Gå til innhold

Tidlig UL


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk veldig bra! 😄 Så en liten pudding på 6 mm med bankende hjerte! ❤️ Herregud så glad jeg ble! ❤️ Ble satt frem til 6+3 med termin 24. september! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra :D :D :D Da er vi jo nesten like langt jo ;)

Gratulerer så mye :D

Ja, tenk om vi føder på samme dag? 😄 Jeg føder nok ikke på terminen min, både mamma og jeg føder for tidlig. Jeg kom 11 dager før termin, og datteren min kom 10 dager før, så tror denne lille puddingen også kommer rundt 12. - 15. sept hvis den følger historien 😉

Tenk at vi har fulgt hverandre siden oktober i fjor! Tror det var da vi havnet i samme IKM gruppe 😊 Nå blir det baby på begge! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så utrolig bra :D :biggrin: :D Da er vi jo nesten like langt jo ;)

Gratulerer så mye :D

Ja, tenk om vi føder på samme dag? Jeg føder nok ikke på terminen min, både mamma og jeg føder for tidlig. Jeg kom 11 dager før termin, og datteren min kom 10 dager før, så tror denne lille puddingen også kommer rundt 12. - 15. sept hvis den følger historien

Tenk at vi har fulgt hverandre siden oktober i fjor! Tror det var da vi havnet i samme IKM gruppe Nå blir det baby på begge! ❤❤

 

Jeg har fødte også en uke før tiden sist. Og min eldste ble tatt med ks 11 dager før så tror nok babyen skal ut før den 20 i hvertfall ;)

 

Kjempe kjekt å følge deg Curly, måtte vi gjøre det hele veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så utrolig bra :D :biggrin: :D Da er vi jo nesten like langt jo ;)

Gratulerer så mye :D

Ja, tenk om vi føder på samme dag? Jeg føder nok ikke på terminen min, både mamma og jeg føder for tidlig. Jeg kom 11 dager før termin, og datteren min kom 10 dager før, så tror denne lille puddingen også kommer rundt 12. - 15. sept hvis den følger historien

Tenk at vi har fulgt hverandre siden oktober i fjor! Tror det var da vi havnet i samme IKM gruppe Nå blir det baby på begge! ❤❤

Jeg har fødte også en uke før tiden sist. Og min eldste ble tatt med ks 11 dager før så tror nok babyen skal ut før den 20 i hvertfall ;)

 

Kjempe kjekt å følge deg Curly, måtte vi gjøre det hele veien :D

Takk i lige måte Reese! ☺️ Nå går vi hele veien! ❤️

 

PS. Fytti grisen jeg er kvalm i kveld! Det eneste jeg har lyst på (som også er litt crazy) er ihjelstekt tørr grandis.. 😳😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul I uke 6 men ble da satt tilbake 2 dager. Nå er termin 9 september 😊

Ikke mye å se men hjertet slo og slo😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke bestilte UL enda tidligere.. 9 dager igjen :P Og jeg har ikke et eneste symptom bortsett fra 8-10 positive tester med hcg stigning.. Men Jeg er fortsatt ikke særlig optimistisk eller positiv..! :sukk: Kan ikke skjønne at noen klarer å motstå tidlig UL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er mitt 1 svangerskap uten tidlig ul :/ var inne i veke 11-12 med dei to andre. Men må reise 10 mil for å kunne ta tidlig ul og det orkakje eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag var jeg på den tidlige ultralyden jeg fikk henvist av fastlegen min. Det var hos samme gyn som jeg var hos etter spontanaborten jeg hadde i desember. Hun gjør en grundig jobb og jeg liker henne veldig godt. Fikk se en fin liten pudding på 1,4 cm med bankende hjerte ❤️ Hun satt meg til 7+6 og termin 24. september, så det var som jeg trodde. Men hun så noe over fosterhulen som hun synes var litt rart. Hun kunne ikke se hva det var i dag, så jeg må tilbake om to uker. Hun snakket om muskelknuter, delt morkake og blodansamling av gammelt blod. Det ser ut som et lite "mørkt rom" over fostersekken på ultralyd bildet. Blod ansamling av gammelt blod kan forklare hvorfor jeg har små blødd gammelt blod/hatt litt brun utflod. Håper det er noe uskyldig som ikke påvirker fosteret.. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp hjemme fra ul - så en liten krabat som turnet rundt, hjertebank og full pakke:) Mini har over doblet seg siden sist og så ut til å ha det riktig så fint:) begynner omsider å gi litt slipp på bekymringene til fordel for litt gleding;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på den tidlige ultralyden jeg fikk henvist av fastlegen min. Det var hos samme gyn som jeg var hos etter spontanaborten jeg hadde i desember. Hun gjør en grundig jobb og jeg liker henne veldig godt. Fikk se en fin liten pudding på 1,4 cm med bankende hjerte ❤️ Hun satt meg til 7+6 og termin 24. september, så det var som jeg trodde. Men hun så noe over fosterhulen som hun synes var litt rart. Hun kunne ikke se hva det var i dag, så jeg må tilbake om to uker. Hun snakket om muskelknuter, delt morkake og blodansamling av gammelt blod. Det ser ut som et lite "mørkt rom" over fostersekken på ultralyd bildet. Blod ansamling av gammelt blod kan forklare hvorfor jeg har små blødd gammelt blod/hatt litt brun utflod. Håper det er noe uskyldig som ikke påvirker fosteret.. ❤️

Så bra at alt står bra til hos deg CurlySue :)

Merkelig med den ansamlingen da. Til trøst har jeg hørt om mange med det etter at dem har mistet og blitt gravid igjen-og som fortsatt er det og har født levende barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hjemme fra ul - så en liten krabat som turnet rundt, hjertebank og full pakke:) Mini har over doblet seg siden sist og så ut til å ha det riktig så fint:) begynner omsider å gi litt slipp på bekymringene til fordel for litt gleding;)

Gratulerer kjære deg , og så utrolig kjekt å høre at du gleder deg og ikke lar bekymringene ta styringen lenger ;)

Slik som meg ... Jeg må bare spørre, hvor ofte tar du UL nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei det tidlig ul på meg pga blødninger.. 10+6, alt så heldigvis fint ut. Fikk se hodet, magen med et blinkende hjerte inni, syns jeg så hender og føtter, så også at fosteret bevegde på seg. Så får vi tru alt går fint, kan nesten ikke vente til ordinær ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nettopp hjemme fra ul - så en liten krabat som turnet rundt, hjertebank og full pakke:) Mini har over doblet seg siden sist og så ut til å ha det riktig så fint:) begynner omsider å gi litt slipp på bekymringene til fordel for litt gleding;)

Gratulerer kjære deg , og så utrolig kjekt å høre at du gleder deg og ikke lar bekymringene ta styringen lenger ;)

Slik som meg ... Jeg må bare spørre, hvor ofte tar du UL nå?

Takk :) Var herlig å se. Denne gangen tok vi privat. Jeg ville ha en sjekk før vi begynte å fortelle til famile og legen på sykehuset mente det ikke var nødvendig med flere ul før oul. Skal prøve å klare meg med disse to frem til oul - vi har lang reisevei til privat ul og det er jo ikke akkurat billig heller. Har du noen planer om flere ul nå før oul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nettopp hjemme fra ul - så en liten krabat som turnet rundt, hjertebank og full pakke:) Mini har over doblet seg siden sist og så ut til å ha det riktig så fint:) begynner omsider å gi litt slipp på bekymringene til fordel for litt gleding;)

Gratulerer kjære deg , og så utrolig kjekt å høre at du gleder deg og ikke lar bekymringene ta styringen lenger ;)

Slik som meg ... Jeg må bare spørre, hvor ofte tar du UL nå?

Takk :) Var herlig å se. Denne gangen tok vi privat. Jeg ville ha en sjekk før vi begynte å fortelle til famile og legen på sykehuset mente det ikke var nødvendig med flere ul før oul. Skal prøve å klare meg med disse to frem til oul - vi har lang reisevei til privat ul og det er jo ikke akkurat billig heller. Har du noen planer om flere ul nå før oul?

 

Ja, det kan bli vanskelig å holde seg borte ;) Men du er vel 12 uker nå?

Jeg har fått time i morgen 15.15. Er litt bekymra kan en si. Jeg har så jyselig med energi for tiden og mange av symptomene har forsvunnet. Ikke er jeg kvalm eller oppblåst eller noe så..

Ser jo at på de fleste nettsider står det at formen hos mange blir bedre på denne tiden, men angsten for MA slipper ikke taket.

Er forresten 9+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Nettopp hjemme fra ul - så en liten krabat som turnet rundt, hjertebank og full pakke:) Mini har over doblet seg siden sist og så ut til å ha det riktig så fint:) begynner omsider å gi litt slipp på bekymringene til fordel for litt gleding;)

Gratulerer kjære deg , og så utrolig kjekt å høre at du gleder deg og ikke lar bekymringene ta styringen lenger ;)

Slik som meg ... Jeg må bare spørre, hvor ofte tar du UL nå?

Takk :) Var herlig å se. Denne gangen tok vi privat. Jeg ville ha en sjekk før vi begynte å fortelle til famile og legen på sykehuset mente det ikke var nødvendig med flere ul før oul. Skal prøve å klare meg med disse to frem til oul - vi har lang reisevei til privat ul og det er jo ikke akkurat billig heller. Har du noen planer om flere ul nå før oul?

Ja, det kan bli vanskelig å holde seg borte ;) Men du er vel 12 uker nå?

Jeg har fått time i morgen 15.15. Er litt bekymra kan en si. Jeg har så jyselig med energi for tiden og mange av symptomene har forsvunnet. Ikke er jeg kvalm eller oppblåst eller noe så..

Ser jo at på de fleste nettsider står det at formen hos mange blir bedre på denne tiden, men angsten for MA slipper ikke taket.

Er forresten 9+4 idag.

Runder 12 i morgen :) skjønner godt hvordan du føler det - er faktisk litt redd for å fortelle av frykt for at det ikke er liv. Jeg hadde min første ul når jeg var 9+0, og da var jeg i superform og veldig bekymret pga det. Først siste to ukene jeg har begynt å kjenne på kvalme og ekstrem tretthet, så det svinger nok veldig. Jeg er helt sikker på at alt er ok med spiren din, men sikkert veldig bra for mor å få det bekreftet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vellykket UL Evaly :)

 

Min Ul var helt fantastisk i dag. En supersøt liten tass med armer og ben. Til og med nesen kunne vi se <3

Jeg ble satt til 10+0 i dag :D Superhappy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd, er 12+0 i dag! Samme termin som menstermin, 6.september. Var kjempegøy å se, så ut som den lille vinket med en gang vi så den, og viste seg veldig frem :) Hadde en spontant abort i høst og vært i fin form denne gangen, så dette var veldig betryggende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til legen for å få en resept i dag, fortalte da at jeg er 9 uker på vei og skal ha tidlig ultralyd neste uke. Da spurte hun om vi skulle se på den lille, og selvsagt! Hun mente hun kunne se det med sitt litt dårlige ul. Det var utrolig betryggende å se et lite vesen veive med armer og et hjerte som banket fint. Gleder meg nå til mer tydelig ultralyd neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på torsdag og så en liten skapning med armer og ben 😍 er i dag 9+2.. Neste UL blir 12+0.. Om jeg klarer å gå tre uker uten å vite om alt er bra 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...