Gå til innhold

Gikk inn på Windows Explorer på mannens pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan du fant mappa på internett skjønner jeg ikke. Men hvis du fant den der bilder og dokumenter ligger lagret på pc vil jeg tippe på at det er en skjult mappe han har glemt å skjule igjen etter sist gang de ble kikke på. Har mine gravide bilder i en sånn mappe så ingen skal finne de hvis noen låner pc.

Anonymous poster hash: 4af63...e4f

Hvordan finner du de da ?

Anonymous poster hash: e3439...b9c

Haha, er det jeg og strever med nå. jeg finner den når jeg søker opp navnet på mappa, men klarer ikke huske hvordan jeg gjør usynlige mapper synlig igjen. men jobber med saken, for tenkte å dobbelt sjekke det jeg skriver. For å si det sånn er det sjelden jeg kikker på hvalross bildene av meg selv.

Hehe du er garantert en hvalross i så tilfelle hihi

TUSEN TAKK for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan du fant mappa på internett skjønner jeg ikke. Men hvis du fant den der bilder og dokumenter ligger lagret på pc vil jeg tippe på at det er en skjult mappe han har glemt å skjule igjen etter sist gang de ble kikke på. Har mine gravide bilder i en sånn mappe så ingen skal finne de hvis noen låner pc.

Haha, er det jeg og strever med nå. jeg finner den når jeg søker opp navnet på mappa, men klarer ikke huske hvordan jeg gjør usynlige mapper synlig igjen. men jobber med saken, for tenkte å dobbelt sjekke det jeg skriver. For å si det sånn er det sjelden jeg kikker på hvalross bildene av meg selv.

Hehe du er garantert en hvalross i så tilfelle hihi

TUSEN TAKK for svar

*Søt hvalross

Skrevet

Nå fant jeg det. Jeg går øverst der det står visning. trykker så på vis/skjul og velger vis skjulte mapper. Gjør det samme for å skjule den igjen. Min er i tillegg skjult inni en annen mappe. så skal lete bra iherdig for å finne den. Mappa er mye svakere i fargen. Og de bildene som er skjult inni den skjulte mappa er svake, mens de andre er vanlige

Skrevet

Nå fant jeg det. Jeg går øverst der det står visning. trykker så på vis/skjul og velger vis skjulte mapper. Gjør det samme for å skjule den igjen. Min er i tillegg skjult inni en annen mappe. så skal lete bra iherdig for å finne den. Mappa er mye svakere i fargen. Og de bildene som er skjult inni den skjulte mappa er svake, mens de andre er vanlige

TUSEN TAKK! !!!

Skjønner ikke hvorfor han har de enda..

Hi

Skrevet

I og med at de har barn sammen så har jeg møtt henne

MEN VELDIG rart å se henne naken og div 😧😨😨😱😱

Skrevet

Bare hyggelig, men du husk på det at hvis du ikke sjekke jevnlig pc hans så kan det være veldig lenge siden den mappa ble henta frem også har han glemt det bort igjen. :-) De trenger ikke være store ugler i mosen selv om det kan virke mistenkelig. 

Jeg ville heller prøvd å sjekke pc senere for å se om den er borte og om det er mulig å hente den frem igjen. fordi hvis han skjuler den igjen så er han nok innom den innimellom

Skrevet

Tusen takk.

Det skal jeg. ..

Klem til deg

Hi

Skrevet

Windows explorer = utforsker, eller filbehandling om du vil. Ikke internet explorer, selv om det er lett å forveksle navnene.

Det er skjult mappe ja, men du kan sjekke når bildene ble lagt til på pcn hvis du høyreklikker på mappen eller et av bildene og trykker på "egenskaper". Da skal du få opp dato for når de ble lagt til. Om han f.eks har hatt de på en eksterndisk, minnepinne eller noe sånt og lagt de inn på pcn nylig kan du se det der.

Det kan hende det er en gammel mappe han har glemt, siden den er skjult og dertil lett å glemme at er der hvis han ikke har sett på den på lenge. Jeg fant nylig en sånn mappe selv av meg og min ex på min gamle laptop som jeg ikke har hatt framme på flere år. Ingen xxx-bilder, men flere bildemapper fra ferier ol vi var på. Skjulte de da jeg møtte mannen min sånn at han skulle slippe å dumpe innpå de ved et uhell (vi delte pc i starten). 

Du har egentlig et par valg: du kan late som ingenting, eller du kan konfrontere han med det. Har han gitt deg passordet til pcn så har han samtidig gitt deg tillatelse, regner jeg med, til å bruke den, og da er det ingen kriminell handling å tilfeldigvis dumpe borti en mappe. Samtidig styrker det tanken om at dette er noe han har glemt å slette fra gamle dager. 

Hvis du vil luske rundt, så kan du prøve å flytte mappen til et annet sted, gi den nytt navn og se om han reagerer, evt tar opp med deg om du har gjort noe på pcn. Da vet du at han har lett etter den. Eller du kan holde øye med den og se om den endrer status igjen. Men jeg anbefaler ærligheten først. Du sier selv han er ferdig med eksen, da ville jeg gitt han tvilen til gode i utgangspunktet. 

Anonymous poster hash: d0dc2...356
Skrevet

Takk for svaret ditt

Nå skjønner jeg hvorfor de er grå.

Jeg holder det meste inne i meg

Klarer ikke å snakke om ting

Bærer på mye..

Men tvilen kommer han tilgode denne gang

Jeg fikk ivertfal større selvtillit av bildene

..... hehe. ..

Hi

Skrevet

Han opprettet mappen da vi begynte å treffe hverandre...

Jeg tror han har glemt mappen jeg

Håper det...

Bildene er 5 år gamle

Hi

Skrevet

Det er også mulig å se sist bildene var åpnet.

Anonymous poster hash: b3502...695
Skrevet

Men hvis du har åpnet alle så er det jo denne datoen som kommer frem, da kan jo han også se at noen har åpnet de.

Anonymous poster hash: b3502...695
Skrevet

Hvordan finner man ut når man sist åpnet de ?

Hi

Skrevet

Merkelig at du fikk større selvtillit av å se en kropp som mannen din tydeligvis liker, og som han fantaserer om. Ikke alle som tenner på perfekte kropper.

Her har både jeg og mannen bilder, brev og andre ting fra tidligere forhold.

Anonymous poster hash: af00b...43d
Skrevet

Hva skal jeg si da?

At jeg snokte på pc'en??

Det var MASSE bilder av han og eksen ..

Say no moore

Hi

Du tror vel ikke eksen opphører og historien omskrives bare fordi du nå er i bildet? Han har sin historie, inkl bilder.  Bli voksen.

Skrevet

Hva skal jeg si da?

At jeg snokte på pc'en??

Say no moore

HiAnonymous poster hash: e3439...b9c

Du tror vel ikke eksen opphører og historien omskrives bare fordi du nå er i bildet? Han har sin historie, inkl bilder.  Bli voksen.
Oi, du har misforstått ting i livet ser jeg. Når man blir voksen og blir sammen med en person, sletter man nakenbildene av eksen.

Anonymous poster hash: d8775...498

Skrevet

Hva skal jeg si da?

At jeg snokte på pc'en??

Say no moore

Du tror vel ikke eksen opphører og historien omskrives bare fordi du nå er i bildet? Han har sin historie, inkl bilder. Bli voksen.
Oi, du har misforstått ting i livet ser jeg. Når man blir voksen og blir sammen med en person, sletter man nakenbildene av eksen.

Skulle tro det ja

Vi er gift...

Skrevet

Hva skal jeg si da?

At jeg snokte på pc'en??

Say no moore

Tiull, det er selvsagt ikke en regel og det vet du selv, det er derfor disse trådene med hysteriske høns som har funnet gamle bilder dukker opp med begredelig regelmessighet.

Skrevet

Hva skal jeg si da?

At jeg snokte på pc'en??

Say no moore

Tiull, det er selvsagt ikke en regel og det vet du selv, det er derfor disse trådene med hysteriske høns som har funnet gamle bilder dukker opp med begredelig regelmessighet.

Mulig det ikke er en regel, men jeg synes uansett det er dårlig gjort, først og fremst mot eksen, å ha bildene liggende tilgjengelig slik at andre kan se dem. Med mindre hun har gitt uttrykk for at hun synes det er helt greit da.

Anonymous poster hash: d8f6c...b86

Skrevet

Jeg er nok ikke like tolerant og sikker på meg selv som sug lut fremstår som i tråder om utroskap og potensielt svik. Tenker allikevel at hun har rett. Det handler jo om trygghet på seg selv og på forholdet. Så lenge han velger et forhold til HI her, så har han valgt bort eksen. At hun lar seg true av konkrete påminnelser om at han har hatt et liv tidligere, handler jo primært om henne. Sekundært eventuelt at han ikke skaper en trygg relasjon der hun er sikker på at det er henne han elsker og nå deler oppvask, seng, logistikk og ferier med.

Da jeg var 21 var jeg sammen med en fyr som hadde flere skoesker med kjærlighetsbrev fra eksen sin. Jeg ble så usikker fordi han hadde tatt vare på dem. Plagde meg selv med hvorfor han ikke hadde kastet dem og plagde ham med usikkerheten min. Det endte med at han kastet dem for å "bevise" at jeg var viktigst. Nå i ettertid tenker jeg at det var unødvendig mye drama og at min følelse av å være bra nok ikke endret seg varig av denne oppryddingen. Det var når jeg jobbet med egne reaksjoner, følelse av egenverd og jeg klarte å minne meg selv på at det jo er meg han viser han vil ha, at det endret seg. Nå tenker jeg at mannen min deler tre unger, regninger, klesvask, hverdager og fester med meg. Han vet hva han har og jeg må bare stole på at han har vett til å sette pris på det. Hvis jeg begynner å kontrollere og tvile, vil jo det undergrave forholdet langt mer enn det at han har albumer med bilder av seg og eksen i.

Skrevet

Hva skal jeg si da?

At jeg snokte på pc'en??

Say no moore

Mulig det ikke er en regel, men jeg synes uansett det er dårlig gjort, først og fremst mot eksen, å ha bildene liggende tilgjengelig slik at andre kan se dem. Med mindre hun har gitt uttrykk for at hun synes det er helt greit da.

Det er faren med å la seg fotografere naken. Det bør man tenke på i forkant. Dessuten er det jo overveldende mange av disse som finnes ved pur nedrig snoking.

Skrevet

Alle har en historie ja

Men seriøst hva skal han med de bildene

OG videoer

Syns det er anderledes med normale bilder

MEN sex bilder og video. ..

Kan jeg bare slette de ?

Skrevet

Det er faren med å la seg fotografere naken. Det bør man tenke på i forkant. Dessuten er det jo overveldende mange av disse som finnes ved pur nedrig snoking.

Det er klart, men dårlig gjort er det nå likevel. Akkurat som det er dårlig gjort å ikke betale tilbake penger man har lånt, selv om det også er noe man bør tenke på muligheten for før man låner bort noe. :P

Skrevet

Man kan slette, kaste og brenne alt fra sin nåværende kjærestes fortid. Men hva gjør man med mannens fantasier, drømmer og minner? Lobotomerer han?

Ærlig talt, da får dere finne en mann som fortsatt bor hjemme på gutterommet, og som aldri har touchet kvinnehud i sitt liv.

Anonymous poster hash: af00b...43d
Skrevet

Mest sannsynlig var de skjult, også har han glemt å skjule dem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...