Gå til innhold

Frastjålet 200,-


Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, er ikke store summen. Men oppdaget nå at "noen" i huset har tatt 200 kroner fra lommeboken min, som var julegave til meg. Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100.

*Og "noen" er mannen i huset tror jeg, da de andre har mere enn nok på konto.

 

Hva hadde dere gjort? Han er ikke hjemme, men jeg har sendt han meld og ikke svart! Drittmann.....



Anonymous poster hash: 726e4...aa5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Greit, er ikke store summen. Men oppdaget nå at "noen" i huset har tatt 200 kroner fra lommeboken min, som var julegave til meg. Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100.

*Og "noen" er mannen i huset tror jeg, da de andre har mere enn nok på konto.

 

Hva hadde dere gjort? Han er ikke hjemme, men jeg har sendt han meld og ikke svart! Drittmann.....

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

 

"Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100."

 

Hææ, skjønte ikke dette, hva har dette med de 200 å gjøre?

 

Anonymous poster hash: a8980...ad3

Skrevet

Trodde ingen over 16 år nasket fra familiemedlemmers lommebøker. Og at voksne par snakker sammen om økonomi og finner løsninger som funker for begge. Men siden åpenbart ikke noe av dette stemmer, får jeg prøve med universalsvaret: Spør ham?

Skrevet

Hadde mannen min tatt penger i lommeboka mi uten å spørre hadde jeg klikka. Det har hendt at ungene har gjort det, og det har blitt slått hardt ned på.

Skrevet

 

 

Greit, er ikke store summen. Men oppdaget nå at "noen" i huset har tatt 200 kroner fra lommeboken min, som var julegave til meg. Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100.

*Og "noen" er mannen i huset tror jeg, da de andre har mere enn nok på konto.

 

Hva hadde dere gjort? Han er ikke hjemme, men jeg har sendt han meld og ikke svart! Drittmann.....

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

 

"Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100."

 

Hææ, skjønte ikke dette, hva har dette med de 200 å gjøre?

 

Anonymous poster hash: a8980...ad3

 

Hun forklarer at hun hadde 1000 kr i lommeboken og vet hvilke lapper dette var og nå er det noen(mannen) som har tatt den ene av lappene som er 200 kr.

 

Jeg syns man skal spørre før man tar og hadde han ikke mulighet til det burde han i det minste svare ja når du spør.

 

 

 

Anonymous poster hash: f4acf...05d

Skrevet

 

 

Greit, er ikke store summen. Men oppdaget nå at "noen" i huset har tatt 200 kroner fra lommeboken min, som var julegave til meg. Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100.

*Og "noen" er mannen i huset tror jeg, da de andre har mere enn nok på konto.

 

Hva hadde dere gjort? Han er ikke hjemme, men jeg har sendt han meld og ikke svart! Drittmann.....

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

 

"Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100."

 

Hææ, skjønte ikke dette, hva har dette med de 200 å gjøre?

 

Anonymous poster hash: a8980...ad3

 

Mente at totalsummen var 1000 der. Og derav 2 200 lapper av denne summen :)

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Skrevet

 

 

 

Greit, er ikke store summen. Men oppdaget nå at "noen" i huset har tatt 200 kroner fra lommeboken min, som var julegave til meg. Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100.

*Og "noen" er mannen i huset tror jeg, da de andre har mere enn nok på konto.

 

Hva hadde dere gjort? Han er ikke hjemme, men jeg har sendt han meld og ikke svart! Drittmann.....

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

 

"Altså 1000,- men 1 x 500, 2 x 200 og 1 x100."

 

Hææ, skjønte ikke dette, hva har dette med de 200 å gjøre?

 

Anonymous poster hash: a8980...ad3

Hun skulle nok bare påpeke at julegaven var 1000kr og ikke 200 (som tydeligvis ikke er god nok gave). Derfor forklarer hun at hun fikk en 500-lapp, to 200-lapper og en 100-lapp i gave, og at en av 200-lappene er forsvunnet.

 

Og forresten, nei det hadde overhodet ingenting med saken å gjøre ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 31de6...58d

Skrevet

Hadde mannen min tatt penger i lommeboka mi uten å spørre hadde jeg klikka. Det har hendt at ungene har gjort det, og det har blitt slått hardt ned på.

Mistenkte først en av ungene, men denne gangen så tror jeg på han når han benekter. Og ikke har han vært noe sted hvor han kan ha brukt 200. Spurte nemlig etter penger til bakern og gikk i lommeboken får i finne frem. Og disse pengen var gjemt i tillegg! Han har tatt 20 kr nå og da til buss, men dog IKKE 200 kr. For det tør han ikke!

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Skrevet

Her i huset tar vi penger fra hverandres lommebok om vi trenger det men vi sier selvsagt i fra.

