Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Herrefred for en vakker fyr.. Håper han finner ei trygg og sterk dame som 'holder han litt i ørene'. Anonymous poster hash: 1faae...c6e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Joa, fått et litt bedre inntrykk av fyren, men noen ganger ser han mega dopet ut! Anonymous poster hash: e7dfd...bc4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Tror vel ikke han er dopa der, men i likhet med Vinni har han vel vært utpå... Samme fakter og uro i kroppen Anonymous poster hash: 1faae...c6e
Gidder ikke! Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Han har kjæreste han da, tror de er veldig forelska. Men ja, det er noe med han som jeg ikke kan sette fingeren på. Og en natt drømte jeg at jeg var forelska i han og kjente han godt, det sitter sånn i enda 😄
Seriøst Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Han så meeeget bra ut i den blå skjorta!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Tror vel ikke han er dopa der, men i likhet med Vinni har han vel vært utpå... Samme fakter og uro i kroppenAnonymous poster hash: 1faae...c6e jo, av og til ser man det på øynene, men ikke alltid! Anonymous poster hash: e7dfd...bc4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Gutteaktig sjarm har han:) Litt sånn dopa stemme, men det er vel bare noe som henger igjen. Anonymous poster hash: bae1f...d76
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Faktene og uroen I kroppen er sikkert fra angsten og nedturen han hadde. Vanskelig å fokusere og se folk I øynene (kamera) når man sliter med seg selv. Anonymous poster hash: 86d3d...081
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Tror han er supersnill. Trenger ei stødig dame Anonymous poster hash: dd759...d90
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Enig med hun over. Flott i den blå skjorta! Tiltrekkes normalt ikke av østlendinger som sier "jeg må få gi deg en hug, kidza, sneipen, den låta var awsome" osv, men åh så flott han var i den skjorta Anonymous poster hash: 78039...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 For å være ærlig, så synes jeg det er litt betenkelig at en rusmisbruker er med i et sånt program. Anonymous poster hash: 8b998...fee
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 I kjendiskretsar er det heilt ok og normalt å dope seg. Drøyt! Anonymous poster hash: bae1f...d76
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #13 Skrevet 24. januar 2015 Enig med hun over. Flott i den blå skjorta! Tiltrekkes normalt ikke av østlendinger som sier "jeg må få gi deg en hug, kidza, sneipen, den låta var awsome" osv, men åh så flott han var i den skjorta Anonymous poster hash: 78039...af5 Verste jeg har hørt! Siden han var fin i blåe skjorta, så kan han bare være så dopa han vil på tv? Kødder du med meg? Anonymous poster hash: d83cb...21e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #14 Skrevet 24. januar 2015 Enig med hun over. Flott i den blå skjorta! Tiltrekkes normalt ikke av østlendinger som sier "jeg må få gi deg en hug, kidza, sneipen, den låta var awsome" osv, men åh så flott han var i den skjorta Anonymous poster hash: 78039...af5 Verste jeg har hørt! Siden han var fin i blåe skjorta, så kan han bare være så dopa han vil på tv? Kødder du med meg?Anonymous poster hash: d83cb...21e skal si di er hissig her Anonymous poster hash: e7dfd...bc4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 Enig med hun over. Flott i den blå skjorta! Tiltrekkes normalt ikke av østlendinger som sier "jeg må få gi deg en hug, kidza, sneipen, den låta var awsome" osv, men åh så flott han var i den skjorta Anonymous poster hash: 78039...af5 Verste jeg har hørt! Siden han var fin i blåe skjorta, så kan han bare være så dopa han vil på tv? Kødder du med meg? Anonymous poster hash: d83cb...21e Atte hæ? Jeg sier at jeg ikke finner noe ved fyren attraktivt. Dro frem dialekten og måten å snakke på som noe av det verste, MEN - flott skjorte, og han tok seg bra ut i den. Anonymous poster hash: 78039...af5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #16 Skrevet 24. januar 2015 Enig med hun over. Flott i den blå skjorta! Tiltrekkes normalt ikke av østlendinger som sier "jeg må få gi deg en hug, kidza, sneipen, den låta var awsome" osv, men åh så flott han var i den skjorta Anonymous poster hash: 78039...af5 Verste jeg har hørt! Siden han var fin i blåe skjorta, så kan han bare være så dopa han vil på tv? Kødder du med meg? Anonymous poster hash: d83cb...21e Har du fått i deg noe selv i kveld eller? Hvorfor så hissig? Hun skrev da ingenting av det du påstår her! Og gutten er pen, men veldig trist å se hvor urolig og usikker han er. Jeg er ikke erfaren nok til å se om han var påvirket eller ikke, men jeg såg en ung mann med talent og potensiale. Hva med litt respekt for dine medmennesker? Anonymous poster hash: 24e60...aa3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #17 Skrevet 24. januar 2015 Noen beroligende midler - angstdempende for eksempel - kan gi sløvt blikk. Tror dere virkelig ikke at produksjonsselskapet hadde satt en stopper om det var snakk om dop? Syns det er ufint å sitte og spekulere. Han virker som en fyr som har gått mange runder med seg selv og som har bestemt seg for å straighte seg opp.. Anonymous poster hash: dd8dc...f6e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #18 Skrevet 24. januar 2015 Noen beroligende midler - angstdempende for eksempel - kan gi sløvt blikk. Tror dere virkelig ikke at produksjonsselskapet hadde satt en stopper om det var snakk om dop? Syns det er ufint å sitte og spekulere. Han virker som en fyr som har gått mange runder med seg selv og som har bestemt seg for å straighte seg opp.. Anonymous poster hash: dd8dc...f6e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #19 Skrevet 24. januar 2015 Produkssjonsselskapet hadde ikke sagt noe på det, det er mye dop i norsk tv uten at noen bryr seg. Anonymous poster hash: bae1f...d76
Gjest Sommerfuggel Skrevet 24. januar 2015 #20 Skrevet 24. januar 2015 Tråden er ryddet for rykter/spekulasjoner og krenkende utsagn. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
MammantilNurket Skrevet 24. januar 2015 #21 Skrevet 24. januar 2015 Han virker veldig sympatisk. Jeg har imidlertid ikke sansen for menn med haugevis av tatoveringer og skyggelue.
Iiiiik Skrevet 24. januar 2015 #22 Skrevet 24. januar 2015 For å være ærlig, så synes jeg det er litt betenkelig at en rusmisbruker er med i et sånt program. Anonymous poster hash: 8b998...fee Fordi? For å være ærlig synes jeg det er litt betenkelig at folk sitter hjemme i stuene sine og mener seg berettiget til å dømme andre. Han er vel med for å balansere programmet. Han har en annen musikkstil, alder, stemme og bakgrunn enn de andre. Hadde blitt kjedelig med bare Inger Lise Rypdal og Jonas Fjeld, tror du ikke?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #23 Skrevet 25. januar 2015 Syns han virker som en fin fyr jeg! Anonymous poster hash: cc5f9...a75
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #24 Skrevet 25. januar 2015 For å være ærlig, så synes jeg det er litt betenkelig at en rusmisbruker er med i et sånt program.Anonymous poster hash: 8b998...fee Fordi? For å være ærlig synes jeg det er litt betenkelig at folk sitter hjemme i stuene sine og mener seg berettiget til å dømme andre. Han er vel med for å balansere programmet. Han har en annen musikkstil, alder, stemme og bakgrunn enn de andre. Hadde blitt kjedelig med bare Inger Lise Rypdal og Jonas Fjeld, tror du ikke? Det å la han delta oppleves som en stilltiende aksept av det å bruke rusmidler. Anonymous poster hash: 8b998...fee
Iiiiik Skrevet 25. januar 2015 #25 Skrevet 25. januar 2015 For å være ærlig, så synes jeg det er litt betenkelig at en rusmisbruker er med i et sånt program.Anonymous poster hash: 8b998...fee Fordi? For å være ærlig synes jeg det er litt betenkelig at folk sitter hjemme i stuene sine og mener seg berettiget til å dømme andre. Han er vel med for å balansere programmet. Han har en annen musikkstil, alder, stemme og bakgrunn enn de andre. Hadde blitt kjedelig med bare Inger Lise Rypdal og Jonas Fjeld, tror du ikke? Det å la han delta oppleves som en stilltiende aksept av det å bruke rusmidler. Anonymous poster hash: 8b998...fee Herlighet! For meg er det en åpen aksept av den han er, selv om han har brukt rusmidler. Er det virkelig skrekkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå