Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Kikket faktisk innom bloggen , og jeg skjønner ikke hvorfor hun har retusjert seg selv. Bilder fra get fotoshot eller noe og hun ser så sunn , frisk og fin ut. Håper hun skjønner hun faktisk ser bra nok ut som hun gjør. Anonymous poster hash: 6cadf...0b7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Finne på noe annen å skrive om nå kanskje???? Anonymous poster hash: acac4...9c2
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Kikket faktisk innom bloggen , og jeg skjønner ikke hvorfor hun har retusjert seg selv. Bilder fra get fotoshot eller noe og hun ser så sunn , frisk og fin ut. Håper hun skjønner hun faktisk ser bra nok ut som hun gjør. Anonymous poster hash: 6cadf...0b7 De bildene har hun ikke tatt selv, det er en reklamekampanje og de er garantert retusjert. Alle slike reklamebilder er redigert, det er noe alle vet og alle aksepterer, finnet ikke et reklamebyrå i verden som ikke retusjerer bildene sine. Det hun har fått pepper for er å redigere bildene hun selv tar også lyve om det etterpå. Anonymous poster hash: 7a862...d78
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Retusjert 100%. Jeg biter ikke på så lett NEI !!!!! Ikke tale om jeg klikker meg inn! Anonymous poster hash: 8fcca...da9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Det er sikkert derfor folk ikke har kjent henne igjen i virkeligheten. Biltyven og flere har skrevet at hun ser helt annerledes ut IRL, og ble pepret med misunnelsesanklager. Naa vet vi hvorfor hun ikke saa ut som et levende glansbilde naar man traff henne paa gata. Om man har et fordreid syn paa utseende sitt saa er det kanskje ikke "sunn , frisk og fin ut" man higer etter, men ofte et heller magert og uthult utseende. Generelt, altsaa. Anonymous poster hash: 1da4c...fe9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Bildene er retusjert av magasinet, og ikke henne eller mannen, og derfor kan hun publisere bilder hun liker av seg selv uten juging. Genialt! Og kutt ut den bloggen, ok? Anonymous poster hash: 56245...b6d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Caroline slutt å poste tråder om deg selv hver gang du forsvinner fra førstesiden😂 vi har andre ting å diskutere, kanskje..😂😂 Anonymous poster hash: e1c47...7e7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Nå må det snart bli slutt på all den sladderen og drittslenginga rundt dama nå a'... voks opp, sier jeg bare. Anonymous poster hash: ad450...a2a
petitt Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412 Og så da? Hun har vel ikke påberopt seg å være Norges vakreste kvinne? Og folk har jo også forskjellige smaker. Jeg f.eks. synes hun er over gjennomsnittet pen, du synes ikke det. Noen synes kanskje du er heeelt gjennomsnittlig og kjedelig, mens noen andre synes du ser helt fantastisk ut ...jeg skjønner ikke hvorfor man skal drive å kritisere utseendet til hverandre hele tiden. Det virker så smålig.
Gjest Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 På tide med en Jarletråd igjen. Seriøst! !😁
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412 Det er rart at hun har villet endre bildene saa mye som hun har gjort. Hun burde jo forstaa at folk ville se forskjellen. Og hva med familien hennes? Har de bare ledd av det der, eller hva er greia? Det bildet som ble lagt ut her inne viste jo kjempestor forskjell foer-etter. Jeg kan forstaa lysten til aa endre bittelitt om man ikke vil se forskjell egentlig, men aa fjerne tilsvarende 5-7 kg? Trodde hun ikke noen ville legge merke til at hun er helt vanlig i virkeligheten?! Anonymous poster hash: 1da4c...fe9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412 Det er rart at hun har villet endre bildene saa mye som hun har gjort. Hun burde jo forstaa at folk ville se forskjellen. Og hva med familien hennes? Har de bare ledd av det der, eller hva er greia? Det bildet som ble lagt ut her inne viste jo kjempestor forskjell foer-etter. Jeg kan forstaa lysten til aa endre bittelitt om man ikke vil se forskjell egentlig, men aa fjerne tilsvarende 5-7 kg? Trodde hun ikke noen ville legge merke til at hun er helt vanlig i virkeligheten?! Anonymous poster hash: 1da4c...fe9 Jeg hadde fått sosial angst av å gå ute blant folk hvis det var meg .. Når jeg hadde "skrytt" på meg et annet utseende. Neida folkens -hun har ikke påberopt seg å være verdens peneste! Men hadde hun latt oss bli kjent med henne som hun er så hadde hun garantert vært penere -enn etter å ha bli tatt i så mye juks -noe som dessverre har gjort henne til "penere enn virkeligheten" og det er jo helt sant? Er derfor hun gjør det! Og i tillegg så gjør jo det indre en ofte mindre pen (har fått helt avsmak for dama).. Så jada. Alle med sin oppfatning .. Familien hennes synes såklart hun er verdens nydeligste uansett Anonymous poster hash: ca91c...412