 

 

Anonymous poster hash: 96a39...a97

Skrevet

Hadde vedkommende sagt i fra, så stiller det seg annerledes. Men disse pengene er som sagt julegave og skal benyttes til et kjøp neste uke :(



Anonymous poster hash: 726e4...aa5
Skrevet

 

Hadde vedkommende sagt i fra, så stiller det seg annerledes. Men disse pengene er som sagt julegave og skal benyttes til et kjøp neste uke :(

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Har dere så dårlig råd at mannen ikke bare kan gi deg tilbake de 200kr da?

 

 

Anonymous poster hash: 529d4...862

Skrevet

Hadde aldri reagert om mannen tok penger fra lommeboken min. Hadde tenkt at han trengte kontanter..

 

Anonymous poster hash: 482bb...41a

Skrevet

Helt normalt her i huset om det var mannen, har da felles økonomi😊

Skrevet

 

Hadde vedkommende sagt i fra, så stiller det seg annerledes. Men disse pengene er som sagt julegave og skal benyttes til et kjøp neste uke :(

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Har dere så dårlig råd at mannen ikke bare kan gi deg tilbake de 200kr da?

 

 

Anonymous poster hash: 529d4...862

 

Nei, men det er prinsippet!

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Skrevet

 

 

 

Hadde vedkommende sagt i fra, så stiller det seg annerledes. Men disse pengene er som sagt julegave og skal benyttes til et kjøp neste uke :(

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Har dere så dårlig råd at mannen ikke bare kan gi deg tilbake de 200kr da?

 

 

Anonymous poster hash: 529d4...862

Nei, men det er prinsippet!

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Hvilket prinsipp!?

 

Anonymous poster hash: 482bb...41a

Skrevet

Å ikke ta penger av lommeboken til andre, uten å ha spurt først. Og særdeles ikke penger som ejg bevisst har gjemt bort i lommeboken. Må ha lett grundig for å finne de!



Anonymous poster hash: 726e4...aa5
Skrevet

 

 

 

 

Hadde vedkommende sagt i fra, så stiller det seg annerledes. Men disse pengene er som sagt julegave og skal benyttes til et kjøp neste uke :(

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Har dere så dårlig råd at mannen ikke bare kan gi deg tilbake de 200kr da?

 

 

Anonymous poster hash: 529d4...862

Nei, men det er prinsippet!

 

Anonymous poster hash: 726e4...aa5

Hvilket prinsipp!?

 

Anonymous poster hash: 482bb...41a

Det jeg lurer på er hva det EGENTLIGE problemet mellom deg og mannen er.

Du har ikke dårlig råd og blir så sint over at mannen tar 200 fra din lommebok. Det henger ikke på greip.

 

 

 

Anonymous poster hash: 96a39...a97

Skrevet

Kva med å ha felles økonomi? Kva med å snakke om ting?

Skrevet

Problemet er nok at han stadig lyver om økonomi! Han er så jævla vrang at det er HAN som skal ha kontroll på alt, men alikevel blir det surr!



Anonymous poster hash: 726e4...aa5
Skrevet

Felles økonomi? Når begynte felles økonomi å innebære at man kan gå i partnerens veske/lommebok? Sånt gjør vi ikke hjemme hos oss. Hva er det å lære ungene? Noen grenser må vi faktisk ha. Jeg sniker heller ikke i mannens nattbordskuff eller leser mailen hans. Og er trygg på at han ikke går i mine saler også.

Skrevet

Då stiller det seg annleis. Løgn og økonomi er ingen god kombinasjon .

Skrevet

Ser ikke problemet vist det er mannen din 😂 rart det er krig i verden?! 🙈 mangler jeg peng i lommeboka vet jeg det er mannen, og tenke ikke mer på den saken. Folk har lite og gjør på fortiden om dei ska gå rundt å vere sur for mannen tok 200kr 😂😂❗️

 

Anonymous poster hash: ab2a2...f18

Skrevet

Jeg tar penger fra mannen dersom han har kontanter og ikke jeg. Det samme gjør han. Har aldri skjønt at par kan dele seng og barn, men ikke penger som er mindre viktig.

Skrevet

Som jeg har skrevet tidligere, så var dette en pengegave som var gjemt i lommeboken. Ikke penger som jeg vanligvis pleier å ha. Og mener det er normal høflighet å spørre i forkant om det er greit å ta penger. Jeg er oppdratt slik, og tar bare ikke ut av andre sine lommebøker!!



Anonymous poster hash: 726e4...aa5
Skrevet

Det som er mitt er mannens. Gaver er selvsagt utenom, men i et slikt tilfelle hadde jeg bare tenkt at han hadde lånt dem. Å stjele fra meg er liksom ikke mulig, siden vi deler det vi har.



Anonymous poster hash: 9cbb4...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...