Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er så i beit for barnepass. Har fått tilbud om en jobb, som jeg ikke kan si nei til, og jeg har ikke fått jenta mi inn i barnehagen ennå. Ringte venninnen min for å spørre om hun kunne tenke seg å ha henne kun denne uken. Hun er ikke alvorlig syk eller noe, men sa likevel nei. Nå kjenner jeg at jeg blir litt sur. En uke burde da kunne gå? Eller hva synes dere? Anonymous poster hash: f80d3...0a6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Tull! Hvis hun ikke kan jobbe kan hun vel ikke passe (jeg antar) et lite barn? Det kan jo være mer enn slitsomt! Anonymous poster hash: a5939...02c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Så venninnen din skal legge alt bort fordi du trenger barnepass? Temmelig sikker på at det ikke er hennes problem...og hva vet vell du om hvordan hun egentlig har det. Kan være mer komplisert enn det hun har fortalt deg.. Uansett..ikke din sak. Finn på noe annet! Noen altså! Anonymous poster hash: 67c21...dca
Klønemor Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Syns ikke du virker som en god vennine. Hva veit du egentlig om hvordan hun har det? Altså, virkelig? Ikke bare hva du ser hun skriver på facebook, eller fordi hun var ute å shoppet en dag. Å passe barn i 8 timer i 5 dager i strekk kan bli riiimelig drøyt for en som ikke klarer å reise på jobb en gang. Fatter ikke hva du sutrer over.. Beklager krast svar, men den negative og frekke tonen din om vennina di gjorde meg irritert.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Hvis hun er sykmeldt så er hun jo syk! Selvsagt kan hun ikke jobbe som dagmamma da. Du er urimelig. Si at du kan jobbe, men kan ikke begynne før neste uke. Det er arbeidsgiveren din som er urimelig hvis den forventer at du skal kunne stille opp på en dags varsel.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Hvor bor du a? Sikkert noen som kan passe Anonymous poster hash: 50ee3...85f
Gjest Gul stjerne Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Jeg håper aldri noen venninne av meg spør om jeg kan passe ungen hennes ei uke. Det eneste jeg kan tenke om dette er Neineineineineinei! Jeg håper du tuller.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Jeg synes venninnen din er tøff jeg. Nå vet jeg ikke om hun har barn selv og om de er i barnehage, men det er stort sett en grunn til man er sykmeldt. Med å ta på seg å passe barnet til en annen er både krevende og det tar på. Man, har da ikke mulighet til å få tatt seg inn. Så hadde jeg vært like tøff som venninna di og sagt nei i en slik situasjon (noe alle burde forøvrig) så kunne du få bli så sur du bare ville. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 Jeg tenker at hun sikkert er sykemeldt for en grunn, og hvorfor skal hun da slite med ditt barn? En eller 2 dager er noe annet, men en hel uke.. Har hun barn selv, så vil hun sikkert samle energi til å være med de, er hun barnløs, så er kanskje det å passe ett "fremmed" barn veldig uaktuelt... Syns ikke du kan bli sur for dette! Tilbydde du penger i det minste? Anonymous poster hash: f6aa0...a62
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #10 Skrevet 26. januar 2015 Nei, jeg tuller ikke. Hun er ikke syk-syk, for å si det på den måten. Det er helt greit å si nei, men jeg hadde kanskje tenkt at hun ikke gjorde det. Siden vi alltid stiller opp for hverandre. Men mulig jeg er urimelig da. HI Anonymous poster hash: f80d3...0a6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er også sykemeldt. I dag er jeg hjemme meg sykt (eget) barn. Gleder meg bare til mannen kommer hjem så jeg kan legge meg. Kaster opp som en gal. Aldri i livet om jeg hadde tatt på meg å passe noen andres barn. Er man for syk for jobb er man i alle fall for syk til å være dagmamma. Anonymous poster hash: 5bc7e...fea
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 Nei, jeg tuller ikke. Hun er ikke syk-syk, for å si det på den måten. Det er helt greit å si nei, men jeg hadde kanskje tenkt at hun ikke gjorde det. Siden vi alltid stiller opp for hverandre. Men mulig jeg er urimelig da. HI Anonymous poster hash: f80d3...0a6 Hvis hun ikke er syk-syk. Hva er hun da siden hun er sykmeldt? Du er ikke bare muligens urimelig, du er virkelig urimelig....!!! Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Preggie Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 Jeg synes du høres veldig selvsentrert ut. Jeg regner med at det er en grunn for at venninnen din er sykemeldt, derfor burde du ikke ha spurt henne.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #14 Skrevet 26. januar 2015 Ikke syk-syk? Hva betyr det? Om hun er sykemeldt så har hun vell en gyldig grunn regner jeg med? Ganske drøyt å forvente at noen andre skal passe ungen din en hel uke og tydeligvis var det ikke helt greit at hun avslo ellers hadde du vell ikke skrevet et innlegg om det her... Anonymous poster hash: 67c21...dca
Gjest Julia1984 Skrevet 26. januar 2015 #15 Skrevet 26. januar 2015 Du har gått langt over streken. Du er mer enn urimelig. Hadde vært flau hadde jeg vært deg...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #16 Skrevet 26. januar 2015 Jeg håper du er et troll. Og jeg håper virkelig ikke du er i min omgangskrets. Anonymous poster hash: 625af...8af
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #17 Skrevet 26. januar 2015 Hun er sykemeldt, men ikke syk-syk? Vel. Er man sykemeldt, så er man arbeidsufør og skal i alle fall ikke jobbe som dagmamma. Unnskyld meg, men hvilket jorde befinner du deg på, HI? Anonymous poster hash: 83341...fee
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #18 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er no nysgjerrig på hva som feiler en person som ikke er syk-syk.... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #19 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er no nysgjerrig på hva som feiler en person som ikke er syk-syk.... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Psykisk.. Anonymous poster hash: 9cf5b...10e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #20 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er no nysgjerrig på hva som feiler en person som ikke er syk-syk.... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Psykisk.. Anonymous poster hash: 9cf5b...10e Ok, andre ting? Regner ikke med du vet hva som feiler vennina til HI. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #21 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er no nysgjerrig på hva som feiler en person som ikke er syk-syk.... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Psykisk.. Anonymous poster hash: 9cf5b...10e Ok, andre ting? Regner ikke med du vet hva som feiler vennina til HI. Anonymous poster hash: b7fcd...f4f Og skulle det vise seg å være psykisk så har HI desto større grunn til å skjemmes... Anonymous poster hash: b7fcd...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #22 Skrevet 26. januar 2015 Ville du virkelig overlatt barnet ditt til en person som er så psykisk syk at hun ikke klarer å fungere i arbeid??!?! Tenker du ikke på sikkerheten til barnet? Anonymous poster hash: 9898e...129
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #23 Skrevet 26. januar 2015 Beklager HI, du er virkelig veldig urimelig. Hva du tenker om alvorligheten av hennes sykdom er egentlig helt irrelevant. Anonymous poster hash: a1acc...09b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #24 Skrevet 26. januar 2015 Man er syk selv om det er psykisk! Anonymous poster hash: 58377...08a
HeltAnonym Skrevet 26. januar 2015 #25 Skrevet 26. januar 2015 Du har ingen rett til å være sur! Har legen vurdert henne til å være arbeidsufør så er hun det! Kanskje hun ikke har lyst å fortelle deg den virkelige grunnen for at hun er sykmeldt? Du har ingenting med det å gjøre! Venninna di er tøff som tør å si nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå