Gå til innhold

Tidlig UL


Reese

Anbefalte innlegg

Var på UL på torsdag og så en liten skapning med armer og ben 😍 er i dag 9+2.. Neste UL blir 12+0.. Om jeg klarer å gå tre uker uten å vite om alt er bra 😁

Så bra:) begynner å føle for ny ul selv, men får ikke flere fra det offentlige før oul. Så må bare prøve å roe ned og tenke at alt stort sett går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var til ultralyd på mandag, da 12+6 det var veldig kjekt! En aktiv krabaten som spratt opp og ned inni der! Siden jeg er bærer av en kromosomfeil, og har litt større sjans for å få barn med kromosomfeil, gikk min private gyn. Gjennom nakkefold, leppe-gane spalte, nesebein osv. Alt var helt normalt det var veldig bra! Nå blir neste ultralyd oul, men har ikke fått time enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på ul igjen i dag. 11+5 etter meg selv men 12 + 0 etter siste ul.

Håper alt står bra til med gullet ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på ul igjen i dag. 11+5 etter meg selv men 12 + 0 etter siste ul.

Håper alt står bra til med gullet ♡

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fantastisk opplevelse å se lille sprette og veive med hender inni der ♡

12+ 1 i dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre Reese :) Spurte du om når de kunne se kjønn? Lurer på å bestille meg en ul. Men vil gjerne vente til de kan se kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja. Jeg skal tilbake om 2 uker altså 14 +1 får å få vite kjønn.

Det var en tydelig hump i underlivet på bildene vi fikk i går men hun kunne ikke si det var gutt fordi om. Grunnen er at klitoris og tekstikler er like håvnedenne uka.

 

Fra fullgåtte 13 uker skal det værw enkelt å se forskjell for ei rutinert jordmor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Da ringer jeg og bestiller time i morgen, nå klarer jeg ikke å vente lenger! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :D Vi har også time til ny UL i uke 14 om drøye to uker, veldig spent på om hun klarer å se kjønnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ul denne uken. Utrolig herlig å se lille minien bevege seg der inne og ikke minst den lille perfekte hånden som nesten vinket til oss ♥ . Alt så heldigvis veldig fint ut, og hadde utviklet helt normalt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle lille vært 12+0 i følge de to forrige UL, men i dag var den 12+4 :D alt så bra ut, fin nakkefold og neseben :) senker skuldrene litt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var også på tidlig ul, og fikk vite at det så ut som jente. :) da var jeg litt under 12 uker på vei. Hun var kjempe flink og hadde tydelig bra utstyr, både mannen min og jeg ble fascinert over hvor levende og bra det var å se denne gangen. Vi har en jente fra før, men kan ikke huske det var så bra å se sist! Blir spennende å se om det faktisk er en jente nå da. ;) fint å se at alt så bra ut tidlig i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...