skinnfilla Skrevet 5. februar 2015 #26 Skrevet 5. februar 2015 Hjelp til førerkort ,er vel mer enn nok! Dritdyrt med kjøretimer. Bil får de ordne seg med selv ,når de får jobb og mulighet til å betale det selv. Skal du liksom stå for forsikring, drivstoff og vedlikehold også? En del av det å bli voksen, er å ta ansvar for seg selv. Stille som kausjonist til et lån, ja, om de har mulighet å betale for seg. Syns fader meg ungene blir sydd madrasser under armene for tida. Bor hjemme hos mor til de er 30 , får servert mat, rene klær og lommepenger. Hva skjedde med stipend, deltidsjobb og klare seg selv?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #27 Skrevet 5. februar 2015 Jeg ville gitt førerkort. Det er viktig å kunne kjøre bil.Vi sparer så vi har penger til førerkort og en slump med penger til leilighetskjøp til barna blir voksne. (Bhg barn enda)Anonymous poster hash: f1197...059 Det gjør vi også, slik at vi kan gi barna førerkort på attenårsdagen, samt en første-slump på bsu konto.Trodde det var så vanlig å spare fra barna var små til slike ting. Anonymous poster hash: 6b644...dc2 Ja, de skal selvsgt få alt gratis. God lærepenge det, hvis det blir vanskelig og man ikke har råd til merkeklær er det bare å løpe hjem til morm og klage Anonymous poster hash: d8534...cf7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2015 #28 Skrevet 5. februar 2015 Ville snakket litt med faren. Hva med gavekort på trafikalt grunnkurs, og en start på BSU? Anonymous poster hash: 725be...036
Tro smo konosoro Skrevet 5. februar 2015 #29 Skrevet 5. februar 2015 Jeg vet ikke hva han kan få, men jeg syns det var en kjempekoselig ide å gi en gave eller en blomst med kort til pappan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå