Gå til innhold

Gikk inn på Windows Explorer på mannens pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan slette, kaste og brenne alt fra sin nåværende kjærestes fortid. Men hva gjør man med mannens fantasier, drømmer og minner? Lobotomerer han?

Ærlig talt, da får dere finne en mann som fortsatt bor hjemme på gutterommet, og som aldri har touchet kvinnehud i sitt liv.

Anonymous poster hash: af00b...43d

Har prøvd det, ikke å anbefale. De kan som regel ingenting hverken i senga eller på kjøkkenet. :P

Anonymous poster hash: d8f6c...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan slette, kaste og brenne alt fra sin nåværende kjærestes fortid. Men hva gjør man med mannens fantasier, drømmer og minner? Lobotomerer han?

Ærlig talt, da får dere finne en mann som fortsatt bor hjemme på gutterommet, og som aldri har touchet kvinnehud i sitt liv.

Har prøvd det, ikke å anbefale. De kan som regel ingenting hverken i senga eller på kjøkkenet. :P

Hva har du prøvd ??

Anonymous poster hash: e3439...b9c

Skrevet

Hva har du prøvd ??

Å være sammen med en mann som fortsatt bodde hjemme på gutterommet og ikke hadde vært sammen med noen før.

Ikke lobotomering. :P

Skrevet

Skjønner ikke greia med å spare på nakenbider av ekser. En ting er vanlig bilder fra ferier, opplevelser ol. Men nakenbilder. Er vel ikke sikkert eksen selv liker tanken på at han har spart på de og kan se de igjen eller hans nye dame. Kan i tilleg havne på nett om de bildene havner i gale hender.

Skrevet

Jeg har passordet til pc'en hans

Så har full tilgang

Den skjule metoden var ikke særlig sikker

Veldig lett å slå av og på skjuling

Hehe kunne ikke tenkt meg fjortis gutt rett fra gutterommet. Kan jo være ødelagt i hodet og da

Skrevet

Skjønner ikke greia med å spare på nakenbider av ekser. En ting er vanlig bilder fra ferier, opplevelser ol. Men nakenbilder. Er vel ikke sikkert eksen selv liker tanken på at han har spart på de og kan se de igjen eller hans nye dame. Kan i tilleg havne på nett om de bildene havner i gale hender.

Enig med deg ! Veldig enig

Skrevet

Du bør snakke med han

Anonymous poster hash: 97c9e...530

Skrevet

Ja vet jeg må det.

På et passende tidspunkt

Hi

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er nok ikke like tolerant og sikker på meg selv som sug lut fremstår som i tråder om utroskap og potensielt svik. Tenker allikevel at hun har rett. Det handler jo om trygghet på seg selv og på forholdet. Så lenge han velger et forhold til HI her, så har han valgt bort eksen. At hun lar seg true av konkrete påminnelser om at han har hatt et liv tidligere, handler jo primært om henne. Sekundært eventuelt at han ikke skaper en trygg relasjon der hun er sikker på at det er henne han elsker og nå deler oppvask, seng, logistikk og ferier med.

Da jeg var 21 var jeg sammen med en fyr som hadde flere skoesker med kjærlighetsbrev fra eksen sin. Jeg ble så usikker fordi han hadde tatt vare på dem. Plagde meg selv med hvorfor han ikke hadde kastet dem og plagde ham med usikkerheten min. Det endte med at han kastet dem for å "bevise" at jeg var viktigst. Nå i ettertid tenker jeg at det var unødvendig mye drama og at min følelse av å være bra nok ikke endret seg varig av denne oppryddingen. Det var når jeg jobbet med egne reaksjoner, følelse av egenverd og jeg klarte å minne meg selv på at det jo er meg han viser han vil ha, at det endret seg. Nå tenker jeg at mannen min deler tre unger, regninger, klesvask, hverdager og fester med meg. Han vet hva han har og jeg må bare stole på at han har vett til å sette pris på det. Hvis jeg begynner å kontrollere og tvile, vil jo det undergrave forholdet langt mer enn det at han har albumer med bilder av seg og eksen i.

Nå er det vel stor forskjell på kjærlighetsbrev og vanlige bilder som er lagt i en eske et sted, og en skjult mappe på pcen med sexvideoer...

Anonymous poster hash: ebccb...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...