Gå til innhold

Onklp


Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

 

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri malla...

 

Jeg skulle bare konstatere at jeg syntes han er en vakker mann, og at jeg ønsker han et godt og stabilt liv...

 

og her er tråden min ryddet for diverse.

 

Jaja, en gang må vel være den første.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 1faae...c6e

Skrevet

Mange grunner til uro og vanskeligheter med blikkontakt.

 

Satt og så på sammen med mannen min i går og vi sa i munnen på hverandre "han minner meg om ...... (Navn på sønnen vår)".

Sønnen vår på 16 har ADHD og har veldig uro i kroppen og vanskelig for blikkontakt.

 

Så det er mange grunnen til at folk er som de er, på langt nær alt skyldes dop!

 

Virker som en hyggelig gutt, og ønsker han alt godt! :)

 

Anonymous poster hash: 094c1...6bc

Skrevet

Spekulasjoner er slettet fra tråden nok en gang. Tråden vurderes for stenging.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Har aldri hørt noe særlig på OnklP, men han var fin i vanlige klær. Ikke i dn forferdelige seilhatten... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...