Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 27. januar 2015 #26 Skrevet 27. januar 2015 Du sier du er imot abort, og dette står du selvsagt fritt til å mene. Jeg synes likevel hensynet til de barna du allerede har burde veie tyngst når dere skal ta dette tunge valget. Som flere andre i denne tråden frykter jeg at barna deres kanskje blir de som taper på det om du stivbeint fortsetter med at "min kropp, mitt valg" er hovedargumentet ditt. Livet blir komplekst når man velger å få fire barn, og så slurver med prevensjonen. Noen ganger må egne overbevisninger vike og familiens beste diktere hva som burde skje. Lykke til uansett hva dere velger!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #27 Skrevet 27. januar 2015 Stakkars unger opp i det hele. Mine, dine, felles og nå kanskje nytt brudd. Fatter ikke at folk er så korttenkte. Tenker bare på sine egne behov fremfor helheten i dette og for alle som blir rammet. Anonymous poster hash: a5d0e...155
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #28 Skrevet 27. januar 2015 nei tydeligvis ikke... han mener jeg er umoden og uansvarlig som vil beholde men jeg tar ivertfall konsikvensen av det vi gjorde.. hi Anonymous poster hash: a1429...d96 Det var umodent og uansvarlig av han å hoppe av i svingen, hvis han ikke vil ha flere barn. Nå får han bite tenna sammen og ta konsekvensene av sine egne handlinger. Anonymous poster hash: a32ba...540
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #29 Skrevet 27. januar 2015 Hvorfor veier din mening tyngre enn hans? Anonymous poster hash: 50f3e...43e Fordi det nå en gang er slik at kvinnen blir gravid og ev bærer frem barnet, det er vel ganske innlysende hvem som bør ha siste ordet i den saken, er det ikke? Man kan ikke begynne å utføre abort på folk uten deres vilje. Alt kan ikke likestilles.. Anonymous poster hash: 3ba2d...b31
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #30 Skrevet 27. januar 2015 Jeg blir litt overraska over at ingen her er sjokkert over at mannen til HI vil gjøre det slutt om de får et nytt barn. Hvis jeg hadde trodd at min mann ville latt meg i stikken på den måten hadde jeg ikke villet være sammen med han til å begynne med. Med eller uten barn. Ordentlige mannfolk tar da konsekvensene av sine egne handlinger. Jeg hadde blitt dypt sjokkert om mannen min, eller mannen til noen andre jeg vet om for den saks skyld, hadde bare sagt fra seg ansvaret ettersom det passet han. Jeg ville ikke tatt i et sånt mannfolk med ildtang en gang. Anonymous poster hash: a32ba...540
Gjest Kira Skrevet 27. januar 2015 #31 Skrevet 27. januar 2015 Personangrep er fjerner fra tråden. Kira
Himmel og hav Skrevet 28. januar 2015 #32 Skrevet 28. januar 2015 Personangrep slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå