Gemini77 Skrevet 31. januar 2015 #101 Skrevet 31. januar 2015 Flere som sier at de ser antydning til strek men husk at det er antistoffer der teststreken skal være som skal gi fargeindinadjon ved graviditet. Denne streken med antistoffer kan man skimte uansett når den er våt, nettopp fordi det er kjemikalier der i motsetning til resten av stripsen i testen. Og jeg se forøvrig ingen strek, annet enn en antydning av antistoffer der teststreken skal være. Antistoffer? Nettopp vært forkjøla? Anonymous poster hash: 4c485...c81 Vet ikke hvordan du tester men en graviditetstest er et immunassay med kombinert monoklonale og polyklonale antistoffer. Disse antistoffene vil da ligge som en strek og bindes disse antistoffene til hormonet HCG så oppstår en fargereaksjon. Selve streken med antistoffer kan man greie å se uansett, da uten farge.Jeg tror jeg elsker deg. Forkjærlighet for nerdete kommentarer?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #102 Skrevet 31. januar 2015 Jeg ser strek på alle, jeg:)Anonymous poster hash: 3204d...464 Dere som ser noe, er det skyggestrek eller en svaaak posetiv? Anonymous poster hash: e8f59...f54 Hvor gamle er egentlig folk som ikke kan rettskriving??! Komt? Posetiv? Så himla flaut!! Anonymous poster hash: 392b6...529 Skjønner ikke hvorfor folk må kommentere enkelte skrivefeil! Unødvendig synes jeg!! Folk legger ut ting å tang i forumet, ting de er usikker på, treng hjelpt til osv. Men veldig mange er opptatt av å kommentere *skrivefeil* istedenfor. Skjønner ikke hvorfor folk må svare seg selv i sin egen status der man utgir seg for å være noen andre. Har dere ikke forstått at det er "jente 89" som har opprettet alle disse trådene som har vært siste tiden? Har sett flere eksempler der hun forveksler nick, brukernavn og koder. Hver gang noen påpeker det blir det stille og like etter kommer det en ny tråd med samme kjærringa og samme problem. Gi deg nå kvinnemenneske Anonymous poster hash: cf1ff...c3a
Lessismore Skrevet 31. januar 2015 #103 Skrevet 31. januar 2015 Jaja. Hvordan går det da, hi? Tatt en ny test?
Gustav Klitt Skrevet 31. januar 2015 #105 Skrevet 31. januar 2015 Flere som sier at de ser antydning til strek men husk at det er antistoffer der teststreken skal være som skal gi fargeindinadjon ved graviditet. Denne streken med antistoffer kan man skimte uansett når den er våt, nettopp fordi det er kjemikalier der i motsetning til resten av stripsen i testen. Og jeg se forøvrig ingen strek, annet enn en antydning av antistoffer der teststreken skal være. Antistoffer? Nettopp vært forkjøla? Anonymous poster hash: 4c485...c81 Vet ikke hvordan du tester men en graviditetstest er et immunassay med kombinert monoklonale og polyklonale antistoffer. Disse antistoffene vil da ligge som en strek og bindes disse antistoffene til hormonet HCG så oppstår en fargereaksjon. Selve streken med antistoffer kan man greie å se uansett, da uten farge.Jeg tror jeg elsker deg.Forkjærlighet for nerdete kommentarer? Tja, akkurat denne var i hvert fall helt gull
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #106 Skrevet 31. januar 2015 Så heller ingen strek på første test. Anonymous poster hash: a3cff...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå