Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. januar 2015 #26 Skrevet 25. januar 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #27 Skrevet 25. januar 2015 Guri malla... Jeg skulle bare konstatere at jeg syntes han er en vakker mann, og at jeg ønsker han et godt og stabilt liv... og her er tråden min ryddet for diverse. Jaja, en gang må vel være den første. HI Anonymous poster hash: 1faae...c6e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #28 Skrevet 25. januar 2015 Mange grunner til uro og vanskeligheter med blikkontakt. Satt og så på sammen med mannen min i går og vi sa i munnen på hverandre "han minner meg om ...... (Navn på sønnen vår)". Sønnen vår på 16 har ADHD og har veldig uro i kroppen og vanskelig for blikkontakt. Så det er mange grunnen til at folk er som de er, på langt nær alt skyldes dop! Virker som en hyggelig gutt, og ønsker han alt godt! Anonymous poster hash: 094c1...6bc
Himmel og hav Skrevet 25. januar 2015 #29 Skrevet 25. januar 2015 Spekulasjoner er slettet fra tråden nok en gang. Tråden vurderes for stenging. Himmel og hav Brukermoderator
pifi med tre nurk Skrevet 25. januar 2015 #30 Skrevet 25. januar 2015 Har aldri hørt noe særlig på OnklP, men han var fin i vanlige klær. Ikke i dn forferdelige seilhatten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå