Gå til innhold

Utroskap. Fortelle eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ikke fortalt det. Du risikerer å ødelegge veldig mye for mannen din. Dersom det pågår over lengre tid ville jeg sendt en anonym melding til mannen hennes.

Anonymous poster hash: f15d8...826

Hvordan sender man en anonym melding?

Anonymous poster hash: 65c64...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om ei som er utro mot samboeren sin. Jeg har ingen personlig bekjentskap til noen av dem. Skal jeg sende han en mld å fortelle eller ikke? De er unge uten barn.

Anonymous poster hash: 3e273...7b7

Din heks! Er livet ditt så kjedelig at du må legge deg borti andres??

Anonymous poster hash: 10a40...4b6

Skrevet

Vet om ei som er utro mot samboeren sin. Jeg har ingen personlig bekjentskap til noen av dem. Skal jeg sende han en mld å fortelle eller ikke? De er unge uten barn.

Dette handler fint lite om å kjede seg eller ikke. Jeg har vel ganske tydelig uttrykket at jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre. Er tydelig at en del folk ville visst om partnerens utroskap samme hvor det stammet fra. Men jeg vil jo ikke at mannen min skal ha det kjipt heller.

Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt rasende på de i min omgangskrets som hadde visst at partneren min var utro og ikke sagt noe til meg!

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende på de i min omgangskrets som hadde visst at partneren min var utro og ikke sagt noe til meg!

Men dette er jo ikke mennesker i den uskyldige mannens omgangskrets. Dette er totalt fremmede mennesker for HI. Skal man ringe samboerne hver gang man ser to mennesker sammen som ikke er gift?

Hva om man gir en varm klem i all offentlighet til en av motsatt kjønn, sende anonym mld. da også?

Foreslår at HI er såpass tøff at hun ringer på hjemme hos de hun skal sladre på.

Nei, jeg er ikke utro mot mannen min, men blir bare kraftig provosert over folk som HI

Anonymous poster hash: d0ab0...502

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden sagt noe. Kanskje fordi jeg står midt oppi det selv. vet om noen på jobb som har Vært utro mot sin partner. Kunne ikke falle meg inn å si det. Det er virkelig ikke min business.

Er det noen jeg sladrer til så er det om mine nære venninner blir bedratt. Da forteller jeg det. Andre perifere venner, kollegaer og naboers sexliv legger jeg meg ikke oppi.

Anonymous poster hash: 644ae...ad6

Skrevet

Synes det er rart så mange ikke vil vite. Det verste jeg kunne tenke meg er å først oppdage at mannen har vært utro for å så finne ut at bekjente/venner visste om det uten å si det til meg.....

Anonymous poster hash: 8b1dc...e18
Skrevet

Si det, jeg ville visst det :)

Skrevet (endret)

Hadde det vært en nær venn, så hadde jeg sagt det. Men å sladre på noen jeg ikke kjenner hadde ikke falt meg inn.

Og så avslører du i tillegg ovenfor han som har betrodd seg til din mann, at din man ikke er til å stole på. Synes den er vel så kinkig..

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Gjest flykræsj
Skrevet

Ikke si noe. Dette har du strengt tatt ikke noe med. Hadde det vært en venninne av deg kunne du heller vurdert det. Hadde fått helt fnatt hvis en jeg knapt nok kjente kom og fortalte at mannen min var utro.

Skrevet

Si det!

Anonymous poster hash: a72dc...ebb

Skrevet

Jeg hadde satt STOR pris på å vite at min mann har forhold på si for å kunne kvitte meg med drittsekken, faktisk. Det er utrolig vondt å vite at alle andre vet unntatt deg selv, har selv opplevd det og unner det ikke min verste fiende. Det går an å vise medmenneskelighet selv om dere ikke er venninner.

Skrevet

Selvfølgelig skal du si det!

Anonymous poster hash: 6481f...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...