldri opplevd at det er noe hårreisende innlegg da. Men ser hvor lett det er å bli gjenkjent. Har ikke sagt noe til de det gjelder da de kun er bekjente. Anonymous poster hash: b1135...d8c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #17 Skrevet 29. januar 2015 Jeg kjenner igjen en kollega av meg. Ting vi snakket om i løpet av dagen, dukket opp her Har ikke sagt noe til henne. Anonymous poster hash: 409e7...2a4 Sikker på at det ikke er tilfeldig Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Det tenker jeg også. Folk som er så skråsikre på at historier handler om dem, er nok ofte bare litt navlebeskuende... Anonymous poster hash: e32a4...e6c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #18 Skrevet 29. januar 2015 Noen ganger opplever jeg at folk legger ut statuser på facebook samtidig som de poster et innlegg med samme problemstilling her inne. På samme tidspunkt ☺ og informasjonen de legger ut her om seg selv vet jeg stemmer siden jeg vet hvem de er på Facebook. Men aldri opplevd at det er noe hårreisende innlegg da. Men ser hvor lett det er å bli gjenkjent. Har ikke sagt noe til de det gjelder da de kun er bekjente. Anonymous poster hash: b1135...d8c Og her mangler det kanskje litt analytiske evner siden du ikke klarer å tenke deg at det finnes andre muligheter... Selv har jeg f.eks. sett morsomme ting som noen andre har lagt ut her, og i neste øyeblikk selv lagt det ut på facebook. Anonymous poster hash: e32a4...e6c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #19 Skrevet 29. januar 2015 Noen ganger opplever jeg at folk legger ut statuser på facebook samtidig som de poster et innlegg med samme problemstilling her inne. På samme tidspunkt ☺ og informasjonen de legger ut her om seg selv vet jeg stemmer siden jeg vet hvem de er på Facebook. Men aldri opplevd at det er noe hårreisende innlegg da. Men ser hvor lett det er å bli gjenkjent. Har ikke sagt noe til de det gjelder da de kun er bekjente. Anonymous poster hash: b1135...d8c Og her mangler det kanskje litt analytiske evner siden du ikke klarer å tenke deg at det finnes andre muligheter... Selv har jeg f.eks. sett morsomme ting som noen andre har lagt ut her, og i neste øyeblikk selv lagt det ut på facebook. Anonymous poster hash: e32a4...e6c Det har ikke handlet om morsomme ting som folk deler på Facebook da. Det er detaljerte opplevelser som blir diskutert i kommentarfeltet på personens status. Ofte om barna. Identisk hendelse som blir lagt ut her på dinbaby. Jeg er faktisk ikke i tvil ☺ er samme person som har lagt ut flere ganger. Anonymous poster hash: b1135...d8c
Gjest Antarctica Skrevet 30. januar 2015 #20 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har truffet to damer her inne som har hatt sex med samme mann som meg (2 forskjellige menn ) Anonymous poster hash: 55363...f90 Han som begynner på F og bor et sted der man må ta ferge...????
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #21 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har truffet to damer her inne som har hatt sex med samme mann som meg (2 forskjellige menn ) Anonymous poster hash: 55363...f90 Han som begynner på F og bor et sted der man må ta ferge...???? Hva har jeg gått glipp av..?!? Anonymous poster hash: e32a4...e6c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #22 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har truffet to damer her inne som har hatt sex med samme mann som meg (2 forskjellige menn ) Anonymous poster hash: 55363...f90 ?! Truffet dem IRL ? Anonymous poster hash: 3f688...bd2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #23 Skrevet 30. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er.Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Har svart på flere tråder med blant annet bloggnavnet mitt, la ut en tråd for en stund siden der jeg skrev bloggadressen, navn etc..? Sikkert ikke alle som har fått det med seg, men regner med at det er mennesker her inne som vet hvem jeg er, uten at det plager meg det minste :-) Ok, men da er du litt lite smart Anonymous poster hash: ffaa5...e7a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #24 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har truffet to damer her inne som har hatt sex med samme mann som meg (2 forskjellige menn ) Anonymous poster hash: 55363...f90 ?! Truffet dem IRL ? Anonymous poster hash: 3f688...bd2 Han ja hehe Har ikke møtt damene Bare mennene 😃😜😜 Anonymous poster hash: 55363...f90
JessicaM50 Skrevet 30. januar 2015 #25 Skrevet 30. januar 2015 Tror de fleste her inne vet hvem jeg er, men nå har jeg vel egentlig aldri forsøkt å skjule det heller. Sikkert lurt å få beskjed om at noen vet hvem du er slik at man kan tilpasse det man legger ut etter det, som flere nevner over her :-) eller så er det jo bare å ikke legge ut masser med informasjon om familie osv, dersom noen vet hvem du er.Hvorfor i alle dager skulle de fleste her inne vite hvem du er? Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Har svart på flere tråder med blant annet bloggnavnet mitt, la ut en tråd for en stund siden der jeg skrev bloggadressen, navn etc..? Sikkert ikke alle som har fått det med seg, men regner med at det er mennesker her inne som vet hvem jeg er, uten at det plager meg det minste :-) Ok, men da er du litt lite smart Anonymous poster hash: ffaa5...e7a Hvorfor? Legger da ikke ut noe her jeg ikke kunne lagt ut på feks bloggen? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå