Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #26 Skrevet 23. januar 2015 Vi har ikke hatt ungene på overnatting før de var nesten to år og da kun en natt så jeg syns 3 netter er mye. Selv om du skal føde nr.2 snart trenger jo ikke ungen å være borte flere netter. Holder å ha barnevakt hjemme hos dere selv de timene fødselen tar. Ikke bra for den lille ungen å bli sendt bort siden dere skal ha ny unge. Hvor lenge varer egentlig eksamen? Anonymous poster hash: 681c1...387 Det hender da faktisk at man må bli på sykehuset noen dager etter fødselen... Anonymous poster hash: 15f5e...be9 Ja? Er du alenemor da eller? Skal føde til våren selv og har barn fra før. Mannen er med på fødslen, men så skal jo han såklart ta seg av det andre barnet hjemme til jeg skal dra hjem.... vi trenger da ikke 2 stk inne på sykehuset, og man kan ikke bare glemme ansvaret for barn man har fra før selv om det kommer en ny. Uaktuelt å ha barnevakt mange dager bare fordi jeg skal føde.... Anonymous poster hash: 62d2c...a99 Jeg regnet jo med at HI var alene siden det var snakk om at datteren skulle til bestemoren fordi hun skulle ha eksamen... Anonymous poster hash: 15f5e...be9
*Smiley* Skrevet 23. januar 2015 #27 Skrevet 23. januar 2015 Hvis du sliter med å ha henne borte for lenge , men trenger å lese litt så hent henne på Søndag. Hvis du drar tidlig kommer dere hjem i normal tid og du kan lese når hun har lagt seg .Da får du i hvert fall litt tid til å lese til eksamen. Eller så får hun være hjemme og du leser på kveld og natt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #28 Skrevet 23. januar 2015 ingen problem, la barnet kose seg med bestemor min har vert bort 3-5 dager fra det var 3-4mnd Anonymous poster hash: 1ddb0...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå