Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bustetrollet skrev:"Nei, jeg snakker om de som bemerker småfeil konstant. Som å legge igjen en kommentar å skrive "du har alt for tykke lår i forhold til overkroppen, det matcher ikke", eller "den haka til fotballfrua er så spiss, hun ser litt ut som en heks".

Når man leser slike kommentarer daglig, kan man i et svakt øyeblikk mens man sitter å ser bildet man skal legge ut, velge å redigere det låret litt mindre. Man begynner til slutt å tro på ting når man hører det om og om igjen. Og da er det veldig lett å falle for fristelsen. Med et snev av forståelse tror jeg til og med du klarer å sette deg inn i det."

 

Hm..

 

Jeg trodde LK var den som tok seg av kommentarene de siste årene, for det har de sagt. Han går gjennom og godkjenner kommentarene slik at Caroline ikke skal trenge å lese potensielt sårende greier.

 

Om ca  1 av 100 av alle kommentarene kan vinkles negativt og LK uansett sletter disse så Caroline aldri ser dem- hva er problemet da? Hun leser de jo ikke siden han sletter de få kommentarene de ikke tåler! Og det er akkurat slike kommentarer Bustetrollet her kaller 'mobbingen av Caroline'. Hvor stort og hvor reelt er/var problemet da?

1% som LK uansett sletter!

 

Eller kanskje, bare kanskje, hun faktisk bare brukte det som en unnskyldning til å fremstille seg selv som littegrann mer plettfri og perfekt enn hun er? Hun har vel delvis vedgått det, men er enkelte her så interessert i å kun se henne som et offer uten eget ansvar for dette at de ikke tror det selv om skulle komme fra henne selv?

 

Hvis Keiseren selv sier at han ikke har noe på- tror du på det da?

 

Dette er nesten parodisk. 

 



Anonymous poster hash: 1da4c...fe9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Bustetrollet skrev:"Nei, jeg snakker om de som bemerker småfeil konstant. Som å legge igjen en kommentar å skrive "du har alt for tykke lår i forhold til overkroppen, det matcher ikke", eller "den haka til fotballfrua er så spiss, hun ser litt ut som en heks".

Når man leser slike kommentarer daglig, kan man i et svakt øyeblikk mens man sitter å ser bildet man skal legge ut, velge å redigere det låret litt mindre. Man begynner til slutt å tro på ting når man hører det om og om igjen. Og da er det veldig lett å falle for fristelsen. Med et snev av forståelse tror jeg til og med du klarer å sette deg inn i det."

Hm..

 

Jeg trodde LK var den som tok seg av kommentarene de siste årene, for det har de sagt. Han går gjennom og godkjenner kommentarene slik at Caroline ikke skal trenge å lese potensielt sårende greier.

 

Om ca 1 av 100 av alle kommentarene kan vinkles negativt og LK uansett sletter disse så Caroline aldri ser dem- hva er problemet da? Hun leser de jo ikke siden han sletter de få kommentarene de ikke tåler! Og det er akkurat slike kommentarer Bustetrollet her kaller 'mobbingen av Caroline'. Hvor stort og hvor reelt er/var problemet da?

1% som LK uansett sletter!

 

Eller kanskje, bare kanskje, hun faktisk bare brukte det som en unnskyldning til å fremstille seg selv som littegrann mer plettfri og perfekt enn hun er? Hun har vel delvis vedgått det, men er enkelte her så interessert i å kun se henne som et offer uten eget ansvar for dette at de ikke tror det selv om skulle komme fra henne selv?

 

Hvis Keiseren selv sier at han ikke har noe på- tror du på det da?

 

Dette er nesten parodisk.

 

 

Anonymous poster hash: 1da4c...fe9

Tror dere ikke at hun får med seg det som blir skrevet bl.a her og på KG? Selvfølgelig gjør hun det. Og i over 1 år nå har det kommet daglige hat-tråder om fruen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest "hekse-hake", "anoreksia", "verdens minste pupper" osv.

JO det gjør noe med en!

 

Anonymous poster hash: 7f6c0...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...