Gå til innhold

Skal dere streike onsdag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og blir barnehagen stengt?

 

Politisk streik onsdag klokka 14 mot forlag til ny arbeidsmiljølov. 



Anonymous poster hash: 367aa...908
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei.

 

Anonymous poster hash: 79052...55b

Skrevet

nei (og jeg er tillitsvalgt)



Anonymous poster hash: c7b34...4c8
Skrevet

 

nei (og jeg er tillitsvalgt)

 

Anonymous poster hash: c7b34...4c8

 

Kan jeg få spørre om hvorfor? Som tillitsvalgt kan du neppe være fan av den nye loven?

 

Anonymous poster hash: 367aa...908

Skrevet

Ja.



Anonymous poster hash: 9e5b4...04a
Skrevet

JAA! Både jeg og mannen skal streike. Barnehagen stenger, og vi tar enten barna med oss på streik den drøye timen det tar, eller bestemor tar seg av dem akkurat under streiken.

 

Jeg syns det er utrolig viktig å verne om arbeidsmiljøloven slik den er i dag, og er ikke det minste i tvil om å være med å si hva jeg mener.

 

Anonymous poster hash: d1197...2b8

Skrevet

Så lapp i bhg i dag om streik, skal sjekke på jobb i morgen.

Men har ikke helt fått med meg hva det hele går ut på....



Anonymous poster hash: 7cbc1...a87
Skrevet

Her blir barnehagen stengt, Men skal ikke streike selv for jeg er student.

 

Anonymous poster hash: 00010...ee2

Skrevet

Skulle egentlig, men så fikk jeg ultralydtime kl. 14.30 den dagen, så da tar den selvsentrerte delen av meg over, og drar heller på ultralyd :) Gleder meg!!! :D

 

Men er takknemlig over alle dere som streiker, dette er jo en kjempeviktig sak! :)



Anonymous poster hash: bbdcd...905
Skrevet

 

Så lapp i bhg i dag om streik, skal sjekke på jobb i morgen.

Men har ikke helt fått med meg hva det hele går ut på....

 

Anonymous poster hash: 7cbc1...a87

Sjekk ut mittarbeidsliv.no :)

 

Anonymous poster hash: d1197...2b8

Skrevet

 

Så lapp i bhg i dag om streik, skal sjekke på jobb i morgen.

Men har ikke helt fått med meg hva det hele går ut på....

 

Anonymous poster hash: 7cbc1...a87

Sjekk ut mittarbeidsliv.no :)

 

Anonymous poster hash: d1197...2b8

 

Leste litt på utdanningsforbundet sine sider og antar at jeg også som andre medlemmer der skal ut i streik, men må vell avklare det på jobb i morgen.

Har tidligvakt og er ferdig 13.45, så vet ikke helt om det blir relevant. Men støtter en god sak...

 

Anonymous poster hash: 7cbc1...a87

Skrevet

Ja jeg skal streike.

 

Anonymous poster hash: 105d0...f6d

Skrevet

Ja! Barnehagen stenger kl 14. Så ungen blir med:)

 

Anonymous poster hash: bcadc...c15

Skrevet

Jeg streiker ikke, men barnehagen stenger klokken 14.00.

Gjest thricane
Skrevet

Er det noe sted jeg kan sjekke hvem som streiker?

Skrevet

Er det noe sted jeg kan sjekke hvem som streiker?

Øh samme lurte jeg på !?? ;-/

 

Anonymous poster hash: 1dfe8...b66

Skrevet

Da lurer jeg på en liten ting: hvorfor fikk lærerne så ekstremt mye pes når de streiket sist, mens de som skal streike nå får ingenting? Hva er det som gjør at lærerne "sutrer" når de streiker, men at dette ikke gjelder alle andre arbeidsgrupper?

 

Anonymous poster hash: 46ed7...8a3

Skrevet

Jeg ønsker forandringene velkommen, og skal selvfølgelig ikke streike!

 

Anonymous poster hash: fb37e...8b8

Skrevet

Nei da skal jeg på bursdagsshopping!

Skrevet

Jeg er ferdig på jobb 13.30 som alltid og må hjem for å passe ungene.



Anonymous poster hash: fc10d...a21
Skrevet

Jeg skal streike!

 

Anonymous poster hash: 68540...658

Skrevet

Da lurer jeg på en liten ting: hvorfor fikk lærerne så ekstremt mye pes når de streiket sist, mens de som skal streike nå får ingenting? Hva er det som gjør at lærerne "sutrer" når de streiker, men at dette ikke gjelder alle andre arbeidsgrupper?

 

Anonymous poster hash: 46ed7...8a3

epler og appelsiner... Dette er en varslet, politisk streik som varer i 2 timer. Og utdanningsforbundet er vel den største fagforeningen som deltar, så lærerne streiker de og 😉

Skrevet

 

Da lurer jeg på en liten ting: hvorfor fikk lærerne så ekstremt mye pes når de streiket sist, mens de som skal streike nå får ingenting? Hva er det som gjør at lærerne "sutrer" når de streiker, men at dette ikke gjelder alle andre arbeidsgrupper?

 

Anonymous poster hash: 46ed7...8a3

epler og appelsiner... Dette er en varslet, politisk streik som varer i 2 timer. Og utdanningsforbundet er vel den største fagforeningen som deltar, så lærerne streiker de og 😉

Nei? LO er vel den største fagforeningen som streiker? Jeg har ikke hørt/lest noe om at lærerne streiker? Det er vel mer snakk om som er ansatt i barnehage?

 

Uansett hvor lenge den varer eller hvor godt den er varslet så syns jeg at det er merkverdig at lærerne fikk så mye negativ tilbakemelding på sin streik (som i bunn og grunn omhandlet det samme), men at denne streiken ikke får noe negativt. Ikke at jeg mener at den burde det, for det streikes definitivt for en bra sak.

 

Anonymous poster hash: 46ed7...8a3

Skrevet

Ja

 

Hvem skal passe barna til de som jobber på søndager ?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: cde4f...609

Skrevet

 

 

Da lurer jeg på en liten ting: hvorfor fikk lærerne så ekstremt mye pes når de streiket sist, mens de som skal streike nå får ingenting? Hva er det som gjør at lærerne "sutrer" når de streiker, men at dette ikke gjelder alle andre arbeidsgrupper?

 

Anonymous poster hash: 46ed7...8a3

epler og appelsiner... Dette er en varslet, politisk streik som varer i 2 timer. Og utdanningsforbundet er vel den største fagforeningen som deltar, så lærerne streiker de og

Nei? LO er vel den største fagforeningen som streiker? Jeg har ikke hørt/lest noe om at lærerne streiker? Det er vel mer snakk om som er ansatt i barnehage?

 

Uansett hvor lenge den varer eller hvor godt den er varslet så syns jeg at det er merkverdig at lærerne fikk så mye negativ tilbakemelding på sin streik (som i bunn og grunn omhandlet det samme), men at denne streiken ikke får noe negativt. Ikke at jeg mener at den burde det, for det streikes definitivt for en bra sak.

 

Anonymous poster hash: 46ed7...8a3

 

Lærerne streiker også denne gangen, men det merkes ikke så mye siden streiken ikke starter før kl.14,00

 

Anonymous poster hash: fc10d...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...