Gå til innhold

Mensen er ikke komt! Tok en test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen er garantert negativ!kritthvit. Dere som ser en strek bør fra å sjekke øya!!!

Anonymous poster hash: 3c9a3...56e

Det er den ikkje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så svak strek på alle 3 bildene.

Anonymous poster hash: b501c...942

Skrevet

Har inntrykk av at når man bruker appelprodukter så ser man slike svake streker dårligere? Jeg ser iallfall strekene uten problemer og har sjekket med både min Samsung mobil og Samsung tab. Jeg ser strekene med HP-pcen og men da såvidt.

Anonymous poster hash: 19680...166

Skrevet
Har inntrykk av at når man bruker appelprodukter så ser man slike svake streker dårligere? Jeg ser iallfall strekene uten problemer og har sjekket med både min Samsung mobil og Samsung tab. Jeg ser strekene med HP-pcen og men da såvidt.Anonymous poster hash: 19680...166 [/quot

Jeg leste: når man bruker analprodukter Synstest neste ja....

Anonymous poster hash: 1f8ef...b5f

Skrevet
Anonym bruker, on 29 Jan 2015 - 13:57, said:

Har inntrykk av at når man bruker appelprodukter så ser man slike svake streker dårligere? Jeg ser iallfall strekene uten problemer og har sjekket med både min Samsung mobil og Samsung tab. Jeg ser strekene med HP-pcen og men da såvidt.

Jeg sitter på en HP PC, og ser bare ikke engang en antydning til strek.

Skrevet

Anonym bruker, on 29 Jan 2015 - 13:57, said:

Har inntrykk av at når man bruker appelprodukter så ser man slike svake streker dårligere? Jeg ser iallfall strekene uten problemer og har sjekket med både min Samsung mobil og Samsung tab. Jeg ser strekene med HP-pcen og men da såvidt.Anonymous poster hash: 19680...166

Jeg sitter på en HP PC, og ser bare ikke engang en antydning til strek.
Er bare en liten antydning jeg ser, men kan være kun fordi jeg vet at den er der.

Skrevet

Da må da jeg og være blind. Ser ikke antydning til en strek en gang. Kan godt være at HI ser det som faktisk har testen i hånda, for sånn har jeg og fått, men det syns ikke på bilde. Og jeg var da gravid.

Men, på bildet her for meg ser den negativ ut :) beklager.

Anonymous poster hash: 74fc8...176
Skrevet

Ser en svak strek, lykke til 👌

Skrevet

Har inntrykk av at når man bruker appelprodukter så ser man slike svake streker dårligere? Jeg ser iallfall strekene uten problemer og har sjekket med både min Samsung mobil og Samsung tab. Jeg ser strekene med HP-pcen og men da såvidt.Anonymous poster hash: 19680...166 [/quot

Jeg leste: når man bruker analprodukter Synstest neste ja....

Anonymous poster hash: 1f8ef...b5f

Ha ha ha. Samme leste jeg!

Jeg ser også en strek Hi 😊

Skrevet

Jeg ser ingen strek...

Anonymous poster hash: db5e4...427
Skrevet

Jeg ser strek, har ifon.

Anonymous poster hash: 1b2c5...3b8

Skrevet

Vel, jeg bruker iPad og ser to streker. Tror heller dere som ikke ser streker burde investere i litt dyrere datamaskin eller nettbrett.. Med bedre oppløsning..,

Anonymous poster hash: 4c485...c81

Skrevet

Ingen mens i dag heller :o hva tror dere? Ser det ut som svak positiv eller skyggestrek ?

Anonymous poster hash: e8f59...f54

Skrevet

Ingen mens i dag heller :o hva tror dere? Ser det ut som svak positiv eller skyggestrek ?

Ta ny test i morgon, på morgonurin!

Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: 8d416...f51

Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: 8d416...f51

Jeg mener på de bildene jeg la ut i går, skal teste om noen dager tenkte jeg:)

Skrevet

Ja? Test?

Skrevet

Spennende.

Anonymous poster hash: 88952...29a

Skrevet

Komt??? Lær deg å skriv føre du produserer barn! Anonymous poster hash: 4e31f...166

Den som slenger kan vere 10 ganger dårligere i noe annet.

Anonymous poster hash: 36d20...c22

Skrevet

Komt??? Lær deg å skriv føre du produserer barn!

Anonymous poster hash: 4e31f...166

Sier du?Føre? FØR heter det.

Anonymous poster hash: 00efb...ba1

Skrevet

*kommet

Anonymous poster hash: 92875...c22
Skrevet

Ta en ny test da!

Skrevet

Vi venter... :P

Anonymous poster hash: 3ebdf...676

Skrevet

Flere som sier at de ser antydning til strek men husk at det er antistoffer der teststreken skal være som skal gi fargeindinadjon ved graviditet. Denne streken med antistoffer kan man skimte uansett når den er våt, nettopp fordi det er kjemikalier der i motsetning til resten av stripsen i testen.

Og jeg se forøvrig ingen strek, annet enn en antydning av antistoffer der teststreken skal være.

Antistoffer? Nettopp vært forkjøla? :P

Vet ikke hvordan du tester men en graviditetstest er et immunassay med kombinert monoklonale og polyklonale antistoffer. Disse antistoffene vil da ligge som en strek og bindes disse antistoffene til hormonet HCG så oppstår en fargereaksjon. Selve streken med antistoffer kan man greie å se uansett, da uten farge.

Jeg tror jeg elsker deg.

Skrevet

Herregud for en irriterende tråd 😁

Anonymous poster hash: a28f4...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...