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #14 Skrevet 22. januar 2015 Jeg håper Finn Skårderud kan uttale seg litt mer om Caroline Berg Eriksen. Han har jo advart mot bloggen tidligere; "Hun prøver å framstille seg som ideell, men å blotte livet sitt på denne måten er for meg en underlig måte for et voksent menneske å agere på, sier Skårderud, som er psykiater og professor ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo. - Bloggen «Fotballfrue» framstår for meg som ureflektert, sier han." Han er landets fremste ekspert innen spiseforstyrrelser. Kanskje han kunne ha laget en slags 'case' av denne triste historien, og kanskje ha hjulpet henne med behandling samtidig. Da kunne hun ha vunnet min tiltro igjen. Anonymous poster hash: 56245...b6d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #15 Skrevet 22. januar 2015 Sitatet over hentet herfra: http://tablet.dagbladet.no/2012/07/06/nyheter/slanking/helse/kosthold/trening/22442280/?db-pluss-test=1 Anonymous poster hash: 56245...b6d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #16 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har sagt det før og sier det igjen: fotballfrue på blogg og fotballfrue slik vi ser henne i media er to forskjellige personer! I virkeligheten ser hun ut som tvillingsøsteren til fotballfruen på bloggen. Om hun er pen eller ikke er opp til øyet som ser, men det er jo tydelig at hun pimper seg selv opp på bloggen! Anonymous poster hash: d94ee...a8b
Bustetroll Skrevet 23. januar 2015 #17 Skrevet 23. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412 Det er rart at hun har villet endre bildene saa mye som hun har gjort. Hun burde jo forstaa at folk ville se forskjellen. Og hva med familien hennes? Har de bare ledd av det der, eller hva er greia? Det bildet som ble lagt ut her inne viste jo kjempestor forskjell foer-etter. Jeg kan forstaa lysten til aa endre bittelitt om man ikke vil se forskjell egentlig, men aa fjerne tilsvarende 5-7 kg? Trodde hun ikke noen ville legge merke til at hun er helt vanlig i virkeligheten?! Anonymous poster hash: 1da4c...fe9 Hun har vel aldri prøvd å skjule hvordan hun ser ut. Hvis det var det som var hensikten hennes, hadde hun neppe stilt opp på tv som programleder og deltaker i div programmer og intervjuer der hun blir filmet fra alle vinkler fra topp til tå. Kamera legger også ofte på 5 kg. Hun er neppe så usikker på sin egen kropp som dere innbiller dere. Hun har forklart hvorfor hun har redigert bilder, og den forklaringen bør de fleste med litt empati og forståelse klare å godta. Å lyve om det er selvfølgelig ikke greit, men nå har hun blitt avslørt og vil neppe fortsette med redigering i fremtiden. Hun blir høvla ned for å skape kroppspress, men de som skaper dette presset er jo de som kommenterer utseende til Caroline og andre kjente fjes. En søt og pen jente legger ut et uretusjert bilde av selv, og etter få timer er det flere hundre kommentarer på nett der man kan lese hvor stygg hun er. Det er DER unge jenter blir usikre. Man får ikke dårlig selvbilde av å se et bilde av en tynn person på nettet. Man får dårlig selvbilde fordi andre kommenterer at jenta ikke bra nok!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #18 Skrevet 23. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412 Det er rart at hun har villet endre bildene saa mye som hun har gjort. Hun burde jo forstaa at folk ville se forskjellen. Og hva med familien hennes? Har de bare ledd av det der, eller hva er greia? Det bildet som ble lagt ut her inne viste jo kjempestor forskjell foer-etter. Jeg kan forstaa lysten til aa endre bittelitt om man ikke vil se forskjell egentlig, men aa fjerne tilsvarende 5-7 kg? Trodde hun ikke noen ville legge merke til at hun er helt vanlig i virkeligheten?! Anonymous poster hash: 1da4c...fe9 Hun har vel aldri prøvd å skjule hvordan hun ser ut. Hvis det var det som var hensikten hennes, hadde hun neppe stilt opp på tv som programleder og deltaker i div programmer og intervjuer der hun blir filmet fra alle vinkler fra topp til tå. Kamera legger også ofte på 5 kg. Hun er neppe så usikker på sin egen kropp som dere innbiller dere. Hun har forklart hvorfor hun har redigert bilder, og den forklaringen bør de fleste med litt empati og forståelse klare å godta. Å lyve om det er selvfølgelig ikke greit, men nå har hun blitt avslørt og vil neppe fortsette med redigering i fremtiden. Hun blir høvla ned for å skape kroppspress, men de som skaper dette presset er jo de som kommenterer utseende til Caroline og andre kjente fjes. En søt og pen jente legger ut et uretusjert bilde av selv, og etter få timer er det flere hundre kommentarer på nett der man kan lese hvor stygg hun er. Det er DER unge jenter blir usikre. Man får ikke dårlig selvbilde av å se et bilde av en tynn person på nettet. Man får dårlig selvbilde fordi andre kommenterer at jenta ikke bra nok! Jeg tror du har misset endel her, gitt. Du vet at hun 'hadde spiseforstyrrelser tidligere', ikke sant? Anonymous poster hash: 1da4c...fe9
Bustetroll Skrevet 23. januar 2015 #19 Skrevet 23. januar 2015 Beklager altså men noen av de bildene fra dn tatt fra siden.. Og et annet bilde fra et tv program med Else ? Kjente ikke igjen dama!!!!! Og det var dessverre 1-0 til Photoshop ;-/ Sier ikke noe stygt om henne nå -men jeg vil ikke si mer enn middels mann i gata utseende. Anonymous poster hash: ca91c...412 Det er rart at hun har villet endre bildene saa mye som hun har gjort. Hun burde jo forstaa at folk ville se forskjellen. Og hva med familien hennes? Har de bare ledd av det der, eller hva er greia? Det bildet som ble lagt ut her inne viste jo kjempestor forskjell foer-etter. Jeg kan forstaa lysten til aa endre bittelitt om man ikke vil se forskjell egentlig, men aa fjerne tilsvarende 5-7 kg? Trodde hun ikke noen ville legge merke til at hun er helt vanlig i virkeligheten?! Anonymous poster hash: 1da4c...fe9 Hun har vel aldri prøvd å skjule hvordan hun ser ut. Hvis det var det som var hensikten hennes, hadde hun neppe stilt opp på tv som programleder og deltaker i div programmer og intervjuer der hun blir filmet fra alle vinkler fra topp til tå. Kamera legger også ofte på 5 kg. Hun er neppe så usikker på sin egen kropp som dere innbiller dere. Hun har forklart hvorfor hun har redigert bilder, og den forklaringen bør de fleste med litt empati og forståelse klare å godta. Å lyve om det er selvfølgelig ikke greit, men nå har hun blitt avslørt og vil neppe fortsette med redigering i fremtiden. Hun blir høvla ned for å skape kroppspress, men de som skaper dette presset er jo de som kommenterer utseende til Caroline og andre kjente fjes. En søt og pen jente legger ut et uretusjert bilde av selv, og etter få timer er det flere hundre kommentarer på nett der man kan lese hvor stygg hun er. Det er DER unge jenter blir usikre. Man får ikke dårlig selvbilde av å se et bilde av en tynn person på nettet. Man får dårlig selvbilde fordi andre kommenterer at jenta ikke bra nok! Jeg tror du har misset endel her, gitt. Du vet at hun 'hadde spiseforstyrrelser tidligere', ikke sant? Anonymous poster hash: 1da4c...fe9 Jeg er klar over det ja. Men det er en god del år siden. Uansett er det ikke opp til dere å sette en diagnose på henne.
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2015 #20 Skrevet 23. januar 2015 Spekulasjoner er fjernet. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #21 Skrevet 23. januar 2015 Hva om landets absolutt fremste ekspert innen spiseforstyrrelser hevdet at hun var syk? Hadde du vurdert det da? Anonymous poster hash: 56245...b6d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #22 Skrevet 23. januar 2015 Er det virkelig folk som fremdeles tenker at Caroline ikke har problemer med selvbildet og/eller spiseforstyrrelse? Helt alvorlig? Anonymous poster hash: 1da4c...fe9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #23 Skrevet 24. januar 2015 Er det virkelig folk som fremdeles tenker at Caroline ikke har problemer med selvbildet og/eller spiseforstyrrelse? Helt alvorlig? Anonymous poster hash: 1da4c...fe9 hun er forstyrret,merket og greit! Og kuet av apemannen sin,virker hvertfall sånn! Anonymous poster hash: d94ee...a8b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #24 Skrevet 24. januar 2015 Det er ingen som liker henne.drit i å les bloggen hennes å prat om henne. Anonymous poster hash: 98bb0...03e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #25 Skrevet 25. januar 2015 Har sett henne et par g i virkeligheten her i Skien. Hun er lavere enn en kanskje skulle trodd. Hun er ikke så radmager som det ser ut på bildene på bloggen Hun har myyye sminke på seg Huden var ikke så silkeglatt nei, men det er vel også foedi vi har stort sett blitt servert retusjerte bilder. Hun så litt sur ut, og hadde litt "rart" munn/hakeparti. De hadde sykt med shoppingposer Lk så også veldig sur ut. Mulig de var trøtte da, for ungen var fortsatt liten da. Anonymous poster hash: 3d0bc...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå