Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #26 Skrevet 26. januar 2015 Er selv sykemeldt og klarer ikke å ta meg av mine egne barn engang. Hadde blitt klart nei fra meg og hadde du spurt. Anonymous poster hash: 1e539...f36
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #27 Skrevet 26. januar 2015 Kjenner jeg er glad du ikke er min venninne. Du er sånn passe dum som tillater deg å bli sur for dette. Anonymous poster hash: 890bd...018
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #28 Skrevet 26. januar 2015 Ville du virkelig overlatt barnet ditt til en person som er så psykisk syk at hun ikke klarer å fungere i arbeid??!?! Tenker du ikke på sikkerheten til barnet? Anonymous poster hash: 9898e...129 Fordi psykisk syke er automatisk farlige...? Anonymous poster hash: 23a84...b03
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #29 Skrevet 26. januar 2015 Virker som om du har lite kunnskaper om psykisk sykdom, HI. Og det virker også som om du egentlig vet lite om venninna di. Du vet at dagmamma 8 timer 5 dager i uken er å betrakte som en fulldagsjobb? Hvis det hadde blitt oppdaget at venninnen din gjorde det kunne hun mistet penger og kanskje til og med blitt tiltalt for trygdesvindel. For jeg regner med at du ikke forventer at noen skal passe barnet ditt en hel uke gratis? Og betaler du en person lønn som har utbetalt full sykepenger, da er det trygdesvindel. Venninnen din er kanskje syk - men hun er mer oppegående enn deg på en del områder, tror jeg (beklager å si det, men du tenker bare på deg selv i dette). Forstår godt at du er frustrert, men du må rett og slett finne en løsning selv - og du skylder egentlig din venninne en ordentlig unnskyldning også, for man spør virkelig ikke en person som er 100 % sykemeldt om å jobbe 100 % fordi det passer deg! Anonymous poster hash: c54a8...e0b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #30 Skrevet 26. januar 2015 Virker som om du har lite kunnskaper om psykisk sykdom, HI. Og det virker også som om du egentlig vet lite om venninna di. Du vet at dagmamma 8 timer 5 dager i uken er å betrakte som en fulldagsjobb? Hvis det hadde blitt oppdaget at venninnen din gjorde det kunne hun mistet penger og kanskje til og med blitt tiltalt for trygdesvindel. For jeg regner med at du ikke forventer at noen skal passe barnet ditt en hel uke gratis? Og betaler du en person lønn som har utbetalt full sykepenger, da er det trygdesvindel. Venninnen din er kanskje syk - men hun er mer oppegående enn deg på en del områder, tror jeg (beklager å si det, men du tenker bare på deg selv i dette). Forstår godt at du er frustrert, men du må rett og slett finne en løsning selv - og du skylder egentlig din venninne en ordentlig unnskyldning også, for man spør virkelig ikke en person som er 100 % sykemeldt om å jobbe 100 % fordi det passer deg! Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan vet du at vennina hennes er psykis syk? Kan være hun har knekt beinet, har halsbetennelse eller har fjernet en inngrodd negel... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #31 Skrevet 26. januar 2015 Virker som om du har lite kunnskaper om psykisk sykdom, HI. Og det virker også som om du egentlig vet lite om venninna di. Du vet at dagmamma 8 timer 5 dager i uken er å betrakte som en fulldagsjobb? Hvis det hadde blitt oppdaget at venninnen din gjorde det kunne hun mistet penger og kanskje til og med blitt tiltalt for trygdesvindel. For jeg regner med at du ikke forventer at noen skal passe barnet ditt en hel uke gratis? Og betaler du en person lønn som har utbetalt full sykepenger, da er det trygdesvindel. Venninnen din er kanskje syk - men hun er mer oppegående enn deg på en del områder, tror jeg (beklager å si det, men du tenker bare på deg selv i dette). Forstår godt at du er frustrert, men du må rett og slett finne en løsning selv - og du skylder egentlig din venninne en ordentlig unnskyldning også, for man spør virkelig ikke en person som er 100 % sykemeldt om å jobbe 100 % fordi det passer deg! Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan vet du at vennina hennes er psykis syk? Kan være hun har knekt beinet, har halsbetennelse eller har fjernet en inngrodd negel... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Trodde det var det hun var ut fra noen av de andre svarene, mulig jeg misforstod. Årsaken til sykemeldingen er imidlertid uvesentlig. Uansett hva som er årsaken til venninnens sykemelding så står jeg for alt jeg skrev. Anonymous poster hash: c54a8...e0b
Gjest marie-s Skrevet 26. januar 2015 #32 Skrevet 26. januar 2015 Synes det er trist at din jobb skal gå forran din venninnes helse, forstår ikke hvordan du tenker en gang. Barnets far eller besteforeldre kan da vel heller stille opp.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #33 Skrevet 26. januar 2015 Virker som om du har lite kunnskaper om psykisk sykdom, HI. Og det virker også som om du egentlig vet lite om venninna di. Du vet at dagmamma 8 timer 5 dager i uken er å betrakte som en fulldagsjobb? Hvis det hadde blitt oppdaget at venninnen din gjorde det kunne hun mistet penger og kanskje til og med blitt tiltalt for trygdesvindel. For jeg regner med at du ikke forventer at noen skal passe barnet ditt en hel uke gratis? Og betaler du en person lønn som har utbetalt full sykepenger, da er det trygdesvindel. Venninnen din er kanskje syk - men hun er mer oppegående enn deg på en del områder, tror jeg (beklager å si det, men du tenker bare på deg selv i dette). Forstår godt at du er frustrert, men du må rett og slett finne en løsning selv - og du skylder egentlig din venninne en ordentlig unnskyldning også, for man spør virkelig ikke en person som er 100 % sykemeldt om å jobbe 100 % fordi det passer deg! Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan vet du at vennina hennes er psykis syk? Kan være hun har knekt beinet, har halsbetennelse eller har fjernet en inngrodd negel... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Trodde det var det hun var ut fra noen av de andre svarene, mulig jeg misforstod. Årsaken til sykemeldingen er imidlertid uvesentlig. Uansett hva som er årsaken til venninnens sykemelding så står jeg for alt jeg skrev. Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan kan du stå for påstanden din om at det virker som om hun har liten kunnskap om psykisk sykdom når hun på ingen tidspunkt har nevnt dette med et eneste ord. Det er så ufattelig lavmål å skyte fra hofta når man ikke har reell ammunisjon. Du og mange andre her inne må begynne å lese tråden skikkelig før de henger HI. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
BareMas Skrevet 26. januar 2015 #34 Skrevet 26. januar 2015 Du spurte, hun sa nei, og det må du bare godta! Uavhengig av hva som feiler venninnen din, så er det hennes fulle rett å si nei til en slik forespørsel, eller hvilken som helst annen forespørsel! Så, deal with it!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #35 Skrevet 26. januar 2015 Virker som om du har lite kunnskaper om psykisk sykdom, HI. Og det virker også som om du egentlig vet lite om venninna di. Du vet at dagmamma 8 timer 5 dager i uken er å betrakte som en fulldagsjobb? Hvis det hadde blitt oppdaget at venninnen din gjorde det kunne hun mistet penger og kanskje til og med blitt tiltalt for trygdesvindel. For jeg regner med at du ikke forventer at noen skal passe barnet ditt en hel uke gratis? Og betaler du en person lønn som har utbetalt full sykepenger, da er det trygdesvindel. Venninnen din er kanskje syk - men hun er mer oppegående enn deg på en del områder, tror jeg (beklager å si det, men du tenker bare på deg selv i dette). Forstår godt at du er frustrert, men du må rett og slett finne en løsning selv - og du skylder egentlig din venninne en ordentlig unnskyldning også, for man spør virkelig ikke en person som er 100 % sykemeldt om å jobbe 100 % fordi det passer deg! Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan vet du at vennina hennes er psykis syk? Kan være hun har knekt beinet, har halsbetennelse eller har fjernet en inngrodd negel... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Trodde det var det hun var ut fra noen av de andre svarene, mulig jeg misforstod. Årsaken til sykemeldingen er imidlertid uvesentlig. Uansett hva som er årsaken til venninnens sykemelding så står jeg for alt jeg skrev. Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan kan du stå for påstanden din om at det virker som om hun har liten kunnskap om psykisk sykdom når hun på ingen tidspunkt har nevnt dette med et eneste ord. Det er så ufattelig lavmål å skyte fra hofta når man ikke har reell ammunisjon. Du og mange andre her inne må begynne å lese tråden skikkelig før de henger HI. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Igjen - som jeg skrev over så misforstod jeg tydeligvis, trodde det var HI som hadde skrevet at det var psykisk, jeg leste ikke anonymkodene så nøye som jeg bruker å gjøre. Nå er det umulig å vite hva det er siden hi ikke har skrevet noe om det. Har jeg tatt feil så beklager jeg det. Det jeg mente over, var at jeg står for alt det andre jeg skrev - det er urimelig og svært korttenkt å be en 100 % sykemeldt person om å jobbe 100 %. Eller er du virkelig uenig i det? Anonymous poster hash: c54a8...e0b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #36 Skrevet 26. januar 2015 Virker som om du har lite kunnskaper om psykisk sykdom, HI. Og det virker også som om du egentlig vet lite om venninna di. Du vet at dagmamma 8 timer 5 dager i uken er å betrakte som en fulldagsjobb? Hvis det hadde blitt oppdaget at venninnen din gjorde det kunne hun mistet penger og kanskje til og med blitt tiltalt for trygdesvindel. For jeg regner med at du ikke forventer at noen skal passe barnet ditt en hel uke gratis? Og betaler du en person lønn som har utbetalt full sykepenger, da er det trygdesvindel. Venninnen din er kanskje syk - men hun er mer oppegående enn deg på en del områder, tror jeg (beklager å si det, men du tenker bare på deg selv i dette). Forstår godt at du er frustrert, men du må rett og slett finne en løsning selv - og du skylder egentlig din venninne en ordentlig unnskyldning også, for man spør virkelig ikke en person som er 100 % sykemeldt om å jobbe 100 % fordi det passer deg! Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan vet du at vennina hennes er psykis syk? Kan være hun har knekt beinet, har halsbetennelse eller har fjernet en inngrodd negel... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Trodde det var det hun var ut fra noen av de andre svarene, mulig jeg misforstod. Årsaken til sykemeldingen er imidlertid uvesentlig. Uansett hva som er årsaken til venninnens sykemelding så står jeg for alt jeg skrev. Anonymous poster hash: c54a8...e0b Hvordan kan du stå for påstanden din om at det virker som om hun har liten kunnskap om psykisk sykdom når hun på ingen tidspunkt har nevnt dette med et eneste ord. Det er så ufattelig lavmål å skyte fra hofta når man ikke har reell ammunisjon. Du og mange andre her inne må begynne å lese tråden skikkelig før de henger HI. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Igjen - som jeg skrev over så misforstod jeg tydeligvis, trodde det var HI som hadde skrevet at det var psykisk, jeg leste ikke anonymkodene så nøye som jeg bruker å gjøre. Nå er det umulig å vite hva det er siden hi ikke har skrevet noe om det. Har jeg tatt feil så beklager jeg det. Det jeg mente over, var at jeg står for alt det andre jeg skrev - det er urimelig og svært korttenkt å be en 100 % sykemeldt person om å jobbe 100 %. Eller er du virkelig uenig i det? Anonymous poster hash: c54a8...e0b Er ikke uenig i det siste du skreiv. Men, jeg står fortsatt for alt jeg har skrevet. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #37 Skrevet 26. januar 2015 Øøøøhh...skal din venninne automatisk steppe opp som barnepasser for deg når HUN er sykemeldt?! Det er jo ditt barn og ditt ansvar! Du kan alltids spørre henne om hun kan hjelpe, fair enough, men du kan da virkelig ikke bli sint på henne for at hun ikke orker/gidder/klarer å passe DITT barn! Uansett om det ikke er en "synlig" sykdom har hun sin fulle rett til å heller fokusere på seg og sitt, enn på å trå til som din barnevakt. Anonymous poster hash: 2db43...254
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #38 Skrevet 26. januar 2015 Nei, jeg tuller ikke. Hun er ikke syk-syk, for å si det på den måten. Det er helt greit å si nei, men jeg hadde kanskje tenkt at hun ikke gjorde det. Siden vi alltid stiller opp for hverandre. Men mulig jeg er urimelig da. HI Anonymous poster hash: f80d3...0a6 Hva feiler hun da? Anonymous poster hash: 1c0ff...8fb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #39 Skrevet 27. januar 2015 Hvor ble du av, HI? Skjønte du at du var helt på viddene? Anonymous poster hash: 1e678...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå